Gå til innhold

Hvor mange klesstørrelser gikk dere opp etter at dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var jeg str. Small men nå etter to barn bruker jeg for det meste medium. Har gått opp ca. 5 kg. Mitt inntrykk er at de fleste går opp litt, eller tar jeg feil? Noen som vil dele?

Anonymkode: ab837...392

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier det samme (til og med litt mindre nå) men har også gått fra S til M i bukser. Det tror jeg i all hovedsak har med at magen nok er litt mindre fast. Lever greit med det.

Anonymkode: 627e6...33b

AnonymBruker
Skrevet

Bruker samme størrelse. 

Anonymkode: 5fdcf...56f

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned 11 kilo, men gikk inn for det altså. Skjedde ikke av seg selv 😄

Anonymkode: 554d0...99a

AnonymBruker
Skrevet

Veier det samme. Bruker det samme. 

Anonymkode: 26f42...114

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned to størrelser

Anonymkode: 7611a...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned i vekt først.

Men et par år senere opp. 

Men selv om jeg gikk ned i vekt utvidet liksom hoftepartiet seg, så jeg kunne ikke lengre bruke samme buksemodell 🤷‍♀️

Anonymkode: 82c7c...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Fikk opp 30 kg, gikk ned 15 av de igjen. 15 kg sitter som støpt enda, og jeg gikk fra str S til L. Kjipt, men men. Prøver å gjøre noe med det, men kiloene trives godt tydeligvis. 

Anonymkode: 3349b...403

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra str 31-32 i bukse til 27. Fra medium til small. Gått ned 8 kg, uten å gjøre noe for det. Mistet sprettrumpa og de runde puppene. 

Nå skal det trenes for jeg savner rumpa mi. 

Anonymkode: 92bde...52b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned, samtidig med at størrelsene har blitt større. Så fra å bruke M-L, bruker jeg nå XS-S. Samt to cupstr ned i undertøy 😅 Men all den løse huden fikk jeg heldigvis beholde 🤪

Anonymkode: ea1ac...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Veide mindre i årene med små barn enn før barn. Amming og hektisk småbarnsliv gjorde sitt. 

Anonymkode: 1c279...074

Skrevet

Brukte 38 før. Var oppe i 44 en periode etter fødsel, kommet ned i 42 nå 8 mnd etter fødsel.

AnonymBruker
Skrevet

Veier 10kg mer etter 2 barn, 1-2 størrelser opp. Vi gjerne gå ned, men er altfor glad i sjokolade🙈

Anonymkode: d7079...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Før var jeg str. Small men nå etter to barn bruker jeg for det meste medium. Har gått opp ca. 5 kg. Mitt inntrykk er at de fleste går opp litt, eller tar jeg feil? Noen som vil dele?

Anonymkode: ab837...392

Samme. Litt bredere skuldre, litt smalere over hofte/rumpe nå enn før barn. Men gikk opp en skostørrelse, fra 35 til 36. Mye mer praktisk, selv om jeg egentlig likte å ha nette små føtter.

Veier det samme som før, men tok ca 8 måneder etter fødsel før vekta var av. Slanket meg ikke, bare gikk tilbake til å trene som normalt i stedet for å kreke meg på krykker eller sitte stille i ni måneder.

Anonymkode: 7c439...365

AnonymBruker
Skrevet

Fra M til L/XL. Gikk opp pga svangerskapsforgiftningen, og har ikke gått ned igjen. Gikk også opp 2 !!!!! skostørrelser, og passer ingen av ringene mine

Anonymkode: 817a8...951

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Veier det samme og bruker samme str. 

Bortsett fra noen strekkmerker er det få endringer her.

Skrevet (endret)

Samme vekt, og samme str. på klær etter 2 svangerskap. La på meg ca 10 kg begge gangene, alt forsvant etter fødsel og amming. 

Endret av missLynch
AnonymBruker
Skrevet

Veier 7 kilo mindre enn før jeg ble gravid. La på meg 12 kilo i svangerskapet. Kiloene raste av etter fødsel og ammeperioden. Har gått ned en buksestørrelse. Men jeg trente fire, fem ganger i uka hele svangerskapet, og gjenopptok treningen etter en måned.  

Anonymkode: 42567...fbb

AnonymBruker
Skrevet

4 barn, alltid brukt str s.

Anonymkode: 62f66...46d

AnonymBruker
Skrevet

Gått fra str 42-44 til 38, uten innsats. 

Anonymkode: 92add...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...