Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en på 36 år i 5 mnd. nå, er selv i samme alder. Til og begynne med var det hyggelig, spennende og veldig greit på alle områder. Men nå føler jeg meg mer og mer lurt for hver dag som går. Selv så jeg etter en jeg kunne slå meg til ro med og stifte familie sammen med. Han ga samme inntrykk i starten og jeg trodde jeg kanskje hadde funnet den rette. Etter hvert har jeg funnet ut av at han er helt besatt av Kim K, dette så jeg ingen tegn til i starten. Han vil at jeg skal vær lik denne Kim K og snakker om henne hele tiden. Følger henne på IG og har massevis av bilder av dama. Altså dette er direkte barnslig og veldig flaut å prate om..  Det virker som den mannen jeg traff for noen måneder siden ikke er den samme som nå. Er dette vanlig blant voksne menneske?..

Har bedt om en prat med han for å finne ut av ting. Jeg tror jeg gjør det slutt. Er så deprimert og nedstemt. Hadde aldri datet han om jeg hadde visst noe om alt dette før. Greit å være fan av en kjendis men dette er helt bak mål. Verre enn ungdommer.

Anonymkode: 039df...8fe

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette vanlig blant voksne menneske?..

vanlig? Nei. Men det forekommer. 

Du gjør rett i å avslutte 

Anonymkode: 1f0df...8f2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

vanlig? Nei. Men det forekommer. 

Du gjør rett i å avslutte 

Anonymkode: 1f0df...8f2

Han kan neppe være normal. Jeg er så lei meg og deprimert. 

Anonymkode: 039df...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du oppdaget tidlig at han ikke var rett mann for deg. Du kunne ha måtte vente 5 år. 

Anonymkode: 6b044...9db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke vanlig og han er ikke mannen for deg. Æsj du kommer aldri til å være lykkelig med han

Anonymkode: b82bf...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...