AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #1 Skrevet 13. mai 2023 Mannen og tenåringene sover fortsatt jeg stod opp klokken halv 7 og koser meg med litt alenetid . Andre? Anonymkode: cf184...9da 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Skrevet 13. mai 2023 JA! Og jeg elsker det. Drikker kaffe og strikker, eller jobber litt som nå. Er bortskjemt med B-menneskebarn, så ikke engang treåringen står opp før meg. Anonymkode: dcc1d...31a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Ja! Jeg begynner også ofte klokken 7 på jobb, da må jeg stå opp 5.30. Ingen andre i huset er våkne da, så jeg kan sitte i i ro og fred med kaffekoppen min. Lykke! Anonymkode: 91287...cff 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Jeg våkner automatisk i seks-syv tiden, men i dag sov jeg frem til kl åtte😁 Men elsker de timene alene på morgningen. Ser på favoritt serien min, drikker kaffe, mediterer litt, dusjer og sminker og klar for dagen før de andre har rukket å stått opp Anonymkode: 21331...267
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Ja! Stod opp 7. Barna kom tuslende en time etterpå. Drikker kaffe, nettshopper og nyter utsikten her vi bor. Anonymkode: c66f4...97d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 Jeg våkner av meg selv. Men, ja. Jeg elsker denne stunden i helgene. Tusler barbeint til kjøkkenet og lager en kopp kaffe. Sitter her med beina på bordet og Macen i fanget 1-2 timer. Surfer litt, ser en youtube, blar på Zalando. Først når huset ellers begynner å røre på seg begynner jeg å gjøre fornuftige ting. Stunden min er litt på overtid nå. Det er brøddeig som bør settes, en vaskemaskin som bør skrus på, noen planter som bør vannes. Men det skjer ikke før jeg hører bevegelse i huset. Anonymkode: 36fdc...60d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 Her våknet alle tre barna 04.45, så her er ikke morgenen tiden for egentid 😂 Anonymkode: 633a8...054 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Skrevet 13. mai 2023 Ja jeg er B menneske og står opp tidlig. Og eneste grunnen til det er at jeg må våkne stille og rolig. Jeg orker ikke mas så tidlig. En kopp kaffe og pludre litt i sofaen. Aah herlig. ☕ Anonymkode: bd384...f46 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Skrevet 13. mai 2023 Jeg drev med det helt til jeg kasta mannskiten ut og fant ut at det er bedre å være særboer enn å ødelegge søvnen for å få være litt alene. Han gadd ikke engang forlate huset noen skarve timer så jeg kunne få ha jentekveld med venninna mi. Han satt der i stuekroken som ei liktorn på tåa. Er singel nå og elsker det. Neste mannskit får ha sin egen bolig. Anonymkode: 2dcac...e1f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #12 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg drev med det helt til jeg kasta mannskiten ut og fant ut at det er bedre å være særboer enn å ødelegge søvnen for å få være litt alene. Han gadd ikke engang forlate huset noen skarve timer så jeg kunne få ha jentekveld med venninna mi. Han satt der i stuekroken som ei liktorn på tåa. Er singel nå og elsker det. Neste mannskit får ha sin egen bolig. Anonymkode: 2dcac...e1f Haha. Må bare supplere eget innlegg. Jeg elsker helgen med mannen. Han var ute i går kveld, og jeg hatet det. Fredagskveld blir ikke helt det samme uten litt vin, en god samtale og noen å kommentere Forræder med. Jeg sover godt og lenge nok, men våkner tidlig av meg selv. Jeg kan selvfølgelig sløve videre når han står opp, han har aldri sagt noe på det. Men merker at jeg slapper så ekstremt godt av akkurat denne stunden når det ikke er lyder fra kjøkkenet, ingen radio eller Tv, stille fra naboer, ingen som stiller meg et spørsmål. Anonymkode: 36fdc...60d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #13 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her våknet alle tre barna 04.45, så her er ikke morgenen tiden for egentid 😂 Anonymkode: 633a8...054 Kvelden da? om de våkner så tidlig er de vel små. Mange som står tidlig opp for egentid har ungdommer som er våken like lenge.. Anonymkode: 2902e...fbb
Fjaselina Skrevet 13. mai 2023 #14 Skrevet 13. mai 2023 Ja, men ikkje slik at eg står opp før 8😁 Dei andre søv uansett lenger enn meg. Elskar strikketid!!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #15 Skrevet 13. mai 2023 Ja, det gjør jeg sp ofte jeg kan - drikker kaffe og surfer litt på nettbrettet eller ser noe hjernedødt på Netflix. Så deilig! Anonymkode: 927ca...b6c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #16 Skrevet 13. mai 2023 Ja 🙂. Har voksne barn, og mann som er b-menneske 🙂. Kaffe, lang tid på badet, bok, mobil.... Anonymkode: 96b7a...6b0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #17 Skrevet 13. mai 2023 Egentid er fint, problemet kommer i andre enden, om kvelden. Når hun sovner foran tv'n, er for trøtt til sex. Eller sier ja uten glede. Anonymkode: ad62c...371
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #18 Skrevet 13. mai 2023 Gjør akkurat det samme akkurat nå 😅 Har hatt meg en lang god dusj og egenpleie, scrollet på mobilen og lest nyheter i fred og ro. Klokken er nå 10 og både mann og tenåringene sover søtt endå. Jeg våkner automatisk tidlig i helgene så bruker de timene som de andre sover til å slappe av og ha en rolig morgen for meg selv 👌 Anonymkode: 76558...a58
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #19 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Egentid er fint, problemet kommer i andre enden, om kvelden. Når hun sovner foran tv'n, er for trøtt til sex. Eller sier ja uten glede. Anonymkode: ad62c...371 Morgen menneske jeg og, og tidlig trøtt på kveldene. Vi løser sexen med å ha mye dagsex. Vi har ungdommer som er mye ute på trening, venner osv, så vi har mye huset for oss selv. Sexen er også best på dagtid (eller tidlig på kvelden). Vi har mer overskudd begge to da og funker bra oss begge (vi hadde også terrasse sex her om dagen da vi lå å solte oss og var alene i huset). Men denne tråden handlet jo ikke om sex da 🤪 Ellers, så liker jeg denne tiden på morgningen før alle de andre står opp Anonymkode: 21331...267
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #20 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her våknet alle tre barna 04.45, så her er ikke morgenen tiden for egentid 😂 Anonymkode: 633a8...054 Herregud,, noe så forferdelig!!! Hvordan er de fortsatt i live…? Anonymkode: a6cbc...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå