mammaønske Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg er nå 5 dager på overtid med mens. Tok test dagen den skulle starte, men var negativ. For ca. 2 uker siden fikk jeg kvalme som kommer og går i løpet av dagen, hodepine uten like, konstant trøtt og ømme og hovne bryster. Noen andre som har opplevd lignende og fått sein positiv test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Når Hadde du eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mai 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Når Hadde du eggløsning? 25 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. mai 2023 #4 Del Skrevet 13. mai 2023 Da hadde du vært 18 dpo...er du sikker på at du hadde eggløsning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2023 Sofakona skrev (9 minutter siden): Da hadde du vært 18 dpo...er du sikker på at du hadde eggløsning da? Ja. Jeg har full kontroll på når eggløsning er da jeg tester i tillegg har mye smerter og EL slim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. mai 2023 #6 Del Skrevet 13. mai 2023 Da hadde du nok eggløsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Del Skrevet 13. mai 2023 mammaønske skrev (2 timer siden): Jeg er nå 5 dager på overtid med mens. Tok test dagen den skulle starte, men var negativ. For ca. 2 uker siden fikk jeg kvalme som kommer og går i løpet av dagen, hodepine uten like, konstant trøtt og ømme og hovne bryster. Noen andre som har opplevd lignende og fått sein positiv test? Høres ut som du har ustabilitet i hormonene. Pcos Anonymkode: 15800...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Del Skrevet 13. mai 2023 Da har du hatt eggløsning senere. Testene kan være positive uten at egget faktisk slipper. Anonymkode: 553ff...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Del Skrevet 13. mai 2023 Det å stresse med ting rundt graviditet, kan i seg selv føre til uregelmessig menssyklus og eggløsninger. Stress roter til mye. Det kryr av innlegg her fra kvinner som opplever det ene ønskesymptomet etter det andre, så sterkt ønsker de å bli gravide at de kjenner symptomene. Selv om de ikke er gravide, viser det seg. Anonymkode: 1e134...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Del Skrevet 13. mai 2023 Har du regelmessig syklus? Anonymkode: f1de0...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg har påvist pcos, men har jevnlige kontroller, og det er stabilt og ser ikke ut som det skal påvirke noe graviditet. Jeg har hatt ganske regelmessig mens det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. mai 2023 #12 Del Skrevet 13. mai 2023 mammaønske skrev (1 time siden): Jeg har påvist pcos, men har jevnlige kontroller, og det er stabilt og ser ikke ut som det skal påvirke noe graviditet. Jeg har hatt ganske regelmessig mens det siste året. Hva er ganske? Har du har regelmessig syklus siste 6 -12 mnd? Eller har de variert 2-8 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mai 2023 #13 Del Skrevet 13. mai 2023 Dersom mensen kommer senere er det mest trolig at el kom tilsvarende senere også. Mensen kommer utfra når el skjedde. Har dessverre aldri hørt om noen med hcg under 25, som dagens tester hvertfall viser, 18dpo. Ikke i et normalt utviklet svangerskap som resulterer i baby hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 14. mai 2023 Sofakona skrev (15 timer siden): Hva er ganske? Har du har regelmessig syklus siste 6 -12 mnd? Eller har de variert 2-8 dager Har hatt omtrent på dagen, kanskje en til to dager over de siste 12 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. mai 2023 #15 Del Skrevet 14. mai 2023 Du har vel ikke hatt eggløsning denne syklusen, tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 14. mai 2023 Fame skrev (8 timer siden): Du har vel ikke hatt eggløsning denne syklusen, tenker jeg Jeg hadde jo eggløsningslim rundt den 25 april, så jo, det har jeg hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. mai 2023 #17 Del Skrevet 14. mai 2023 mammaønske skrev (18 minutter siden): Jeg hadde jo eggløsningslim rundt den 25 april, så jo, det har jeg hatt Eggløsningslim kan man få uten å få eggløsning. Det er også bare et symptom på at kroppen prøver å få eggløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. mai 2023 #18 Del Skrevet 14. mai 2023 mammaønske skrev (1 time siden): Jeg hadde jo eggløsningslim rundt den 25 april, så jo, det har jeg hatt Uten temping er det aldri garanti at du har eggløsning... symptomer,slim og tester betyr ikke at du har eggløsning eller vil få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 17. mai 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 17. mai 2023 Tok en ny test nå i dag, og den var positiv 🤩🤩🤩 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #20 Del Skrevet 30. oktober 2024 Hvor mange dager på overtid testet du positiv? 🥰 jeg er 7 dager forsinket nå, men bare negative tester.. Anonymkode: 136ab...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå