Catus Skrevet 14. januar 2006 #21 Skrevet 14. januar 2006 Kjøpte den i dag, skal si fra i mårra! ← Venter fortsatt på rapport!
Gjest Miloine Skrevet 14. januar 2006 #22 Skrevet 14. januar 2006 ser de reklamerer for det på tv, hørtes litt spennende ut.. noen som har prøvd? hvordan føltes det? ← Har sett reklamen, ikke prøvd - men har prøvd andre som også innholder varmende effekter (kjøpt i butiken Orion) synns de er bra
Tirill Skrevet 15. januar 2006 #24 Skrevet 15. januar 2006 Jeg brukte heller ikke glidemiddel før,men da jeg fikk meg ny partner begynte vi å bruke hver gang vi har sex.Ikke pga at jeg er tørr,men pga av at sexen blir mye bedre! Så jeg ville ikke ha brukt det bare for moro skyld,men for nytelsens skyld ← Jeg er så enig! Jeg synes den varmende glidekremen er litt oppskrytt. Varmt ja, men innmari kaldt etterpå... mulig det bare var uvant, men jeg vil ikke prøve igjen...
Floja Felíz Skrevet 16. januar 2006 #25 Skrevet 16. januar 2006 Venter fortsatt på rapport! ← Hihi, jeg likte den ja! Den funker virkelig. Litt uvant, men deilig å slippe de første iiiiskalde sekundene med vanlig glidemiddel. Og kanskje var det bare innbilning, men jeg synes det ble litt mer følsomt der nede på en måte. Men du vet... troen har jo hjulpet så mange....
Gjest gjest nå Skrevet 20. januar 2006 #26 Skrevet 20. januar 2006 Noen som vet om denne kan brukes analt?
Gjest Elfrida Skrevet 20. januar 2006 #27 Skrevet 20. januar 2006 Det kan den vel. Står ikke noe på den om at den ikke kan brukes til det.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #28 Skrevet 20. januar 2006 Logget ut jeg.... Nå har jeg prøvd den... ALDRI MER! Au au au au au! Syntes det ble altfor varmt. Brant skikkelig jo...
Gjest Elfrida Skrevet 20. januar 2006 #29 Skrevet 20. januar 2006 HÆ? Altså den KY Warming greia? Syns ikke den er såå varm, bare litt lett kosevarm sånn at den ikke føles kald å påføre. Det er jo ikke tigerbalsam akkurat, men vi er jo forskjellige...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #30 Skrevet 20. januar 2006 KY ja. Kjentes ut som tabasco saus for meg! He he! Ble litt suprised kan du si....
Gjest gjest nå... Skrevet 23. januar 2006 #31 Skrevet 23. januar 2006 Varm?? Det skjønner jeg ikke. Det eneste var at den ikke var iiiskald da den ble tatt på, men ellers kjente jeg/vi ikke til noen varmende effekt i grunnen... Men den er helt ok!
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. januar 2006 #32 Skrevet 23. januar 2006 Er det virkelig så mange damer som trenger glidekrem når de skal være sammen med mannen sin?
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2006 #33 Skrevet 23. januar 2006 Er det virkelig så mange damer som trenger glidekrem når de skal være sammen med mannen sin? ← Det er nok ikke alle her som trenger det, men er det noe galt hvis de gjorde det?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #34 Skrevet 23. januar 2006 Er 43 år og har aldri brukt glidekrem,men kjøpte denne KY og må si at nytelsen ble mye bedre, kunne godt tengt meg å bruke den hver gang,men mannen min liker ikke å slikke meg nede når jeg har tatt den på....så det blir ikke hver gang for jeg liker jo det også...
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. januar 2006 #35 Skrevet 23. januar 2006 Det er nok ikke alle her som trenger det, men er det noe galt hvis de gjorde det? ← Tja, for ei som lever under mottotet at hvis det bare er regnet som gjør meg våt så er det på tide å dra så er det noe galt i det.
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2006 #36 Skrevet 23. januar 2006 Tja, for ei som lever under mottotet at hvis det bare er regnet som gjør meg våt så er det på tide å dra så er det noe galt i det. ← :klø: Man kan tenne på mannen sin selvom man ikke blir våt nok.
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. januar 2006 #37 Skrevet 23. januar 2006 :klø: Man kan tenne på mannen sin selvom man ikke blir våt nok. ← Det kan man sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå