AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Kjøpte en brukt sleepy troll på finn. Synes batteriet er ganske dårlig, men vet ikke hvordan den er når den er ny. Så er det jo vanskelig å vite siden det kommer an på bruken. Vi opplevde måtte lade i hvert fall annenhver dag om ikke hver dag. Jeg bruke den på vogna på blundene hans, den slo seg på innimellom, men følte ikke at den var mye brukt. Skal snart selge den og er usikker på om jeg burde skrive at batteriet er litt dårlig eller om det er sånn den er. Hva er deres erfaring med Sleepy troll? Anonymkode: 8f80a...741
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Hvor lange er duppene til barnet? Om det er 30 min, så er der dårlig batteri om du må laden annenhver dag. Er de fire timer, så er det bra batteritid. Anonymkode: 46519...992
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lange er duppene til barnet? Om det er 30 min, så er der dårlig batteri om du må laden annenhver dag. Er de fire timer, så er det bra batteritid. Anonymkode: 46519...992 Rundt 0,5-1 time 3 ganger om dagen. Anonymkode: 8f80a...741
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Vi må lade hver dag omtrent hvis han sover alle duppene i vogn og den er ny. Ble også litt overrasket over hvor dårlig batterikapasitet den hadde så er nok ikke noe spesielt med din. Anonymkode: cc1e6...eb6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi må lade hver dag omtrent hvis han sover alle duppene i vogn og den er ny. Ble også litt overrasket over hvor dårlig batterikapasitet den hadde så er nok ikke noe spesielt med din. Anonymkode: cc1e6...eb6 Lager den lyd? Anonymkode: 0bbcd...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå