AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #21 Skrevet 13. mai 2023 Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes vaner. Et menneske henger seg opp i at en annen bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken, såpass ille at vedkommende laget et innlegg om det på kvinneguiden. Dette må da være veldig rart, og ikke spesielt sunt for h*n. Er det vanlig å henge seg opp i hva naboene bestiller av mat? Burde vel heller bry seg om seg og sitt. Anonymkode: b0bed...315 4
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #22 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes matvaner.. En av mine nærmeste naboer bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken. Jeg legger stadig merke til at det kommer biler fra gatekjøkken og lignende for å levere mat til han. Dette har vært tilfelle flere ganger denne uken også. Dette må da være veldig dyrt, og ikke spesielt sunt for han. Koster jo med utkjøring og alt det der også. Er det vanlig å bestille sånn mat hjem flere ganger i uka? Burde vel heller lage mer ordentlig mat hjemme fra bunne av. Anonymkode: de0c3...298 Så du er naboen som spionerer på naboen din? 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #23 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes vaner. Et menneske henger seg opp i at en annen bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken, såpass ille at vedkommende laget et innlegg om det på kvinneguiden. Dette må da være veldig rart, og ikke spesielt sunt for h*n. Er det vanlig å henge seg opp i hva naboene bestiller av mat? Burde vel heller bry seg om seg og sitt. Anonymkode: b0bed...315 Haha, ja.. snodige greier.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #24 Skrevet 13. mai 2023 Vitner om total mangel på økonomisk kontroll. Snodig dette fenomenet, det er gjerne de som har minst penger på slutten av hver måned som bruker mest penger på takeaway.. Wonder why Anonymkode: 92787...776
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #25 Skrevet 13. mai 2023 Tenk om folk bare kunne holde kjeft med den moraliseringen sin og bare svare på sprsm. Anonymkode: 49d9d...fcf
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #26 Skrevet 13. mai 2023 Du spør om det er normalt? Det er vel opptil hver enkelt hva de velger å bruke pengene sine på. Anonymkode: a6509...82a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #27 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vitner om total mangel på økonomisk kontroll. Snodig dette fenomenet, det er gjerne de som har minst penger på slutten av hver måned som bruker mest penger på takeaway.. Wonder why Anonymkode: 92787...776 Eller … de som har penger til det Anonymkode: b0bed...315
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vitner om total mangel på økonomisk kontroll. Snodig dette fenomenet, det er gjerne de som har minst penger på slutten av hver måned som bruker mest penger på takeaway.. Wonder why Anonymkode: 92787...776 Misunnelse? Anonymkode: 1ea6d...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå