AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Du som har borderline pf, går du på medisiner eller prøver du å klare deg uten? Selv går jeg på antidepressiva Anonymkode: efe6a...db6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Nei, men må ta sovemedisiner pga angsten som følger med på kjøpet. Jeg er anbefalt å gå på cipralex men går på daglige medisiner for annen sykdom, så orker bare ikke. Har aldri hatt noen positiv effekt av sånne medisiner. Anonymkode: 63650...c52 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, men må ta sovemedisiner pga angsten som følger med på kjøpet. Jeg er anbefalt å gå på cipralex men går på daglige medisiner for annen sykdom, så orker bare ikke. Har aldri hatt noen positiv effekt av sånne medisiner. Anonymkode: 63650...c52 Takk for svar, jeg tar selv noe å sove på, det glemte jeg å skrive i HI. Men har et ønske om å kunne klare meg uten antidepressiva siden livet er en rollercoaster uansett, og jeg føler antidepressiva gjør meg mer sliten og trøtt. Anonymkode: efe6a...db6
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har aldri tatt medisiner for den diagnosen, men tar medisiner mot bipolar. Det hjelper ikke på borderline-symptomene.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri tatt medisiner for den diagnosen, men tar medisiner mot bipolar. Det hjelper ikke på borderline-symptomene. Åh, har du begge diagnosene, det høres ekstra vanskelig ut. Synes det er mer enn nok med borderlinen jeg 😣 Anonymkode: efe6a...db6
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åh, har du begge diagnosene, det høres ekstra vanskelig ut. Synes det er mer enn nok med borderlinen jeg 😣 Anonymkode: efe6a...db6 Jeg har blitt mye bedre fra borderline. Den styrer meg ikke like mye lengse. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå