AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Etter å ha født, er livet litt kaos. Jeg liker dårlig å bo i rot, møkk og støv med skittentøy til langt oppover veggen. Jeg har ikke nubbsjans til å ta alt dette i mammaperm. Barnet trenger meg mye. Jeg er dessverre delammer med pumpe , så mye av dagen går med til pumping og sterilisering av utstyr. Jeg kan heller ikke parkere barnet i vippestol eller bilsete for å gjøre husarbeid i timesvis. Barnet trenger sosialisering og varierte stillinger. Allikevel bruker jeg sjal for å ta det verste de gangene jeg har litt ledig tid. Bruker den aldri på meg selv. Jeg er lei av å ha det sånn. Mannen tjener fett og jeg har en medianlønn. Tenker vi bør få oss vaskehjelp og bruke den lille tiden vi har til rådighet på annet forefallent eller rett og slett være litt kjærester. Han er uenig. Hvem har vaskehjelp? Fornøyde? Anonymkode: ff1a6...e83
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Hvorfor i alle dager tar ikke mannen din i et skikkelig tak? Anonymkode: 552bc...c84 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Får ikke gjort så mye her heller. Føler det flyter på tross av at mannen gjør så mye han kan. Har små barn +. baby. Hadde skaffet meg vaskehjelp hadde vi hatt råd til det! Uten tvil! Anonymkode: da3b6...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Rot oppstår da ikke av seg selv og det er begrenset hvor mye støv som samler seg på en uke. Anonymkode: ffbd0...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå