Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

:tristbla: Jeg tørr bare ikke å teste....

Er så redd det skal bli enda en negativ test... :sjenert:

Vi begynnte å prøve i september, og jeg har vel svidd av gaaanske så mange tester siden det... :sjenert:

Hadde imk på tirsdag, men siden syklusene mine har vært på 40 og 41 dager er jeg "sikker" på at tanta bare er forsinket....

Da jeg testa på mandag, 1 dag før imk, var den negativ (billige teste strimmel)... :grine:

Nå er det fredag, jeg har ømme pupper og har hatt noen mens murringer denne uka, men ikke siden tirsdag...

Er det verdt å kaste bort enda en test?

Hadde 1 dag i siste mens 22 november...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal teste jeg!!

Enten får du verdens beste nyhet eller så blir det å mote seg opp til en ny pp...

Trust me, jeg vet akkurat hvordan du har det! Men en dag blir det!

Hold ut og lykke til!

Skrevet

Om det er verd det? Vet ikke... Tror jeg vet hvordan jeg hadde reagert i ditt tilfelle; er testen negativ og mensen fremdeles ikke kommet, så ville jeg ha fremdeles hatt et lite håp om at jeg var gravid allikevel... Og da er man like langt. Hvis du da ikke vet sikkert når du hadde eggløsning.

Jeg ville ha ventet tror jeg... Har selv brent av noen tester slik, innrømmer det! Men husker også at jeg fremdeles næret et håp da de var negative....

Uansett: Lykke til :klem:

Gjest Bertine
Skrevet

Takk for svar.... :klem:

Det er liksom så kjiipt hver gang testene er negative.. så kommer tanta plutselig allikevelll .... Men men.... tror kanskje jeg kjøper en test imorgen ettermiddag... om tanta ikke er dukket opp...

Skrevet

Skjønner godt hva du mener ja.. Vil vite, men vil ikke allikevel, også er hodet bare kaos liksom..

Syns du skal teste igjen jeg.. Det er jo veldig lenge siden siste mens..

Lykke til!! Håper det er en liten spire i magen :blomst:

Skrevet

Saa spennende! Uff, maa vaere kjipt aa gaa og vente...Haaper du finner ut av det snart, og at testen er positiv!

:klem:

Gjest Bertine
Skrevet

Isj... negativ test idag...

Nå får tanta bare komme, så vi kan begynne på ett nytt forsøk..

Vil ha en liten baby snart!

Skrevet (endret)
:troest::klem: Endret av Cr@sh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...