AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Dette er for meg større enn julaften og 17.mai. Jeg har boafjær og glittersminken klar Også blir det tapas og quiz med gode venner før ESC i kveld. Hvordan skal du feire? Anonymkode: b3674...19e 1
Sententia Skrevet 13. mai 2023 #2 Skrevet 13. mai 2023 Skal først ha egen konsert! deretter blir det ESC-fest med venner og ukjente 😂
Phoenix Heart Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 Blir ingen feiring, da jeg må tidlig opp i morgen for å dra på jobb.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Sententia skrev (1 minutt siden): Skal først ha egen konsert! deretter blir det ESC-fest med venner og ukjente 😂 Så gøy! Spiller du i band? Anonymkode: b3674...19e
Sententia Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så gøy! Spiller du i band? Anonymkode: b3674...19e Synger i et vokalensemble. Vi skal ha konsert med fullt band
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Vi feirer ved ikke å feire. Anonymkode: e56da...2a2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Som tidligere svoren ESC-entusiast er det med blandede føleser jeg skriver dette, men dette blir første gang siden 1977 at jeg velger å ikke se på ESC. På alle disse årene har jeg ufrivillig gått glipp av to finaler, men i år blir det frivillig. Jeg kommer nok sikkert til å lese kommentarene her inne, for helt ærlig, de siste årene har det vært høyedepunktet i løpet av sendingen, ikke sendingen selv. Ha en riktig god kveld alle sammen! Kos dere, ha det gøy, og jeg krysser fingrene for at programmet blir underholdende Anonymkode: 11b32...b54
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 Skal ned til naboen. Blir vel fyllafest, vil jeg tro. Anonymkode: 5ccca...491
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 Vi skal på ESC-party hos noen venner. Glitter og glam og norske flagg!🇧🇻🌠🌟 Mannen min og jeg stiller i like paljettkjoler, han i sølv, jeg i gull!🤩🥳 Anonymkode: 0f889...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Skrevet 13. mai 2023 Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8 Da kan du heldigvis finne på noe annet akkurat i kveld? Er vel ingen som tvinger deg?🤪 Anonymkode: 0f889...2ce
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #12 Skrevet 13. mai 2023 Her er der vel egentlig bare jeg som synes det er gøy, men mannen er på jobb og jeg har planer om å få 12-åringen til å se med meg. Usikker på hvordan jeg skal få henne til å holde hele sendingen, men håper hun henger på litt iallefall. Anonymkode: 7a0fa...361
Honey Dew Skrevet 13. mai 2023 #13 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8 Ta deg en liten tur på strippeklubb du. Det er sikkert mer i din gate
Bålkaffe Skrevet 13. mai 2023 #14 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8 Du bør se en profesjonell angående dette sinnet ditt over at andre personer har andre interesser enn deg, det er ikke sunt. Spesielt ikke når du sier at du snart eksploderer. 1
Adrenalina1 Skrevet 13. mai 2023 #15 Skrevet 13. mai 2023 Ikke faen om jeg skal se på den åndsvake dritten MGP har blitt. Et jævla freakshow er det det er.
solmåneogstjerner Skrevet 13. mai 2023 #16 Skrevet 13. mai 2023 Er det årets største dag? Kan komme på mange dager som er viktigere. Kanskje TVen settes på, kanskje ikke. Man får uansett resultatet i vg og nrk.no. Blir nok å slappe av på sofaen, kanskje sove litt, muligens litt tv. Får se.
Fame Skrevet 13. mai 2023 #17 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Jeg har vasket huset og pyntet med gullfarget glitter rundt omkring. Skal servere et vennepar (og mannen) velkomstdrink i champagneglass med gullglitter. Selv blir det mozell i glasset Tar etter hvert på meg glitter toppen min og discokuler på hodet, men før det braker løs her skal vi grille Endret 13. mai 2023 av Fame 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #18 Skrevet 13. mai 2023 4 timer sending, litt i lengste laget. Blir sikkert mer prating enn musikk. Anonymkode: 18b36...d2b
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #19 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8 Deg hadde jeg sendt avgårde i posten i dag, hvis jeg var din kone. Kanskje uten retur stempel Anonymkode: 547ab...144 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #20 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Å fy FAEN!!! Er så inn i HELVETE lei av den FORPULTE møkka her!! Skjønner FAEN ikke at noen kan kaste bort tiden sin på sånt forbannet møkk! Kona og ungene er helt ekstase, mens jeg er fly forbannet og dritt lei dette JÆVLA tullet.. er snart så jeg eksploderer!! Anonymkode: b83af...4a8 hihi😅 du burde holde deg unna slike tråder da. Du gjør det vel ikke noe bedre for deg selv å sitte på kvinneguiden i tråder som handler om noe du hater så intenst? Snart er det over for denne gang, så hold ut. Jeg skal nok se på, men det blir ikke noen feiring denne gangen. Håper at jeg neste år klarer å finne noen som har lyst til å lage en liten fest, hvor vi kler oss i litt fargerike klær og pynter med flagg og glitter. Liker tanken om å pynte seg litt og engasjere seg. (Aldri feil å finne årsaker til å ta seg en fest. spør du meg da) Anonymkode: 7cc91...a75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå