Gå til innhold

Jeg får ikke igjen lokket på støvsugeren, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ekstremt lite teknisk, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Ser ikke ut her med alt støv og jeg får gjester snart. Har byttet støvsugerpose, men får ikke igjen lokket! Og den suger ikke når jeg skrur den på. Jeg googlet etter bruksanvisning men jeg skjønner ikke.

Det er denne jeg har, noen som har den samme og vet hva jeg skal gjøre? Må jeg kaste den og kjøpe ny? Den er bare 1 mnd gammel :( 

Electrolux UltraOne EUOC94IW | NetOnNet 

Anonymkode: 08a64...c82

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om du har satt inn posen riktig. Skal den snus?

Anonymkode: f7132...6b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk om du har satt inn posen riktig. Skal den snus?

Anonymkode: f7132...6b0

Den er riktig satt inn. Får ikke tatt igjen lokket når jeg tar ut støvsugerposen heller. Det skal jo komme en klikkelyd vanligvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det er problemet men på min må det brukes litt kraft. Smelle igjen døren-isj. 

Anonymkode: 82efc...7ea

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 15.05):

Er ekstremt lite teknisk, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Ser ikke ut her med alt støv og jeg får gjester snart. Har byttet støvsugerpose, men får ikke igjen lokket! Og den suger ikke når jeg skrur den på. Jeg googlet etter bruksanvisning men jeg skjønner ikke.

Det er denne jeg har, noen som har den samme og vet hva jeg skal gjøre? Må jeg kaste den og kjøpe ny? Den er bare 1 mnd gammel :( 

Electrolux UltraOne EUOC94IW | NetOnNet 

Hva gjorde du den gangen? Jeg opplever det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for å bruke rett støvsugerpose og sett den korrekt inn. Da skal det ikke være noe problem. Får du ikke lukket, eller at den ikke suger, så er det brukerfeil med insett av støvsugerpose. 

Anonymkode: 71a1d...963

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som det er to lokk over der. Ett rett over støvsugerposen og ett over der igjen med rom til oppbevaring.

Du må bruke litt kraft for å lokke igjen det første lokket, og sjekk at det ikke er noe i veien der.

Anonymkode: 9f91d...c48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...