AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Eller er dere mot egoisme? Anonymkode: 818f7...5dc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Hvorfor skal han gi bort penger han har jobbet for og tjent? Anonymkode: cc0b3...a71 3 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Jeg tjener selv langt over gjennomsnittet. Men hvorfor i alle dager skal jeg gi bort pengene mine ? Det er greit en kan gi til litt veldedighet, men ingen kan forvente at folk skal gi bort pengene sine uavhengig av inntekt. Jeg er dame og har en mann som også tjener langt over gjennomsnittet Anonymkode: 41648...8b6 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Hvorfor i alle dager skal noen gi bort pengene sine? Til spørsmålet ; dei det hadde absolutt ikke vært dumpegrunn Anonymkode: dd0d8...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Jeg synes det holder å skatte flere hundre tusen i året til staten, så kan de forvalte disse pengene på det de mener er rett å forvalte de til. Men jeg betaler gjerne det dobbelte eller tredobbelte til de som selger magasiner på gata. Anonymkode: 79b54...578 3 1
Trolltunge Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Mener du å spørre om det er ok med mann som tjener godt, men som er gniten? Gnitenhet synes jeg er en personlighet som er veldig lite tiltalende, så nei jeg ville ikke vært sammen med en gniten person. En økonomisk person derimot er bare bra, men det er en viktig balanse mellom å være økonomisk og direkte gniten som er vesentlig. Jeg liker rause mennesker. Det betyr ikke at jeg liker folk som flotter seg med å spandere i øst og vest, fordi det er bare uøkonomisk sløsing, men mennesker som teller på kronene og passer på å aldri komme i minus på noe, det er svært utiltalende. Tipper man over til å være en av dem som betaler sist, og bare legger til det som mangler, for andres tips tas som betaling for din del, da er man heller ikke lenger bare gniten, men en snylter. Så det er en slags trapp i dette, hvor å være økonomisk er bra, gniten er dårlig og å være snylter er å ha en særdeles utiltalende personlighet.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 Så man må gi bort alle pengene sine for å ikke være egoistisk? 😅 Anonymkode: 67272...be6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tjener selv langt over gjennomsnittet. Men hvorfor i alle dager skal jeg gi bort pengene mine ? Det er greit en kan gi til litt veldedighet, men ingen kan forvente at folk skal gi bort pengene sine uavhengig av inntekt. Jeg er dame og har en mann som også tjener langt over gjennomsnittet Anonymkode: 41648...8b6 Of course you do. Hypergami Babes hele veien 😂 Anonymkode: d69c4...d0a 3
Blåjojo Skrevet 13. mai 2023 #10 Skrevet 13. mai 2023 Ja det kunne jeg. Og det har jeg også gjort. Giftet meg med han for sikkerhets skyld. De pengene man tjener ved å jobbe har man gjort seg fortjent til. Greit å vise raushet ved å gi penger til noen gode formål, men får være måte på å feiltolke hva egoisme dreier seg om. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Skrevet 13. mai 2023 Hva skulle poenget være med å jobbe hardt om man ikke fikk belønning for det? Anonymkode: 359d1...f52 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #12 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Of course you do. Hypergami Babes hele veien 😂 Anonymkode: d69c4...d0a Går det bra med deg? Sånn seriøst? Jeg tjener mer enn mannen min . Og vi har vært sammen siden studietiden. Penger er ikke alt men der er ikke mye om å gjøre.Penger kan kjøpe lykke, du burde prøve Anonymkode: 41648...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #13 Skrevet 13. mai 2023 Hvem skal han gi dem bort til, deg? Anonymkode: 83ca8...6dc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #14 Skrevet 13. mai 2023 Skjønte ikke helt spørsmålet. Jeg aner jo ikke hvor mye de jeg har datet tjener. Lønna til folk er uinteressant. Aner ikke hva min samboer i dag har i lønn heller. Kun «ballpark» da jeg jo vet hva han jobber med. Anonymkode: d8a53...e17
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #15 Skrevet 13. mai 2023 Hvem skal han gi bort pengene sine til? Og hvorfor? Spørsmålet ditt sier mer om deg enn om ham. Anonymkode: 52154...918
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #17 Skrevet 13. mai 2023 Hva mener du med gi bort? Han trenger ikke donere alle pengene sine til Kreftforeningen eller fattige barn i Afrika, men han må gi penger til trigger i blandt og like å spandere og betale for meg. Er ikke interessert i en smålig mann. Og tjener han mange millioner i året så syns jeg godt han kan donere til fattige barn i Afrika og og Irak også. Anonymkode: 0719e...344
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #18 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du med gi bort? Han trenger ikke donere alle pengene sine til Kreftforeningen eller fattige barn i Afrika, men han må gi penger til trigger i blandt og like å spandere og betale for meg. Er ikke interessert i en smålig mann. Og tjener han mange millioner i året så syns jeg godt han kan donere til fattige barn i Afrika og og Irak også. Anonymkode: 0719e...344 Til tiggere i blandt skulle det stå, men autocorrect var ikke helt på lag Anonymkode: 0719e...344
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #19 Skrevet 13. mai 2023 Mannen min tjener mer enn gjennomsnittet, jeg tjener ok. Ganske sikker på at vi gir bort mer enn gjennomsnittet. Kunne ikke datet en gnien person, hvis det er det du lurer på. Jeg har bodd i absolutt fattige land i store deler av livet, har alltid gitt bort en del. Mennene jeg datet før forsøkte ofte å blande seg i det. De er ekser nå. Anonymkode: 9c301...ea6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #20 Skrevet 13. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen min tjener mer enn gjennomsnittet, jeg tjener ok. Ganske sikker på at vi gir bort mer enn gjennomsnittet. Kunne ikke datet en gnien person, hvis det er det du lurer på. Jeg har bodd i absolutt fattige land i store deler av livet, har alltid gitt bort en del. Mennene jeg datet før forsøkte ofte å blande seg i det. De er ekser nå. Anonymkode: 9c301...ea6 Ok, bare vit at ditt bidrag ikke gjør noe for å forbedre de landene. Anonymkode: 584ec...d27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå