Gå til innhold

Gummistøvler til små barn, Viking eller Kavat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1 år, trenger gummistøvler. Bruker Dockboots i dag, men syns de er litt høye og kanskje stive?, det virker som de gjør det litt vanskelig å reise seg om han faller.

Viking Alv er ikke så høy, men sitter de greit på foten? Alternativt Kavat, men de ser veldig store ut rundt selve foten/over vrista? 

Anonymkode: 5288a...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser nå at Kavats minste str er 14cm i innermål, foten til 1åringen her er bare 12,5 cm så tror det blir stort. Trenger jo ikke ullsokker i på denne årstiden?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser nå at Kavats minste str er 14cm i innermål, foten til 1åringen her er bare 12,5 cm så tror det blir stort. Trenger jo ikke ullsokker i på denne årstiden?..

Min har 12 fot eller litt under og bruker str 22, fikk hjelp i barnebutikken til å måle og finne riktig størrelse. Mulig skoene er ulike i str, dette var kavat sine lær å gå sko. 

Anonymkode: 56839...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min har 12 fot eller litt under og bruker str 22, fikk hjelp i barnebutikken til å måle og finne riktig størrelse. Mulig skoene er ulike i str, dette var kavat sine lær å gå sko. 

Det er stor forskjell på sko, og Viking er særs stor på str.

Men jeg lurer på hvilken støvel jeg burde kjøpe, str finner jeg ut av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

1 år, trenger gummistøvler. Bruker Dockboots i dag, men syns de er litt høye og kanskje stive?, det virker som de gjør det litt vanskelig å reise seg om han faller.

Viking Alv er ikke så høy, men sitter de greit på foten? Alternativt Kavat, men de ser veldig store ut rundt selve foten/over vrista? 

Kavat har brede sko ja, vil ikke sitte godt om foten er smal.

Har du vurdert viking Jolly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen min løp rett ut av kavat sine støvler. Han er tynn og har smale bein. Da han var ett brukte vi bisgaard sine lave støvler. De satt veldig godt på foten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
atropos skrev (2 minutter siden):

Ungen min løp rett ut av kavat sine støvler. Han er tynn og har smale bein. Da han var ett brukte vi bisgaard sine lave støvler. De satt veldig godt på foten!

Han her er også tynn, så det var godt med et alternativt råd! Takker så mye 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...