Gå til innhold

Rens av brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale et renseri i Oslo/Bærum?

Nå må kjolen renses, og jeg vil ikke bare levere den hvor som helst. Noen anbefalinger??

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg vasket kjolen min selv og den er renere nå enn da jeg fikk den :-)

Grunnen var jo at den ikke skal leveres til rens! Tok så la den i badekar, med millo og zalo lot den stå en stund og var å gnidde litt veldig forsiktig også skiftet vann lot den stå over natt!

og skylte av såpen (det var litt av en jobb) også hengte den til tørk! Så nå er den fin og ren :-)

Skrevet

Ikke skal renses??? De må jo kunne renses?

Har ikke badekar. Og av hensyn til henne som skal kjøpe den, så leverer jeg den til en fagmann.

Kanskje han på Carl Berner er bra? Noen med erfaring?

Gjest Anonymous
Skrevet

Renset min kjole på McClean Ullevål (ved Sognsveien, like nedenfor Blindern). Har også renset bunaden min der tidligere. Begge deler ble veldig fine !

Skrevet

Han på Carl-Berner (hvis det er han på hjørnet litt nedenfor du tenker på da) har jeg hørt dårlig om når det gjelder brudekjoler.

Selv vil jeg anbefale en ned på sofienberg. Han har mange års erfaring, dessverre kunne ikke jeg bruke han selv for han tok sommerlukking når jeg trengte å rense. Men jeg snakket med ham og det var ikke mange hverken han eller Christiane anbefalte. (Den de anbefalte - på majorstua - har forresten fått ny eier, så man er ikke like sikker på den).

Send meg en pm/mail så kan jeg prøve å forklare hvor denne på sofienberg ligger (maks 15 min å gå fra Carl Berner) - jeg husker ikke helt nå 8)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hjelp!

Jeg prøvde å sende, men det gikk ikke. Kan noen forklare hvor dette renseriet ligger?? Evt. Hva det heter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Rensereriet på CC vest. Kjolen min var ekstremt skitten. Var på nachspill og danset til klokka 5 - den så faktisk ikke ut. Med langt slep som var dratt langs bakken en hel dag. Det var også vin og masse flekker oppover på selve kjolen. Så jeg hadde aldri trodd den skulle bli fin igjen, og ble mildest talt overrasket da jeg hentet en perfekt kjole på renseriet. Den var helt som ny! - så nå må jeg bare få solgt den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...