Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei kvinneguiden. 

kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 9 med og for litt siden sa han at han har begynt å miste følelser, men at han ikke har lyst til å slå opp så vi bestemte oss for å ta en pause. jeg er veldig ny med bra forhold og har aldri vært i noen sunne forhold. så jeg lurer på om dette bare kan være en fase som går over siden vi har vært sammen såpass "kort" tid. jeg elsker han kjempemye og vil ikke miste han og hvis dette bare er en fase som går vekk så vil jeg prøve å gjøre alt for at ting går tilbake igjen til "normalt". er det noe vi kan gjøre for å se hvor vi har hverandre nå? 

Anonymkode: f0ef4...9b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere enige om hvordan dere definerer pause? Skal dere være kjærester og trofast men at dere ikke har kontakt i pausen? Eller er dere "single" i pausen hvor dere kan rote og ligge med andre?

Jeg var sammen med en. Vi bodde sammen. En dag sa han at det ikke gikk så bra med oss, og at han ikke visste om han ville gjøre det slutt. I flere måneder gjorde jeg all husarbeide og matlaging og alt i forbindelse med barnet, og han gjorde ingenting med mindre han måtte pga at jeg ikke kunne være to steder samtidig. Jeg gjorde ALT for at han skulle bli glad i meg igjen, og gikk på nåler. Noen måneder senere husker jeg at det var et eller annet vi snakket om, og jeg sa at, jammen du er jo usikker på forholdet. Neida, det har jo gått bra lenge det, sa han. Jeg fortsatte likevel å gå på nåler for at han ikke skulle bli usikker igjen, og mistet meg selv.

Da det ble slutt fant jeg ut hvor skrudd det var. Og at hvis en mann ikke er glad i meg uten at jeg lever som normalt, så er han ikke verdt å ha. Nå hadde ikke eksen min sagt at jeg skulle gjøre de tingene, men samtidig ble det uutholdelig dårlig stemning om han måtte sette tallerkenen sin i oppvaskmaskinen eller om jeg ikke spredde beina hver kveld!

Så mitt råd er at dere blir enige om hva pausen innebærer. Lengde på pausen. Og at du skal være deg selv og slik du ønsker å være. Ikke godta dritt for at han skal bli fornøyd med deg.

Anonymkode: f42ec...795

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la han kaste bort tiden på å holde på deg bare fordi han er vant til å være med deg og vil ha tilgang på sex. For det er det det blir. Er ikke verdt det og han kommer ikke til å plutselig elske deg igjen, han bare venter til noe bedre dukker opp 

Anonymkode: 5d3b3...2cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dere enige om hvordan dere definerer pause? Skal dere være kjærester og trofast men at dere ikke har kontakt i pausen? Eller er dere "single" i pausen hvor dere kan rote og ligge med andre?

Jeg var sammen med en. Vi bodde sammen. En dag sa han at det ikke gikk så bra med oss, og at han ikke visste om han ville gjøre det slutt. I flere måneder gjorde jeg all husarbeide og matlaging og alt i forbindelse med barnet, og han gjorde ingenting med mindre han måtte pga at jeg ikke kunne være to steder samtidig. Jeg gjorde ALT for at han skulle bli glad i meg igjen, og gikk på nåler. Noen måneder senere husker jeg at det var et eller annet vi snakket om, og jeg sa at, jammen du er jo usikker på forholdet. Neida, det har jo gått bra lenge det, sa han. Jeg fortsatte likevel å gå på nåler for at han ikke skulle bli usikker igjen, og mistet meg selv.

Da det ble slutt fant jeg ut hvor skrudd det var. Og at hvis en mann ikke er glad i meg uten at jeg lever som normalt, så er han ikke verdt å ha. Nå hadde ikke eksen min sagt at jeg skulle gjøre de tingene, men samtidig ble det uutholdelig dårlig stemning om han måtte sette tallerkenen sin i oppvaskmaskinen eller om jeg ikke spredde beina hver kveld!

Så mitt råd er at dere blir enige om hva pausen innebærer. Lengde på pausen. Og at du skal være deg selv og slik du ønsker å være. Ikke godta dritt for at han skal bli fornøyd med deg.

Anonymkode: f42ec...795

Huff, jeg får lyst til å sende deg en stor klem❤️

TS, jeg er enig med AB over, dere burde prate sammen om hva denne pausen egentlig betyr. Jeg har selv dårlig erfaring med slike pauser, min x ville bare ha en unnskyldning til å ligge med andre, så kom han krypende til meg om han ikke hadde fått seg noe på en stund🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 5ee72...aae

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...