AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #61 Del Skrevet 16. mai 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 40 og bruker string/tanga til hverdags. Stringen er mye tykkere enn en «tråd». Hvis man bruker undertøy i riktig størrelse, så får man ingen problem med bakterier som vandrer frem og tilbake (-som er påstanden som oftest dukker opp mot string.) Klær i riktig størrelse holder seg på plass. Ja, jeg er veltrent og har en flott bakende. Alle typer undertøy er kledelig, men for mye stoff (-også bomull) gir meg trøbbel i underlivet. Jeg har aldri fått sopp eller andre problemer av string. Anonymkode: 7d60b...929 Dette kommer jo veldig an på anatomi også da. Jeg har en STOR rumpe. Jeg er egentlig fornøyd med den, men den egner seg dårlig for string, for strengen må jo legge seg mellom rumpeballene, og da vil den jo legge seg inntil anus etter litt bevegelse (jeg bruker for eksempel sykkel som fremkomstmiddel). Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at klær i riktig størrelse holder seg på plass, for min del er plassen til en string mellom rumpeballene, inntil anus. Skal den ikke ligge der må meg kjøpe noe 5 nummer for stort som skal henge som en løs tråd og da forsvinner poenget med truse? 😆 Folk er forskjellige og det finnes ingen trusevarianter som passer alle, uavhengig av størrelse. Anonymkode: d8a3b...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #62 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette kommer jo veldig an på anatomi også da. Jeg har en STOR rumpe. Jeg er egentlig fornøyd med den, men den egner seg dårlig for string, for strengen må jo legge seg mellom rumpeballene, og da vil den jo legge seg inntil anus etter litt bevegelse (jeg bruker for eksempel sykkel som fremkomstmiddel). Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at klær i riktig størrelse holder seg på plass, for min del er plassen til en string mellom rumpeballene, inntil anus. Skal den ikke ligge der må meg kjøpe noe 5 nummer for stort som skal henge som en løs tråd og da forsvinner poenget med truse? 😆 Folk er forskjellige og det finnes ingen trusevarianter som passer alle, uavhengig av størrelse. Anonymkode: d8a3b...48f Har litt volum her og. For meg er det slik at en truse knørver seg inn etterhvert. Mens en cheeky ligger fint på plass. Sykler riktignok aldri. Anonymkode: 8b4dd...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 16. mai 2023 #63 Del Skrevet 16. mai 2023 Er det lov å si at man bruker alle typer truser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #64 Del Skrevet 16. mai 2023 Hotwife skrev (2 minutter siden): Er det lov å si at man bruker alle typer truser? Jeg mener at alle bør velge selv. Men det virker som om anti-string folket ikke klarer å skrive det uten å skrike ut om "uhygienisk". Tror de innerst inne ønsker at alle skal gå med sloggi 😜 Anonymkode: 8b4dd...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #65 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg jobber i undertøysforetning og de trusene vi selger nest minst av er string. Det går mest briefs/hipster og brazilian. Anonymkode: 9b1c0...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #66 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mener at alle bør velge selv. Men det virker som om anti-string folket ikke klarer å skrive det uten å skrike ut om "uhygienisk". Tror de innerst inne ønsker at alle skal gå med sloggi 😜 Anonymkode: 8b4dd...174 Men det er jo uhygienisk, det er alle leger jeg har sett uttale seg om det enige om. At enkelte svarer at «jeg har alltid brukt string og har aldri hatt problemer» er like lite relevant som at jeg sier at bestemoren min røykte seksti om dagen i seksti år og døde ikke av røykrelaterte årsaker, derfor er røyking ufarlig. Folk får forøvrig gå med akkurat det de vil for min del. Anonymkode: c4c66...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 16. mai 2023 #67 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mener at alle bør velge selv. Men det virker som om anti-string folket ikke klarer å skrive det uten å skrike ut om "uhygienisk". Tror de innerst inne ønsker at alle skal gå med sloggi 😜 Anonymkode: 8b4dd...174 Hvordan ser du at de skriker når de ikke bruker caps, fet skrift eller utropstegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. mai 2023 #68 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 20.15): Eller blir det mest brukt i alder ca. 18-40? Bare nysgjerrig. Anonymkode: 36a00...3d0 Har aldri brukt stringtruser, heller ikke i 18-40 års alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #69 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det er jo uhygienisk, det er alle leger jeg har sett uttale seg om det enige om. At enkelte svarer at «jeg har alltid brukt string og har aldri hatt problemer» er like lite relevant som at jeg sier at bestemoren min røykte seksti om dagen i seksti år og døde ikke av røykrelaterte årsaker, derfor er røyking ufarlig. Folk får forøvrig gå med akkurat det de vil for min del. Anonymkode: c4c66...193 Jøss, det er noe du går rundt og spør "alle leger" om? Jeg tror ikke jeg har diskutert min undertøysbruk med en lege en eneste gang, og jeg har til og med vært gjennom noen runder med prøverør. Har du veldig anstrengt forhold til dette med hva slags undertøy ulike mennesker bruker? Anonymkode: 8b4dd...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #70 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jøss, det er noe du går rundt og spør "alle leger" om? Jeg tror ikke jeg har diskutert min undertøysbruk med en lege en eneste gang, og jeg har til og med vært gjennom noen runder med prøverør. Har du veldig anstrengt forhold til dette med hva slags undertøy ulike mennesker bruker? Anonymkode: 8b4dd...174 Jeg har aldri spurt, men jeg ser hva som skrives i aviser og blader og jeg kjenner flere leger. Folk får som sagt gjøre som de selv vil. Anonymkode: c4c66...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #71 Del Skrevet 16. mai 2023 Liker ikke string. Bruker kun som variasjon for sex. Rett fra dusjen til sengen truser liksom. Jo mer kjerringtruse jo bedre synes jeg. Anonymkode: 1a0ab...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #72 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har aldri spurt, men jeg ser hva som skrives i aviser og blader og jeg kjenner flere leger. Folk får som sagt gjøre som de selv vil. Anonymkode: c4c66...193 Er heldigvis ikke så lett påvirkelig at jeg faller for klikk-overskriftene til VG. Hva var siste jeg leste der? At det var livsfarlig å ha hårstrikker rundt handleddet, da det kunne føre til alvorlige infeksjoner 😜🤣 Og jeg kjenner faktisk også flere leger. Har likevel aldri diskutert undertøysbruken min med dem 🙈 🙊 Anonymkode: 8b4dd...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #73 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 6.54): Dette kommer jo veldig an på anatomi også da. Jeg har en STOR rumpe. Jeg er egentlig fornøyd med den, men den egner seg dårlig for string, for strengen må jo legge seg mellom rumpeballene, og da vil den jo legge seg inntil anus etter litt bevegelse (jeg bruker for eksempel sykkel som fremkomstmiddel). Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at klær i riktig størrelse holder seg på plass, for min del er plassen til en string mellom rumpeballene, inntil anus. Skal den ikke ligge der må meg kjøpe noe 5 nummer for stort som skal henge som en løs tråd og da forsvinner poenget med truse? 😆 Folk er forskjellige og det finnes ingen trusevarianter som passer alle, uavhengig av størrelse. Anonymkode: d8a3b...48f Det jeg mener er at den ligger på samme plass hele tiden, den glir ikke frem og tilbake, slik noen påstår😊 Bakteriene klatrer heller ikke frem og tilbake på strengen, som jeg også har lest her inne🤣 Anonymkode: 7d60b...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #74 Del Skrevet 23. mai 2023 En del av dagens jeans er høye i livet og trusa syns godt hvis man gar litt rumpe å fylle ut buksa med. Jeg bruker derfor string i de jeansene der konturen av trusa syns gjennom. Ellers bruker jeg små, vanlige truser. Anonymkode: 90acc...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #75 Del Skrevet 23. mai 2023 Ser at string har blitt normalen blant unge menn i garderoben på helsestudioter. Jeg synes personlig det er rart, men metroseksualitet er vel normalen for den generasjonen. Anonymkode: 04ce7...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #76 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En del av dagens jeans er høye i livet og trusa syns godt hvis man gar litt rumpe å fylle ut buksa med. Jeg bruker derfor string i de jeansene der konturen av trusa syns gjennom. Ellers bruker jeg små, vanlige truser. Anonymkode: 90acc...81a Man ser jo om folk har string gjennom buksa også. Akkurat på samme måte som man ser trusekanten, ser man stringkanten... eventuelt mangel på kant.. Anonymkode: e6ec1...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #77 Del Skrevet 26. mai 2023 Stringtruser er forferdelig stygge pånbegge kjønn. Uhygiensiske og vonde er de også 🤢🤕 Anonymkode: 4940b...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #78 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 18.54): Ser at string har blitt normalen blant unge menn i garderoben på helsestudioter. Jeg synes personlig det er rart, men metroseksualitet er vel normalen for den generasjonen. Anonymkode: 04ce7...dd5 Hva har komfortabelt undertøy med seksualitet å gjøre? Selv om jeg foretrekker cheekys til vanlig, synes jeg string er det eneste komfortable å ha på seg på trening. Anonymkode: 8b4dd...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 26. mai 2023 #79 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg bruker kun det. Snart 38 år og tror ikke jeg kommer til å slutte. Men, vet ikke om det er vanlig, har ikke for vane å spørre folk rundt meg hvilket undertøy de liker å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #80 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg bruker vanlige truser, hipstere og boksere. Jeg synes ikke string ser noe pent ut, men kan bruke string med visse antrekk for å slippe truselinjer. Jeg vet ikke hva som er vanlig hos andre, det er ikke noe vi snakker om. Anonymkode: 81a31...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå