AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Dere som har kjæreste men er særboere, hvor mye kontakt har dere med kjæresten når dere ikke er sammen? Jeg synes at jeg og kjæresten har litt lite kontakt. Altså, får en melding hver dag men den er mest sånn: "håper du har en fin dag" sjelden et spørsmål om hvordan dagen har vært. Får av og til god morgen og av og til god natt. Jeg skulle ønske han var mer interessert i hva jeg foretar meg, men jeg vil ikke mase om det. Anonymkode: fbb66...dc0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Før vi flyttet sammen ringtes vi minst en gang om dagen og tekstet litt i løpet av dagen. Anonymkode: a7e61...3b5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Før vi flyttet sammen ringtes vi minst en gang om dagen og tekstet litt i løpet av dagen. Anonymkode: a7e61...3b5 Hvem tok mest kontakt? Anonymkode: fbb66...dc0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dere som har kjæreste men er særboere, hvor mye kontakt har dere med kjæresten når dere ikke er sammen? Jeg synes at jeg og kjæresten har litt lite kontakt. Altså, får en melding hver dag men den er mest sånn: "håper du har en fin dag" sjelden et spørsmål om hvordan dagen har vært. Får av og til god morgen og av og til god natt. Jeg skulle ønske han var mer interessert i hva jeg foretar meg, men jeg vil ikke mase om det. Anonymkode: fbb66...dc0 Vi pleier å meldes gjennom dagen. Sender bilder/film av ting vi gjør, eller spør hverandre spørsmål. Begge tar initiativ. Er vi travle, blir det likevel litt meldinger. Akkurat nå er han hos familie- jeg har sett bildene - mens jeg har gjennomført en del konserter med kor ibyen vår. Vi har også hatt noen diskusjoner gående om bytte av strømleverandør og slike praktiske ting, særlig han liker å gi meg tips. Han viser kjærlighet ved å løse problemene mine, mens jeg prøver å få ham til å le eller bli kåt 😄 Anonymkode: ddf33...51d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Han ringer meg nesten hver morgen når han ser jeg har våknet. Og så sender vi snaps frem og tilbake igjennom dagen eller ringes senere på kvelden😊 Anonymkode: fdfad...d0e
Anonym11223344 Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Noen meldinger og en 5-10 min. tlf samtale daglig. Hun spør meg aldri hvordan jeg har det, men noen er bare sånn.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #7 Skrevet 13. mai 2023 Meldinger fra han står opp, kanskje et par telefoner i løpet av arbeidsdagen når vi ikke er opptatt med kunder etc, så ringer han ofte om kvelden. I dag satt vi 2.5 timer i tlf før han la seg. Anonymkode: 9c2cb...748
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Skrevet 13. mai 2023 Vi er gift, mannen ukependler der han reiser grytidlig på mandag og kommer hjem fredag ettermiddag. Han pendlet i nesten 10 år så vi er godt vant med det. Vi sender som regel melding på morgen med ønske om en fin dag, hvordan natta var (mest pga barn som har søvnproblemer). Han har lederjobb men er alltid tilgjenglig på mobilen dersom det er noe. Ellers videochatter vi på kvelden. For min del hadde det vært en dealbreaker å leve adskilte liv bare fordi man er fysisk separert. I disse dager har man så mange kommunikasjonskanaler at det er et aktivt valg å ikke bruke dem. Anonymkode: 25a43...cd9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Skrevet 13. mai 2023 Jevnlig gjennom dagen. Noen dager mer enn andre. Kommer litt an på hvor mye vi har å gjøre mtp jobb, hus og unger. Hvis ikke vi hadde hatt tett kontakt så hadde det ikke fungert for meg. Anonymkode: 5ad14...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå