Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer litt på om jeg bare må gå videre. Mange røde flagg med at han ikke eier bolig nå som han nærmer seg 30 år. Han er veldig hyggelig og derfor jeg ikke helt klarer å bestemme meg. Men det er så utrolig turn off å tenke på at han ikke har klart å prioritere økonomien bedre. Selv skaffet jeg bolig når jeg var 23 ved å jobbe hardt for det.

Er jeg urimelig eller tenker dere at jeg bør løpe?

Anonymkode: e77df...60e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For all del løp! Han trenger nok ikke deg i livet, bedre han får fokusere på sparing til ek.

Anonymkode: 79942...e0a

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Er du der igjen...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er 32 og leier. Livet mitt er helt utmerket likevel. Om du hadde kommet inn i det, hadde nok jeg løpt. 

Anonymkode: 8aa38...82d

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, jeg lurer litt på om jeg bare må gå videre. Mange røde flagg med at han ikke eier bolig nå som han nærmer seg 30 år. Han er veldig hyggelig og derfor jeg ikke helt klarer å bestemme meg. Men det er så utrolig turn off å tenke på at han ikke har klart å prioritere økonomien bedre. Selv skaffet jeg bolig når jeg var 23 ved å jobbe hardt for det.

Mange faktorer i spill. Personlig var jeg også rundt 30. Grunn: tok lang utdanning, prioriterte reiser og fikk null og niks fra foreldre. Da tar det tid 🙂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja jeg forstår at det kan støte endel av dere som ikke har bolig enda, i og med at dere enda er ungdommer/unge voksne. Synes måten jeg ser på han blir dårlig hver gang jeg tenker på at han leier en liten leilighet. Stakkars han liksom, men jeg fortjener bedre også. Vil helst ha en mann som har økonomien i orden og som jeg kan stole på hvis dere skjønner.

AnonymBruker
Skrevet

Innlegget lyser så troll at det er ikke artig engang

Anonymkode: b8d37...bcd

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Ja jeg forstår at det kan støte endel av dere som ikke har bolig enda, i og med at dere enda er ungdommer/unge voksne. Synes måten jeg ser på han blir dårlig hver gang jeg tenker på at han leier en liten leilighet. Stakkars han liksom, men jeg fortjener bedre også. Vil helst ha en mann som har økonomien i orden og som jeg kan stole på hvis dere skjønner.

Nå kjøpte jeg min første bolig i en alder av 19 år og hadde hus og hytte før fylte 25, men jeg ser likevel på utsagnet ditt som noe støtende. Både prioriteringer, tilfeldigheter, støtteapparat og bakgrunn kan ha innvirkning her. Har han prioritert studier, reiser, bil, ikke hatt sparing fra barndommen av (BSU f.eks.), ikke har noen til å stille som kausjonist etc. sier det seg selv at han ikke har havnet dit at han eier egen bolig. Hadde han valgt å aldri investere i bolig som enslig så hadde det vært greit også. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fredagskvelden er her og barna kjeder seg igjen ja...  

Nei det er ikke rart å ikke ha fått kjøpt egen bolig i en alder av 30. Særlig hvis du bor i storby 

Anonymkode: 7223f...878

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde 2 hus og hytte før fylte 30, men liker fortsatt ikke folk som deg! Jeg verdsetter folks personlighet, ikke om de født med en sølvskje i munnen eller ei. 

Anonymkode: 45b87...445

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du jobbet hardt for det? Da du var 23? Regner med at mye av tiden din gikk med til utdannelse, for tviler sterkt på at du hadde fått lån uten stødig jobb? Så når har du hatt tid til å jobbe hardt for det?

Kom igjen: HVOR MYE BIDRO MAMMA OG PAPPA MED??

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan skaffet du deg bolig? 

Anonymkode: 3702e...cc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

De fleste jeg kjenner kjøpte bolig da de var rundt 30, men de var alle par og det var rundt 2011. De som var single brukte litt lenger tid på det. 

Pga sykdom fikk jeg aldri kommet meg inn på boligmarkedet, aap i flere år, og er 42 idag. Det er veldig vanskelig å kjøpe bolig idag, spesielt alene, så ikke døm andre. 

Bli kjent og ja, det er viktig å vite at han har orden på økonomien. Så lenge han ikke har masse forbrukslån, så har han fortsatt mulighet til å komme igang med livet. Han er bare 30...

Hilsen 42 åring som skal begynne på livet om et par år, når jeg er frisk nok. 

Anonymkode: 5b5f6...3fd

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Beklager at jeg virket støtende på noen. Håper dere får dere bolig dere også slik at dere kan komme igang med livet 🤗

Er bare så ufattelig trist da mannen er den fineste på alle måter, også blir den gleden revet raskt bort hver gang jeg tenker på hvor han bor. 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor eier han ikke bolig? Hvor bor dere? Jeg kjøpte egen bolig da jeg var 25 i en knøttliten by (kostet tilnærmet nada), men solgte den da jeg flyttet til Oslo. Hadde brukt mye penger i 20-årene på studier i utlandet, gikk i underskudd ved salg, deretter et samlivsbrudd hvor jeg stod alene med 1000 kroner på konto. Boligprisene i Oslo er skyhøye når man skal kjøpe alene. Dermed tok det ti år før jeg klarte å komme inn på markedet igjen. Mange leier, noen fordi de må, andre fordi de vil. Det trenger ikke bety at de ikke har kontroll på økonomien.

Anonymkode: 2553a...b3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor eier han ikke bolig? Hvor bor dere? Jeg kjøpte egen bolig da jeg var 25 i en knøttliten by (kostet tilnærmet nada), men solgte den da jeg flyttet til Oslo. Hadde brukt mye penger i 20-årene på studier i utlandet, gikk i underskudd ved salg, deretter et samlivsbrudd hvor jeg stod alene med 1000 kroner på konto. Boligprisene i Oslo er skyhøye når man skal kjøpe alene. Dermed tok det ti år før jeg klarte å komme inn på markedet igjen. Mange leier, noen fordi de må, andre fordi de vil. Det trenger ikke bety at de ikke har kontroll på økonomien.

Anonymkode: 2553a...b3c

TS her. Ja det forstår jeg. Du har prøvd, det er bra. Og jeg kunne nok sett gjennom nåløyet i din situasjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Ja det forstår jeg. Du har prøvd, det er bra. Og jeg kunne nok sett gjennom nåløyet i din situasjon.

:laugh: Sett gjennom fingrene. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jamen leier han eller bor han på gutterommet? 

Anonymkode: e61fc...136

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS her. Beklager at jeg virket støtende på noen. Håper dere får dere bolig dere også slik at dere kan komme igang med livet 🤗

Er bare så ufattelig trist da mannen er den fineste på alle måter, også blir den gleden revet raskt bort hver gang jeg tenker på hvor han bor. 🤔

Dere kan jo kjøpe bolig sammen? Noen syns det er vanskelig å kjøpe bolig alene. 

Anonymkode: 5b5f6...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle har en foreldrebank å lene seg på..

Når det er sagt, dump han du. Han fortjener bedre enn deg.

Anonymkode: edff0...668

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...