AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Jeg skyller nesen fordi jeg har bihulebetennelse-symptomer. Jeg har brukt neseskyller mange ganger, men har aldri tidligere opplevd at det renner vann ut nesen en stund etter at man er ferdig å skylle. Vannet kommer når jeg bøyer meg forover. Det har også vært vanskelig å få vannet til å strømme skikkelig gjennom høyre nesebor (som er det samme neseboret det kommer vann ut etter en stund). Andre som har opplevd dette? Anonymkode: 7a7ae...aa3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Sånn har jeg det også noen ganger. Bare å bøye seg fram og snyte noen ganger 😃 Anonymkode: 6ce92...43a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Mener du at ikke noe av vannet som du skyller inn det ene neseboret ikke kommer ut? Det høres veldig rart ut. At noe blir liggende i bihulene (snakker om kanskje en ml eller to) og renner ut når du bøyer deg er ikke unormalt. Anonymkode: f4b19...217
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn har jeg det også noen ganger. Bare å bøye seg fram og snyte noen ganger 😃 Anonymkode: 6ce92...43a Ja, jeg snyter meg også godt når det er tomt for vann i nesehornet, men allikevel kommer det rennende en stund etterpå 😅😅 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener du at ikke noe av vannet som du skyller inn det ene neseboret ikke kommer ut? Det høres veldig rart ut. At noe blir liggende i bihulene (snakker om kanskje en ml eller to) og renner ut når du bøyer deg er ikke unormalt. Anonymkode: f4b19...217 Det kommer ikke tilsvarende mengde som jeg spyler inn..det drypper bare dråper, og ikke jevn stråle som det pleier. Knotete forklart. I går da jeg spylte gikk det lenge før det kom noe i det hele tatt, men i dag dryppet det i hvert fall dråper. I dag kom det ut den typisk sjokkgule guffen når det plutselig begynte å renne da jeg bøyde meg frem for å ta meg klær (da var det en stund siden jeg hadde spylt). Det kan godt være at det bare er veldig tett og derfor bruker en stund før det får spylt gjennom systemet? Har bare ikke opplevd at det ikke kommer ut igjen med en gang tidligere. Beklager ekle detaljer ☹️☹️ Anonymkode: 7a7ae...aa3
Eneri Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har aldri hatt bihulebetennelse,, men bruker nesehorn hvis jeg er tett og forkjølt. Jeg tåler ikke bruke nesespray så da blir det skylling. Det kan ofte bare drypp-renne ut av ene neseboret hvis jeg er tett. Og det kan komme saltvann rennende ut mange timer etterpå når jeg feks bøyer meg for å knyte sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå