Gå til innhold

Er det vanligst å bruke string-truser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 14.04):

Hva har komfortabelt undertøy med seksualitet å gjøre?

Selv om jeg foretrekker cheekys til vanlig, synes jeg string er det eneste komfortable å ha på seg på trening. 

Anonymkode: 8b4dd...174

Jeg bruker utelukkende stringtruser og har gjort det i mange år. Synes det er mest komfortabelt.

Har dog ikke turt å skifte til string i garderoben på treningsstudioet enda. Vet det sikkert ikke er noen som bryr seg, men må manne meg litt opp først.

M31

Anonymkode: 0c590...b5f

AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (På 13.5.2023 den 8.31):

Det er fordi det kommer bakterier fra endetarmen på strengen og strengen kan komme i kontakt med urinrørsåpningen som igjen kan føre til urinveisinfeksjon.  Ellers dekker jo truser mer av underlivet og baken, slik at underdelsplaggene  ikke trenger å vaskes så ofte. 

Hvis string hadde vært det vanligste ville utvalget i undertøysavdelingene/butikkene gjenspeilet det. Det selges undertøy over disk fremdeles.

Jeg bruker bare string. Og jeg klarer å dusje/ vaske meg etter bommelomm. Det hadde jeg gjort om jeg brukte andre truser også, så jeg ser virkelig ikke problemet.

Anonymkode: c4479...e39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 14.00):

Stringtruser er forferdelig stygge pånbegge kjønn. Uhygiensiske og vonde er de også 🤢🤕

Anonymkode: 4940b...56b

Vonde? 🤣 og apropos hygiene, jeg vasker meg.. så mine truser har ikke bremsespor.

Anonymkode: c4479...e39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...