AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Noen som har erfaring med denne? jeg har prøvd to ganger nå men det tar veldig tid. Har prøvd leggene (blir sikkert bedre etterhvert men det blir alltid igjen noe hår) og under armene (der ble jeg sår før hårene kom bort så jeg ga opp der). Huden på leggene kjennes glatt og fin ut da.. noen andre? Anonymkode: cea75...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #2 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 14.29): Noen som har erfaring med denne? jeg har prøvd to ganger nå men det tar veldig tid. Har prøvd leggene (blir sikkert bedre etterhvert men det blir alltid igjen noe hår) og under armene (der ble jeg sår før hårene kom bort så jeg ga opp der). Huden på leggene kjennes glatt og fin ut da.. noen andre? Anonymkode: cea75...2ce Prøvde det der, men ga opp. Høvel tar kortere tid, og fjerner i det minste alt håret. Men huden ble veldig myk av glasskrubben, om man ikke overdriver. Anonymkode: f4b95...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå