Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er nok 45-55. Jeg ser for meg å være yngst.

Tenker litt på drikke å ta med. Om jeg var på fest med yngre mennesker ville jeg kanskje brydd meg mindre om hva de andre mener.

Hva tenker dere om å ta med to-tre øl (halvlitersbokser), tre små Red Bull og gi bort to av dem (vet i hvert fall at en av de som kommer liker energidrikk og vodka) og litt koskenkorva som jeg kan blande med Red Bull, og for eksempel en 0,5 L Sprite som også kan blandes med koskenkorva?

Eurovision-fest som starter kl 18, så relativt tidlig, og så er det nok gode sjanser for at vi drar ut på byen etterpå siden festen er veldig nærme flere utesteder.

Anonymkode: 2717b...e2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen regler eller lov om hva man kan drikke eller ikke utifra alder, altså...

Anonymkode: 3795e...15a

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre drikker på fest, så lenge de ikke bruker narkotika eller drikker seg så drita at de sovner under bordet eller griner og spyr.

Anonymkode: fd203...99b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen regler eller lov om hva man kan drikke eller ikke utifra alder, altså...

Jeg tenker at øl alltid er ok, men at noen kanskje mener at sprit med brus/saft er litt ungdomsfylla.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste er nok 45-55. Jeg ser for meg å være yngst.

Tenker litt på drikke å ta med. Om jeg var på fest med yngre mennesker ville jeg kanskje brydd meg mindre om hva de andre mener.

Hva tenker dere om å ta med to-tre øl (halvlitersbokser), tre små Red Bull og gi bort to av dem (vet i hvert fall at en av de som kommer liker energidrikk og vodka) og litt koskenkorva som jeg kan blande med Red Bull, og for eksempel en 0,5 L Sprite som også kan blandes med koskenkorva?

Eurovision-fest som starter kl 18, så relativt tidlig, og så er det nok gode sjanser for at vi drar ut på byen etterpå siden festen er veldig nærme flere utesteder.

Kunne ikke tenkt meg noe jævligere enn Red Bull og Koskenkorva🤢

Anonymkode: d7983...c49

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kunne ikke tenkt meg noe jævligere enn Red Bull og Koskenkorva🤢

Ja, men det syntes jeg i 20-åra også liksom...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at øl alltid er ok, men at noen kanskje mener at sprit med brus/saft er litt ungdomsfylla.

Tåler du sprit da? Uten å bli alt for full? Tviler på at noen bryr seg om hva du drikker så lenge du liker det og klarer å oppføre deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men det syntes jeg i 20-åra også liksom...

Samme her

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tåler du sprit da? Uten å bli alt for full? Tviler på at noen bryr seg om hva du drikker så lenge du liker det og klarer å oppføre deg.

Jeg har ikke blitt skikkelig dårlig av alkohol/sprit siden 2004.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har ikke blitt skikkelig dårlig av alkohol/sprit siden 2004.

Da tar du med deg den drikken du liker. Det er det vi "godt voksne" gjør også 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...