Gå til innhold

Bestille ferdigmat hjem flere ganger i uken, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes vaner. Et menneske henger seg opp i at en annen bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken, såpass ille at vedkommende laget et innlegg om det på kvinneguiden. Dette må da være veldig rart, og ikke spesielt sunt for h*n. Er det vanlig å henge seg opp i hva naboene bestiller av mat? Burde vel heller bry seg om seg og sitt.

Anonymkode: b0bed...315

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes matvaner.. En av mine nærmeste naboer bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken. Jeg legger stadig merke til at det kommer biler fra gatekjøkken og lignende for å levere mat til han. Dette har vært tilfelle flere ganger denne uken også. Dette må da være veldig dyrt, og ikke spesielt sunt for han. Koster jo med utkjøring og alt det der også. Er det vanlig å bestille sånn mat hjem flere ganger i uka? Burde vel heller lage mer ordentlig mat hjemme fra bunne av. 

Anonymkode: de0c3...298

Så du er naboen som spionerer på naboen din? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må bare si at jeg blir veldig i stuss av enkeltes vaner. Et menneske henger seg opp i at en annen bestiller ferdigmat hjem flere ganger i uken, såpass ille at vedkommende laget et innlegg om det på kvinneguiden. Dette må da være veldig rart, og ikke spesielt sunt for h*n. Er det vanlig å henge seg opp i hva naboene bestiller av mat? Burde vel heller bry seg om seg og sitt.

Haha, ja.. snodige greier.

AnonymBruker
Skrevet

Vitner om total mangel på økonomisk kontroll. 

Snodig dette fenomenet, det er gjerne de som har minst penger på slutten av hver måned som bruker mest penger på takeaway.. Wonder why

Anonymkode: 92787...776

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om folk bare kunne holde kjeft med den moraliseringen sin og bare svare på sprsm.

Anonymkode: 49d9d...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Du spør om det er normalt? Det er vel opptil hver enkelt hva de velger å bruke pengene sine på. 

Anonymkode: a6509...82a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snodig dette fenomenet, det er gjerne de som har minst penger på slutten av hver måned som bruker mest penger på takeaway.. Wonder why

Eller … de som har penger til det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Misunnelse? 

Anonymkode: 1ea6d...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...