AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Hei Får dere noen komplimenter av mannen? Jeg får dessverre ingen, og jeg må innrømme at jeg blir veldig trist over følelsen av å ikke få høre at han synes jeg er fin, pen etc. Jeg skjønner jo at komplimenter over utseende er overfladisk på en måte, men samtidig er jo fysisk tiltrekning (som regel) noe av det som gjør at man i det hele tatt er sammen. At man bryr seg litt mer om partneren enn om naboen, liksom, når det gjelder utseendet. Har prøvd å gi uttrykk for behovet, men det endrer seg i to dager og så er det glemt. Anonymkode: 048e7...405 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Ja hver dag. Hadde ikke klart å leve med en mann som ikke bygget meg opp og viste at han begjærte meg Anonymkode: fd810...5f5 2
Andro Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Han overøser meg Jeg må bli mye flinkere. Han fortjener det inderlig ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 For komplimenter, men i liten grad knyttet til utseende. Ellers alt fra at maten var god, en situasjon jeg har håndtert bra, at jeg er snill osv Anonymkode: d98cb...02a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Fikk ingen av eksen, så jeg gikk. Anonymkode: 56053...139 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Min x ga aldri komplimenter og jeg led veldig under det. til og med når jeg ba om det (igjen og igjen) kom det aldri en lyd.. Sårt og trist. Godt det er en x nå Anonymkode: 1f5cf...7c1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Av og til… Men jeg vet at han synes jeg er pen + + ☺️ Anonymkode: e29db...9f6 1
Amossa Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Nei, aldri. Han har vært sånn helt siden vi møttes. Likevel visste jeg når han var stolt av meg, synes jeg var flink, var pen osv. Noen ganger spøker han om det, på en måte som egentlig er et kompliment. Når han glemmer bursdagen min, ler jeg av ham. Vet at han bare er sånn. Jeg har venninner som gjennom årene får både gaver, oppmerksomheter og komplimenter. Dessverre har mange av dem blitt skuffet og har opplevd at de ikke var den eneste mannen deres viste oppmerksomhet til. Derfor kom jeg tidlig til at det ikke er så viktig for meg med gaver, blomster og vakre ord. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Jeg sier slikt til min kone hver eneste dag. Anonymkode: 2634f...015 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Han skryter av at jeg er en god mor. Og at jeg er sterk (tåler mye motgang) Han sier ikke noe på utseende mitt. Sa han ble sammen med meg fordi jeg var så pen i par-terapi. Jeg fikk sjokk, for han har aldri sagt han syns jeg er (var) pen 🤭 Jeg trenger ikke så mye komplimenter. Er dårlig på å gi dem sjøl. Anonymkode: 2893a...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Ja. Han kaller meg sexy hver gang han kommer fra jobb haha. Kysser meg og tar mye på.rompa mi når.han får sjansen. Er sånn det skal være. Vi snakker ekte kjærlighet ! Haha Anonymkode: fae1e...5ab
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Ja. Veldig mye på at jeg er sexy etc, noe jeg ikke liker (og har prøvd å si fra om). Kompliment på utseendet som går på pen, flott hår, fine øyne, definerte muskler, fine små hender/føtter, søte smilehull etc er ok, men sånn «du er så deilig», «du er så sexy» «du har så fin rumpe», «jeg elsker puppene dine» etc er ubehagelig og får meg til å føle at verdien min er å være pulbar. Alltid hatet det. Liker best komplimenter som ikke handler om utseendet. Fin stemme, god latter, flink å synge er komplimenter jeg blir veldig glad for. Og alltid koselig når mannen sier jeg er verdens beste mor, at maten jeg har laget er god, når han skryter til andre over ting jeg har gjort eller gjør. Får generelt veldig mye komplimenter, mest fra mannen men også fra andre, er ikke like god på å si tilbake. Anonymkode: 2c6f0...d8a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Ja hele tiden, både på utseende og personlighet eller skryt Anonymkode: a6f9e...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Min kommer med masse komplimenter, som er så bra at det ofte føles litt overdrevet. «Du er den vakreste dama jeg har sett» osv. I perioder hvor vi ikke har det så bra, kan jeg føle at han dekker over det at han egentlig ikke prioriterer meg/tar hensyn/fortsetter med problematisk adferd ved å bare overøse meg med flotte ord. Han er også en sånn som kommer hjem med blomster om jeg har vært sur. Men han vil aldri snakke om vanskelige ting, sier sjelden unnskyld, tar ofte ikke ansvar osv. Det ser nok flott ut fra utsiden, men jeg lengter ofte etter noen som er mer hel ved og mindre smiskete. Anonymkode: bb859...5a3 1 2
Bombasi Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 (endret) Jeg har alltid vært raus med komplimenter rundt mine ekser. Men jeg prøver å unngå klisjèer og overfladiskhet. Jeg har øye for små detaljer, og ønsker å vise at jeg legger merke til ting og ser dem. Komplimentene er egentlig ærlighet rundt små detaljer. Jeg tror oppriktig at det gagner både meg, henne og oss at jeg ser og gjør dette. Men hey, kanskje ikke, for her ligger jeg ensom og forlatt 😅 Har dog aldri fått særlig komplimenter tilbake, men det er greit, for jeg er ikke så god på å motta... bare å gi Endret 12. mai 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 Ja. Både på utseende, personlighet mm. Har aldri måttet spørre etter det. Det beste er såklart en som også viser det i handlinger. Anonymkode: fc004...5b6
Gjest Huldertøsa Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 Ja, han gir meg det daglig ❤️ Men kanskje din mann har andre måter å vise at han setter pris på deg på?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 Nei, det er ikke så ofte jeg får det faktisk. Men det er ikke noe jeg savner, for han viser jo hver dag hva jeg betyr. Han er bedre med handlinger enn med ord. Anonymkode: 39d3e...b45
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 Han stryker på meg hver gang han går forbi. Gir en del komplimenter, men blikket og nærværet er det jeg syns viser best hvor glad han er i meg 😊 Anonymkode: e4220...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå