AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #141 Del Skrevet 25. januar 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): Du får spole litt tilbake da, for det du skriver her er ikke hva jeg reagerte negativt på. Du har kalte meg gnien, ikke på tilbudssiden, at jeg står med kuleramme, påstått at mannen min lyver og du vet bedre enn meg hvordan han faktisk tenker, og en hel del som ble fullstendig idioti, og helt personlige angrep på både meg og min mann. Hvilket jeg reagerte veldig på ja, fordi det er helt vanvittig å påstå slikt ut fra at jeg mener at å forvente daglige ensidige avsuginger eller å bli ensidig runket daglig ikke er å forvalte sitt sexliv godt. Hvilket du og dere ikke praktiserer engang. Dere har tydeligvis mest gjensidig sex dere også, og innimellom praktiseres en mer ensidig tilfredsstillelse, men det er unntakene mer enn normen, og ikke noe daglig forventet egotripp. Noe jeg i motsetning til daglige egotripper vil kalle temmelig normalt. Så stor ståhei for ingenting legger jeg på deg her. Hvor ufattelig ufint og invaderende personlig du har reagert i forsvar for en praksis som du ikke engang praktiserer. Om du spoler godt tilbake kan du til og med lese at jeg sier meg helt enig i at det ikke er noe som helst galt ved å innimellom gi den andre noe man ikke mottar. Jeg har selv en stor glede av å gi nytelse, så hvorfor skulle jeg reagere negativt på det når begge generelt er fornøyd og tilfreds? Neste gang du fyker i taket av å forsvare deg og dine lyster kan du kanskje med fordel lese hva folk faktisk skriver først, og spare deg for de mest fantasifulle og personlig invaderende påstander. Til å bruke mange personlige anekdoter virker du litt vel nærliggende når folk kommenterer dem. Du har vist deg fullt I stand til å kommentere andres sexliv og anekdoter, så det være lurt å slutte med dobbeltstandarden. På generelt grunnlag vil jeg påstå det er gnient å stå med kuleramma. Et ekstremt fokus på at man i alle fall ikke skal gi mer blir også en form egoisme. Selv har jeg aldri skrevet at jeg ikke gir tilbake, bare at jeg også tar imot med åpne armer når muligheten melder seg. Jeg gidder ikke late som at jeg synes det er avtennende å bli sugd uten å slikke tilbake. Jeg synes det er litt festlig at noen menn klarer å overbevise dama si om at det er tilfelle. Anonymkode: 32a50...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. januar 2024 #142 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Til å bruke mange personlige anekdoter virker du litt vel nærliggende når folk kommenterer dem. Du har vist deg fullt I stand til å kommentere andres sexliv og anekdoter, så det være lurt å slutte med dobbeltstandarden. På generelt grunnlag vil jeg påstå det er gnient å stå med kuleramma. Et ekstremt fokus på at man i alle fall ikke skal gi mer blir også en form egoisme. Selv har jeg aldri skrevet at jeg ikke gir tilbake, bare at jeg også tar imot med åpne armer når muligheten melder seg. Jeg gidder ikke late som at jeg synes det er avtennende å bli sugd uten å slikke tilbake. Jeg synes det er litt festlig at noen menn klarer å overbevise dama si om at det er tilfelle. Anonymkode: 32a50...5c7 Nå kommer du med nok en påstand uten grunnlag (suge vs slikke), uten å vite noe som helst angående reell balanse i slikt. For det du vet liker jeg ikke engang å bli slikket, eller lever svært godt med stor ubalanse i slikt. Samt vinkler meg gnien igjen, og egoistisk. Samt drar frem den urimelige kuleramma igjen. Samt vinkler min mann til løgner igjen. Det er til og med festlig at du vet bedre enn meg. Om min mann og vår relasjon. En mann jeg har levd med i 21 år nå. En mann som ikke akkurat er typen som tier om sine meninger. En mann som ikke er deg. Hvilket andre menn ganske naturlig ikke er, og også har rett til å være. Jeg kan tåle mye av folk som diskuterer ulikt og er uenige med meg, men det du finner så festlig her finner jeg på ingen måte ok. Det er ikke å diskutere meninger. Det er å påstå grunnløse ting om meg og min mann som jeg ikke kan diskutere, fordi jeg engang kan kjenne oss igjen ut fra dine påstander. At du tok en generell mening jeg har så personlig at du tyr til personangrep synes jeg er særdeles umodent og ugreit. Folk må så gjerne være sterkt uenig med meg, men det du holder på med er noe helt annet enn det, og særdeles ugreit. Endret 25. januar 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #143 Del Skrevet 25. januar 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): Nå kommer du med nok en påstand uten grunnlag (suge vs slikke), uten å vite noe som helst angående reell balanse i slikt. For det du vet liker jeg ikke engang å bli slikket, eller lever svært godt med stor ubalanse i slikt. Samt vinkler meg gnien igjen, og egoistisk. Samt drar frem den urimelige kuleramma igjen. Samt vinkler min mann til løgner igjen. Det er til og med festlig at du vet bedre enn meg. Om min mann og vår relasjon. En mann jeg har levd med i 21 år nå. En mann som ikke akkurat er typen som tier om sine meninger. En mann som ikke er deg. Hvilket andre menn ganske naturlig ikke er, og også har rett til å være. Jeg kan tåle mye av folk som diskuterer ulikt og er uenige med meg, men det du finner så festlig her finner jeg på ingen måte ok. Det er ikke å diskutere meninger. Det er å påstå grunnløse ting om meg og min mann som jeg ikke kan diskutere, fordi jeg engang kan kjenne oss igjen ut fra dine påstander. At du tok en generell mening jeg har så personlig at du tyr til personangrep synes jeg er særdeles umodent og ugreit. Folk må så gjerne være sterkt uenig med meg, men det du holder på med er noe helt annet enn det, og særdeles ugreit. Jeg snakket i generelle termer i det innlegget, ikke on deg og din mann. Samtidig vil jeg igjen minne om å unngå personlige anekdoter dersom du ikke vil ha diskusjon om dem. Hvis du synes det er ugreit at folk kommenterer anekdotene du bruker som argument, så bør du la være å bruke dem. Som mann synes jeg det er litt festlig, ja. Kall meg gjerne kynisk, men menn er godt trente i å vekte sine ord når det kommer til damer og sex. De har lært gjennom mye prøving og feiling. Sitter dama på KG og har sterke meninger om sex og hva som er riktig, er det nok lurt å ikke ytre uenighet om det. Vi mennesker er som regel såpass manipulative, og vi godtar det. Akkurat som at kona mi utmerket godt vet at hennes ekstra service får positive ringvirkninger også for henne. Hun får en fornøyd mann som ikke engang ville vurdert å være utro. Anonymkode: 32a50...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 25. januar 2024 #144 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter å i alle år ha hørt vi menn liker ditt og vi menn liker datt og vi menn liker ikke dutt, Du misforstår meg. Jeg påberoper meg ikke statistikk fordi det samsvarer med mine egne vaner og mønstre. Tvert imot, så representerer jeg unntaket som bekrefter regelen i de fleste parametrene i disse diskusjonene. Imidlertid er det en rekke spørsmål i forumet som går nettopp på hva menn flest liker, eller som her - hva kvinner flest liker. Unntak må gjerne komme fram i slike diskusjoner, men jeg antar de som spør også vil vite hva som er vanligst. Da kan det være opplysende å søke støtte i referanser. Referanser i dette forumet er like hyppige som i Sandra Borchs masteroppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 26. januar 2024 #145 Del Skrevet 26. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snakket i generelle termer i det innlegget, ikke on deg og din mann. Samtidig vil jeg igjen minne om å unngå personlige anekdoter dersom du ikke vil ha diskusjon om dem. Hvis du synes det er ugreit at folk kommenterer anekdotene du bruker som argument, så bør du la være å bruke dem. Som mann synes jeg det er litt festlig, ja. Kall meg gjerne kynisk, men menn er godt trente i å vekte sine ord når det kommer til damer og sex. De har lært gjennom mye prøving og feiling. Sitter dama på KG og har sterke meninger om sex og hva som er riktig, er det nok lurt å ikke ytre uenighet om det. Vi mennesker er som regel såpass manipulative, og vi godtar det. Akkurat som at kona mi utmerket godt vet at hennes ekstra service får positive ringvirkninger også for henne. Hun får en fornøyd mann som ikke engang ville vurdert å være utro. Anonymkode: 32a50...5c7 Ja klart du gjorde. Det var fryktelig overbevisende, spesielt da du hang på det med festlig når menn... Om ting bare var så enkelt. Om mennesker så forutsigbare. Om det fantes slike fasiter. Da ville livet vært pokker så kjedelig, og forumer ville være ganske unødvendige. Får håpe hun ikke savner tilsvarende ekstraservice også. Slikt kan jo gå to veier. Jeg diskuterer gjerne anekdoter. Med folk som diskuterer. Statestikk kan jeg google, og mannen jeg lever med må jeg forstå som individ. Endret 26. januar 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puddis Skrevet 28. januar #146 Del Skrevet 28. januar Jeg er en kvinne på 50 år og har en vidunderlig samboer. Han er omskjært og har aldri trodd noen kunne klare å runke han til himmels…. Men, tadaaaa…. Det var før han møtte meg- drar han til himmels gjerne morgen og eller kveld. Innimellom vår parsex. Jeg elsker å fa han til. Han elsker at jeg får det til. Vi har det alldeles suverent sammen og vi prater mye om sex. Fantasier vi ønsker å oppleve med hverandre. Han gir meg orgasmer når jeg måtte ønske. Så damer- happy man- happy life😊 og omvendt for han. Gi og få er vårt motto😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. januar #147 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 21.49): Skjønner du da hvordan det er? Du hadde selv ingen problemer med å legge seg opp i andres sexliv og tolke det ut fra din synsvinkel. For eksempel menn som likte å bli sugd var egoister hvis de ikke ga tilbake akkurat like mye for eksempel. Anonymkode: 32a50...5c7 Det er lov å ha egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #148 Del Skrevet 28. januar Jeg liker å runke mannen min 🥰 men det innebærer også suging og at han kommer i munnen min. Anonymkode: 302c4...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #149 Del Skrevet 28. januar Synes det er vanskelig og føler jeg ikke er noe god på det, så nei Anonymkode: c5ce0...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #150 Del Skrevet 28. januar Det er helt OK, jeg gjør det for han, ikke for meg. Anonymkode: 82baf...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. januar #151 Del Skrevet 28. januar Jeg elsker å suge og runke han om han tenner på det. Så er jeg ikke slik at jeg forventer å få noe tilbake. Det er heller en bonus. Mitt ønske er at han gjør det for at det er noe han tenner på og har lyst til å gjøre, og ikke som en motytelse for det jeg gjør for han, da det tenner meg ikke. Har aldri opplevd å få orgasme av at han bare er teknisk god. Det må være følelser involvert. Hvis ikke er det dødfødt og i det hele tatt å prøve på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #152 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 21.21): Så man bør takke nei til å motta oralsex hvis man ikke er i 100 % humør til å gi tilbake? Anonymkode: 32a50...5c7 Jeg «gir» gladelig oralsex til kona hver gang vi har sex. Har gjort det i 20 år. Hun utfører ikke oralsex. Jeg elsker å utføre oralsex på en som nyter det. Hun elsker at jeg gjør det. Ville vært hjerneskadet om jeg skulle slutte med å utføre oralsex på henne, bare fordi hun ikke liker å utføre det selv. Da hadde jo både jeg og kona gått glipp av noe vi elsker. Anonymkode: 2fd85...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #153 Del Skrevet 28. januar Ja, men jeg føler meg ikke noe god på det. Bruker dere noe form for glidemiddel, eller tørrunker dere? Føler det er så ubehagelig for han hvis jeg ikke bruker spytt eller olje eller noe. Han sier alltid at det er kjempedeilig, men det er sjelden han kommer av det. Da må jeg holde kjempehardt (hans ønske) og runke kjempefort. Så føler meg ganske ubrukelig, selv om han alltid skryter masse av hvor deilig det er. Noen fler? Anonymkode: 42f98...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #154 Del Skrevet 28. januar Fra store norske leksikon: «Margarin er et smørlignende produkt som fremstilles av plantefett eller en blanding av plantefett og marint fett.» Venninnen din har feil. Anonymkode: 42f98...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puddis Skrevet 28. januar #155 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men jeg føler meg ikke noe god på det. Bruker dere noe form for glidemiddel, eller tørrunker dere? Føler det er så ubehagelig for han hvis jeg ikke bruker spytt eller olje eller noe. Han sier alltid at det er kjempedeilig, men det er sjelden han kommer av det. Da må jeg holde kjempehardt (hans ønske) og runke kjempefort. Så føler meg ganske ubrukelig, selv om han alltid skryter masse av hvor deilig det er. Noen fler? Anonymkode: 42f98...814 Samboeren min synes det er aller best med tørrunking. Jeg har måtte øve mye på teknikken, men nå sitter det som et skudd og begge er like happy for det😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #156 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 10.59): Liker dere kvinner å runke mannen eller gjør dere det kun for hans nytelse og ønske? Anonymkode: 57bae...25a Jeg liker å gjøre det, både for hans del og min del. Jeg liker å se at han har det godt, og jeg liker å gjøre noe med han så han skal få det godt. Så ja, jeg liker det. Tennende å føle på han utenpå boxeren først, at det blir varmt og fuktig, at han vokser og blir hard. Så ta bort boxeren for the grand finale....... Anonymkode: 88283...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #157 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 10.59): Liker dere kvinner å runke mannen eller gjør dere det kun for hans nytelse og ønske? Anonymkode: 57bae...25a Ja. Jeg elsker penisen til kjæresten min. Koser nesten alltid med den når vi ligger i sengen eller sitter i sofaen og ser på tv. Elsker å ta på den. Ofte fører det til mer, men kan ta flere timer. Elsker alt ved den og elsker å gjøre alt med den. Anonymkode: c4a4e...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #158 Del Skrevet 28. januar Ja, men jeg liker mye bedre å suge ham. Anonymkode: e9bf5...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå