Gå til innhold

Skal man egentlig kysse først?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid kysset på første date. Møtte en mann, kysset. Jeg tok det steget, spurte rett ut vil du kysse så sa han ja. Han likte det, ville treffes igjen. Masse meldinger sente han, om  dagen har vært osv etter 1.date. Så sa han  jeg har aldri kysset noen på 1.date, egentlig så tenkte jeg ikke på å kysse deg heller så tidlig. Så sa jeg: går fint, vi kan ta det rolig.  

Han virker som en alright mann. Han har foreslått og ta med meg på tur ute og sier han søker noe seriøst. Han skriver ofte fine meldinger til meg og. Er det innafor å kysse på 1.date eller er man billig?🤔 

Anonymkode: 469ad...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kysser aldri på første date. Bare hei og ha det klem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor så lenge begge har lyst 

Anonymkode: 8c2f8...70d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ligge på første date men holde litt igjen på kyssing og annen nærhet til jeg vet om det kan bli noe mer seriøst.

Anonymkode: e8c2d...b84

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg pleier å ligge på første date men holde litt igjen på kyssing og annen nærhet til jeg vet om det kan bli noe mer seriøst.

Det gir mening. Kyssing er jo så intimt.

Anonymkode: 01c03...54e

Skrevet

Det er opptil hver enkelt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Litt rart å ligge på første date. Føler det er veldig intimt, og kyssing er mindre intimt.  Å ha sex, man deler så mye av seg selv. Naken kropp, hadde ikke følt meg komfortabel så tidlig.  Møter de alltid på offentlig sted første gang, så rart å ta med hjem med en gang. Jeg vil ikke at de skal vite hvor jeg bor heller. Menn har alltid kysset meg på første.

Anonymkode: 469ad...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Helst, ja. Det er en god bekreftelse på at det er kjemi og interesse. Fjerner litt av jobbintervjufølelsen.

Anonymkode: 833a7...c10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kysser du ikke med de du ligger med første gang? hva i alle dager

Anonymkode: 3b308...ea7

Skrevet (endret)

Kyssing før noe annet intimt er et must.

Tror aldri det har skjedd at jeg har kysset på første date.

Endret av exictence
Skrevet

Første date, i forbindelse med sex da. Ellers ser jeg ikke for meg å kysse på første date.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

????   😮

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kysser du ikke med de du ligger med første gang? hva i alle dager

Anonymkode: 3b308...ea7

Det sier jeg og.  Sex uten kyssing/klining er for meg helt utenkelig og meningsløst, ville aldri klart det.

Anonymkode: 1b3d3...805

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Doggy på første møte? Klart det..

Holde hender? Wow, rolig nå…!

Brave New World.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...