Gå til innhold

Liker dere kvinner å runke mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tungt og slitsomt. Har mye slitasjegikt, også i hendene. Så nei, vil helst unngå det ja

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frkego skrev (På 13.5.2023 den 17.45):

Akkurat samme her! 

🙋🏻‍♀️ Samme her

Anonymkode: f5b97...5f5

Skrevet

Nei.

Anonymkode: abec2...1a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja jeg er en som elsker å gi, men ikke få 😉😊 Elsker å se at mannen nyter det, kjenne at rett før han kommer så strammer alt av muskler på ham. Gir både bj, ronker, koser å slikker på ballene og en sjelden gang prostataorgasme 😊 

K36

Anonymkode: f7e42...cc8

Ååå hadde eg hatt de luksus livet 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, syns det er kjedelig og slitsomt. Blir ofte -sukk- dersom jeg skjønner at han prøver på det. Sjeldent jeg gidder, vil heller ha ordentlig sex som er litt mer "oss".

Anonymkode: 14649...ad6

• Liker 1
Skrevet

Enkelte kvinner er virkelig spesielle. Tenk å bli sugd og eller runket daglig, også utenom sex! Det må være drømmen.... Slike kvinner vet hvordan de skal få det beste ut av mannen. 

Anonymkode: 06ef0...f6e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Ja det liker jeg. Jeg elsker å utforske hans nytelse og gi ham nytelse. Det sagt, min interesse for å gi ham nytelse er avhengig av at han gir tilsvarende tilbake, med største fornøyelse og selvfølge. Jeg ble ferdig med å være service for ego- menn for et halvt liv siden. Det finnes ikke aktuelt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er litt kjedelig og føler at jeg ikke får det helt til. Suging liker jeg derimot😊

Anonymkode: d53d4...628

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enkelte kvinner er virkelig spesielle. Tenk å bli sugd og eller runket daglig, også utenom sex! Det må være drømmen.... Slike kvinner vet hvordan de skal få det beste ut av mannen. 

Selvutslettende idiotkjerring vil jeg kalle slikt. Mannen en ego- idiot. 

Best sex er noe man nyter begge to. Det er gjensidig til glede, lyst og nytelse. Ingen service for den andre. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Trolltunge said:

Best sex er noe man nyter begge to. Det er gjensidig til glede, lyst og nytelse. Ingen service for den andre. 

Har du innvendinger til de som liker (evt. faktisk nyter) å gi partneren nytelse, uten alltid å ønske/kreve/forvente noe den andre veien?

I så fall, hvorfor? 

Å gi partneren seksuell nytelse er også en seksuell opplevelse som kan føles bra, for mange. 

I vårt forhold nyter begge å være "giver", og en gang i mellom er det også helt fint når det er en som gir og en som mottar og bare "får nyte". For det meste går det begge veier, men det hender jo at det gjøres unntak, og at det også føles helt uproblematisk for begge.

Jeg syns du blir i overkant dømmende her, jeg da. 

Anonymkode: f1319...62d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi bruker det som forspill, før evt. fingring og penetrering 😊 Jeg tenner på hans nytelse 😍 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har du innvendinger til de som liker (evt. faktisk nyter) å gi partneren nytelse, uten alltid å ønske/kreve/forvente noe den andre veien?

I så fall, hvorfor? 

Å gi partneren seksuell nytelse er også en seksuell opplevelse som kan føles bra, for mange. 

I vårt forhold nyter begge å være "giver", og en gang i mellom er det også helt fint når det er en som gir og en som mottar og bare "får nyte". For det meste går det begge veier, men det hender jo at det gjøres unntak, og at det også føles helt uproblematisk for begge.

Innimellom ja, og når innimellom kan dette gå begge veier. Det er en gjensidighet i det som ikke er noe å kritisere. Vedkommende jeg siterte ville bli runket eller gis bj daglig uten måtte å gi noe tilbake. Det blir for skjevt og feil. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

I så fall, hvorfor? 

Enig. Det ble heller ikke sagt noe om hva som gis tilbake. Klart du vil få noe tilbake dersom du behandler mannen din på denne måten. Du får hva du vil tenker jeg, så spesielt er det for meg.

Enkelte er litt for raske på avtrekkeren.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Trolltunge skrev (50 minutter siden):

Det finnes vel ikke noe mindre selvutslettende. Hun tar vare på mannen sin seksuelt, og får en fornøyd mann tilbake. Det er å investere i forholdet. Noen kvinner skjønner det, mens andre gjør det ikke.

Anonymkode: 32a50...5c7

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det finnes vel ikke noe mindre selvutslettende. Hun tar vare på mannen sin seksuelt, og får en fornøyd mann tilbake. Det er å investere i forholdet. Noen kvinner skjønner det, mens andre gjør det ikke.

Hva med hennes seksualitet? Er den mindre viktig enn mannens? Hva med at man skal ta gjensidig godt vare på hverandre i et forhold? 

Å investere godt i et forhold er å sørge for at man ikke er egoistiske og urimelig. Man tar vare på hverandre. Blant annet gjennom å sørge for at det seksuelle er til gjensidig glede, nytelse og tilfredsstillelse. 

Noen kvinner er idiotiske ja. Takken de får for dette er som regel ikke fornøyd mann, men kravstor mann som er/blir forferdelig egoistiske. Hvilket ikke gjør henne noe lykkelig, men ulykkelig. 

Å være dumsnill er beste garanti for å ikke bli respektert og ivaretatt tilbake. Man får ingen takknemlighet eller respekt ved å være dumsnill, man blir tråkket på og tråkket over. 

Sex skal alltid, uten unntak, være godt/fint for begge. Latskap og egoisme er hva som ødelegger forhold. Vil du ha en kvinne som faktisk nyter å ha et sexliv med deg bør du sørge for akkurat det. Ivareta henne like godt som du vil bli ivaretatt. Dyrke hennes seksualitet som en verdifull ressurs. Ikke kreve noe du ikke gir. Ikke være lat og ego i dette. Fornøyd mann betyr ikke nødvendigvis fornøyd, lykkelig eller tilfreds kvinne. Menn blir ikke gode av å få lov til å være egoistiske, de blir egoistiske. 

Et gufs fra fortiden du kommer med. De fleste menn vet heldigvis nå at kvinner også har seksuelle behov. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Trolltunge said:

Innimellom ja, og når innimellom kan dette gå begge veier. Det er en gjensidighet i det som ikke er noe å kritisere. Vedkommende jeg siterte ville bli runket eller gis bj daglig uten måtte å gi noe tilbake. Det blir for skjevt og feil. 

Det er jeg enig i, det bør jo gå rimelig i balanse over tid, for at det skal føles bra for begge. 

Men i noen forhold vil den ene være mer på tilbudssiden enn den andre, uten at det nødvendigvis blir "feil". 

Eller som her, at hun ikke benytter seg av mitt "stående tilbud", men likevel kan velge å være litt raus den andre veien uten at det blir noe vanskelig ved det, fordi vi uansett gir hverandre med glede de aller fleste gangene. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nei jeg liker ikke å runke han. Får vondt i armen i lengden og synes spermen ser så ekkel ut når han har kommet utover hånden min og magen hans. Får nesten brekninger av det synet😅 Liker ikke å suge heller, også fordi jeg synes spermen føles ekkel når jeg prøver å svelge ... Likte det greit i starten når jeg var ny på det og hormonell. Nå er jeg mer redd for at jeg kan være aseksuell eller bare ha en skikkelig tørketid med lav sexlyst. Aldri vært så lite keen på slike ting som det siste halvåret. 

Anonymkode: b0e98...b51

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Hva med hennes seksualitet? Er den mindre viktig enn mannens? Hva med at man skal ta gjensidig godt vare på hverandre i et forhold? 

Å investere godt i et forhold er å sørge for at man ikke er egoistiske og urimelig. Man tar vare på hverandre. Blant annet gjennom å sørge for at det seksuelle er til gjensidig glede, nytelse og tilfredsstillelse. 

Noen kvinner er idiotiske ja. Takken de får for dette er som regel ikke fornøyd mann, men kravstor mann som er/blir forferdelig egoistiske. Hvilket ikke gjør henne noe lykkelig, men ulykkelig. 

Å være dumsnill er beste garanti for å ikke bli respektert og ivaretatt tilbake. Man får ingen takknemlighet eller respekt ved å være dumsnill, man blir tråkket på og tråkket over. 

Sex skal alltid, uten unntak, være godt/fint for begge. Latskap og egoisme er hva som ødelegger forhold. Vil du ha en kvinne som faktisk nyter å ha et sexliv med deg bør du sørge for akkurat det. Ivareta henne like godt som du vil bli ivaretatt. Dyrke hennes seksualitet som en verdifull ressurs. Ikke kreve noe du ikke gir. Ikke være lat og ego i dette. Fornøyd mann betyr ikke nødvendigvis fornøyd, lykkelig eller tilfreds kvinne. Menn blir ikke gode av å få lov til å være egoistiske, de blir egoistiske. 

Et gufs fra fortiden du kommer med. De fleste menn vet heldigvis nå at kvinner også har seksuelle behov. 

Du tar for gitt at folk som liker å motta ikke er flinke til å gi.

Kvinner som hun du siterte hever standarden for andre kvinner som deg selv, så jeg forstår at det ikke settes pris på i et konkurranseperspektiv. Sugevillige kvinner scorer som regel høyt over kvinner som sitter med kuleramma og teller.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er jeg enig i, det bør jo gå rimelig i balanse over tid, for at det skal føles bra for begge. 

Men i noen forhold vil den ene være mer på tilbudssiden enn den andre, uten at det nødvendigvis blir "feil". 

Eller som her, at hun ikke benytter seg av mitt "stående tilbud", men likevel kan velge å være litt raus den andre veien uten at det blir noe vanskelig ved det, fordi vi uansett gir hverandre med glede de aller fleste gangene. 

Jeg er ikke uenig i noe av dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du tar for gitt at folk som liker å motta ikke er flinke til å gi.

Kvinner som hun du siterte hever standarden for andre kvinner som deg selv, så jeg forstår at det ikke settes pris på i et konkurranseperspektiv. Sugevillige kvinner scorer som regel høyt over kvinner som sitter med kuleramma og teller.

Som sugevillig kvinne har jeg ikke utfordringer med kvinner med gode standarder. Jeg har utfordringer med å ha respekt for menn med såpass dårlig seksuell forståelse at de ikke engang forstår at et godt sexliv opprettholdes ved gjensidig lyst og nytelse, ikke egoisme. Jeg har selv vært ung og dumsnill, men har lært hva som bygger, opprettholder og utvikler et godt og varig sexliv. Det er ikke dumsnille kvinner som gir uten å forvente. Det er ikke at menn er idioter som synes det er ok å bruke kvinner som en slags runke- service. 

Kuleramme trenger man ikke når både mann og kvinne er så kloke at de skjønner at seksuell tilfredsstillelse skal være gjensidig. Ikke egoisme. At runke kan man gjøre selv stort sett, ensidighet i dette skal være av oppriktig ønske innimellom og ikke som en service/tjeneste man pålegger seg eller blir pålagt av at mannen blir så vant til slik service at det bare blir tatt som selvfølgelig, også når man ikke lenger er nyforelsket og har gått lei. Ivaretar du din kvinne godt generelt og seksuelt vil sex alltid være til glede for begge, og ingen kuleramme er nødvendig. Forventer du mer enn du generelt gir på feltet vil det derimot ødelegge mye. Da går det som det går, for kun å oppleve det seksuelle som noe positivt og tilfredsstillende opprettholder velvilje og ekte lyst. Å bli redusert til sugemaskin for egoistisk latpeis uten grunnleggende seksuell forståelse har sin tidsbegrensning angående å oppleves ok. 

Man får det sexlivet man faktisk fortjener på sikt. Slikt opprettholdes ikke på egoisme. Ingenting i et forhold gjør det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...