AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Ligger ute i sola og soler meg, skulle sende snap til han. Er det innafor å sende snapp av leggene mine, har på skjørt altså? Skrive: soler meg ute nå. Han spurte hva jeg drev med. Eller er det for intimt?? Jeg vil ha noe seriøst med han. Anonymkode: 67a53...a90
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Ta bilde av sola da vel. Anonymkode: 6f36a...0f3 1
Bombasi Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Vil ikke kaller legger for intimt. Solebilder med legger er normalt i dag. Er bare et par år siden disse pølsene gikk rundt i mediene for å harselere med denne sole-lårene-trenden. 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Vil heller få en snap av bare legger i sola enn en selfie. Det handler om hva jeg ser for meg, leggene kunne vert byttet ut med mine og jeg ville sett for meg hvordan det er å sitte ute der du er. Ansiktet, ikke fullt så lett å bruke til å visualisere seg selv. Anonymkode: ce1d6...250 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Hadde heller sendt bilde av sola. Med mindre dere har hatt sex eller du vil hinte til sex da kan du sende leggene Anonymkode: 89e96...dff
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Hva? Om man ser tilbake på 2012-2014 så hadde de fleste jentene et bilde av leggene sine i sola ute på Instagram😅 Du viser jo leggene dine ute bland folk når du har på kortere skjørt eller shorts. Er da vel ikke for intimt det? Anonymkode: 83d76...c76 1
Rosakatt Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Litt sent svar men til senere Om han blir ute av kontroll å vanskelig å ha med å gjøre over legger, er det greit å finne ut av det nå Syns ikke legger er for intimt 😊
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva? Om man ser tilbake på 2012-2014 så hadde de fleste jentene et bilde av leggene sine i sola ute på Instagram😅 Du viser jo leggene dine ute bland folk når du har på kortere skjørt eller shorts. Er da vel ikke for intimt det? Anonymkode: 83d76...c76 Rosakatt skrev (29 minutter siden): Litt sent svar men til senere Om han blir ute av kontroll å vanskelig å ha med å gjøre over legger, er det greit å finne ut av det nå Syns ikke legger er for intimt 😊 Det er ikke det som er problemet men at menn tolker alt som sex invitasjon! Derfor må man være obs på det! Sender man bilde av seg med et nytt headsett man har kjøpt for musikk så kan de svare "fine pupper" liksom selvom man ikke engang viser puppene. Anonymkode: 89e96...dff
Rosakatt Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke det som er problemet men at menn tolker alt som sex invitasjon! Derfor må man være obs på det! Sender man bilde av seg med et nytt headsett man har kjøpt for musikk så kan de svare "fine pupper" liksom selvom man ikke engang viser puppene. Anonymkode: 89e96...dff Men om han tar et bilde av legger som invitasjon til sex og faller i grus over at man ikke er der, føler jeg at jeg har funnet ut at vi ikke passer sammen 😅 Da er de jo nesten bare ut etter sex disse, og kanskje ikke en gang bryr seg om å bli kjennt og gad i hverandre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå