Gå til innhold

Du som har borderline pf, medisiner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som har borderline pf, går du på medisiner eller prøver du å klare deg uten? Selv går jeg på antidepressiva

Anonymkode: efe6a...db6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men må ta sovemedisiner pga angsten som følger med på kjøpet. Jeg er anbefalt å gå på cipralex men går på daglige medisiner for annen sykdom, så orker bare ikke. Har aldri hatt noen positiv effekt av sånne medisiner.

Anonymkode: 63650...c52

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men må ta sovemedisiner pga angsten som følger med på kjøpet. Jeg er anbefalt å gå på cipralex men går på daglige medisiner for annen sykdom, så orker bare ikke. Har aldri hatt noen positiv effekt av sånne medisiner.

Anonymkode: 63650...c52

Takk for svar, jeg tar selv noe å sove på, det glemte jeg å skrive i HI. Men har et ønske om å kunne klare meg uten antidepressiva siden livet er en rollercoaster uansett, og jeg føler antidepressiva gjør meg mer sliten og trøtt.

Skrevet

Jeg har aldri tatt medisiner for den diagnosen, men tar medisiner mot bipolar. Det hjelper ikke på borderline-symptomene.

AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri tatt medisiner for den diagnosen, men tar medisiner mot bipolar. Det hjelper ikke på borderline-symptomene.

Åh, har du begge diagnosene, det høres ekstra vanskelig ut. Synes det er mer enn nok med borderlinen jeg 😣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åh, har du begge diagnosene, det høres ekstra vanskelig ut. Synes det er mer enn nok med borderlinen jeg 😣

Jeg har blitt mye bedre fra borderline. Den styrer meg ikke like mye lengse. :)

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...