AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Når man er 30+ og jomfru er det på tide å gi opp, eller kan man fremdeles ga et gnist av håp? Regner med det blir en del "hvorfor er det sånn at du er jomfru" eller "incel" kommentarer. Men hadde håpet å holde det enkelt og greit Anonymkode: d5c10...9cb 3
alabaster Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Klart det er håp! Ja, du er eldre enn mange er når de debuterer, men det er jo fortsatt mange som møter hverandre i 30-årene, og mange som ikke har hatt kjæreste før. 7 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Jeg hadde en dame når jeg var 16, så var ikke jomfru, men det gikk 14år før neste dame, så følte meg egentlig som jomfru igjen, og hadde gitt opp damer egentlig, og forsonet meg med å bli alene. Men når jeg først bestemte meg for det når jeg var 30år, så var det ikke så vanskelig eller skummelt som jeg tenkte, så det er langt ifra for sent. Gjør du noen aktive forsøk da? Anonymkode: 95a07...7ac 9 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Hvorfor skulle du gi opp? Du er jo ikke gammel. Jeg er i 30 årene og først nå begynner å føle meg klar for å date ordentlig og bli kjent med menn. Før har det bare skjedd tilfeldig og aldri blitt noe givende ut av uansett. I Japan er gjennomsnittalder for å miste jomfrudommen for menn 35 år eller noe har jeg lest. Det er uansett ikke noe du skal skamme deg over eller gi noe fokus. Du behøver ikke si det til fremtidige dates engang. Ingen vil stemple deg som "incel" bare fordi du er jomfru, med mindre du har kvinnefiendtlige holdninger (kvinnehat, sexisme, nedsettende fordommer, antifeminisme) eller manneundertrykkende holdninger (tro du er en taper bare fordi du er jomfru, toxic masculinity). Anonymkode: 20e60...48a 11 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Ingen grunn til å gi opp 😁 Anonymkode: 80c35...263 3 1
Gjest storetora Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Vær stolt i stedet, du venter på den rette. Når han dukker opp er jeg sikker på han er glad. Jeg ventet til 23, da jeg traff min drømmemann. Ingen før ingen etter nå er jej 53🙂 Endret 13. mai 2023 av storetora
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Hvis du er mann vil jeg på det sterkeste anbefale å holde det hemmelig om du er jomfru. Ingen trenger jo vite det? Om du innrømmer at du er jomfru kommer du neppe noen vei Anonymkode: 75b6e...83f 1
Gjest AAEN Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis du er mann vil jeg på det sterkeste anbefale å holde det hemmelig om du er jomfru. Ingen trenger jo vite det? Om du innrømmer at du er jomfru kommer du neppe noen vei Anonymkode: 75b6e...83f Kanskje ikke det første man sier, men er det ikke best å være åpen da? Er du mann eller kvinne, om jeg kan spørre? Bare kjekt å vite hvem som sier det😀
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 1 hour ago, AAEN said: Kanskje ikke det første man sier, men er det ikke best å være åpen da? Er du mann eller kvinne, om jeg kan spørre? Bare kjekt å vite hvem som sier det😀 Jeg er mann, og kan garantere at menn forblir jomfru og ensom om de er ærlige om slikt Anonymkode: 75b6e...83f 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Skrevet 13. mai 2023 Hva gjør du av innsats for å ikke forbli jomfru? Anonymkode: 21f1b...99d 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er mann, og kan garantere at menn forblir jomfru og ensom om de er ærlige om slikt Anonymkode: 75b6e...83f Er alltid så søtt når menn prøver å snakke for alle kvinners mening 😅🙄 Anonymkode: 20e60...48a 7 1 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #12 Skrevet 13. mai 2023 Hvorfor gi opp?? Kunne tenke meg å ligget med en jomfru igjen. K33 Anonymkode: b250a...466 3 2
Flintis Skrevet 13. mai 2023 #13 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når man er 30+ og jomfru er det på tide å gi opp, eller kan man fremdeles ga et gnist av håp? Regner med det blir en del "hvorfor er det sånn at du er jomfru" eller "incel" kommentarer. Men hadde håpet å holde det enkelt og greit Anonymkode: d5c10...9cb Jeg regnet med du er mann siden du frykter incellkomentarer. Om du velger å gi opp er det ikke lenger noen gnist av håp. Har du forsøkt internett og den virkelige verden pratet med damer og blitt avvist mer enn hundre ganger og ikke fått komme på date i det heletatt vil jeg råde deg til å skape den beste versonen av deg selv økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig så kan du ha et fint liv for deg. Har du ikke prøvd så mye, kan du i tilegg håpe på å få invitere inn en dame til å dele livet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #14 Skrevet 13. mai 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Er alltid så søtt når menn prøver å snakke for alle kvinners mening 😅🙄 Anonymkode: 20e60...48a Herregud altså Anonymkode: 75b6e...83f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #15 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når man er 30+ og jomfru er det på tide å gi opp, eller kan man fremdeles ga et gnist av håp? Regner med det blir en del "hvorfor er det sånn at du er jomfru" eller "incel" kommentarer. Men hadde håpet å holde det enkelt og greit Anonymkode: d5c10...9cb Uff ..går jammen meg galt for mannfolka i landet. Ønsker deg lykke til i hvert fall Anonymkode: d1fe6...668
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #16 Skrevet 14. mai 2023 Jeg har prøvd i den forstand at jeg har fått kontakt med kvinner, det har utviklet seg en god tone, kanskje begynner det å utvikle seg ti noe mer. Men så stopper det opp. Er vel en sjenert type, for å bruke den klisjeen. Har ikke prøvd nettdating, for føler det blir vanskelig å beskrive meg selv _ts Anonymkode: d5c10...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #17 Skrevet 14. mai 2023 Gi opp? Det kommer jo helt an på hvorfor du fremdeles er jomfru... Anonymkode: 9aea5...521
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #18 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når man er 30+ og jomfru er det på tide å gi opp, eller kan man fremdeles ga et gnist av håp? Regner med det blir en del "hvorfor er det sånn at du er jomfru" eller "incel" kommentarer. Men hadde håpet å holde det enkelt og greit Anonymkode: d5c10...9cb Jeg hadde holdt meg langt unna de som reagerer på at du er jomfru på 30+. Møt heller mennesker som liker deg for den du er og ikke reagerer sånn på at du er 30+ og jomfru. Jeg kjenner flere som er jomfru og over 40. De har flotte liv og er fantastiske mennesker. Anonymkode: 77faf...bb5 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #19 Skrevet 14. mai 2023 Jeg kjenner en fyr i omgangskretsen som var over 30 år og jomfru. Bra og snill fyr i mine øyne, men kunne virke litt tafatt i utseende og oppførsel. Så tok han grep, trente, fikset sveisen og begynte å prate med damer. I dag er han gift med en utrolig hyggelig dame. Ingen av dem er modellmateriale akkurat, men bedre folk skal du lete lenge etter. Anonymkode: 79fad...892 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #20 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde holdt meg langt unna de som reagerer på at du er jomfru på 30+. Møt heller mennesker som liker deg for den du er og ikke reagerer sånn på at du er 30+ og jomfru. Jeg kjenner flere som er jomfru og over 40. De har flotte liv og er fantastiske mennesker. Anonymkode: 77faf...bb5 Nei, jeg tror de som mener det ikke vil være rundt meg. Og jeg ikke vil holde meg rundt dem heller. Vet at flere i min alder eller eldre i i samme situasjon Anonymkode: d5c10...9cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå