Disney Adult Skrevet 13. mai 2023 #41 Skrevet 13. mai 2023 Har ikke brukt det siden jeg var tenåring, fant ut at det orka jeg ikke fortsette med.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #42 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hysterisk? Jeg bare gjengir ren fakta. Siste nevnte har jeg aldri sagt og det er ikke noe jeg mener. Du burde kanskje sjekke abkoder og brukernavn om hvem som har sagt hva. Anonymkode: c773c...4f5 Neh. Har har vært her så lenge at jeg kjenner igjen de som hopper fra brukernavn til AB i det de møter motstand Anonymkode: 8b4dd...174 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #43 Skrevet 13. mai 2023 Skal bruke det for første gang senere i dag.🙈 M36 Anonymkode: d50a9...eba 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #44 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skal bruke det for første gang senere i dag.🙈 M36 Anonymkode: d50a9...eba Why? Anonymkode: e7b58...05f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #45 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Why? Anonymkode: e7b58...05f Long story... passer best under antrekket mitt Anonymkode: d50a9...eba
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #46 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Long story... passer best under antrekket mitt Anonymkode: d50a9...eba 😯 Anonymkode: e7b58...05f
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 13. mai 2023 #47 Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Y2K moten er vel det som er hottest akkurat nå, string er pop på tenåringer nå... Anonymkode: e7b58...05f Sant det Jaane doe skrev (8 timer siden): Hvis det du spør er om det er den typen truse som de fleste bruker, så tror jeg svaret er nei. Tror de fleste bruker "vanlige truser" altså sånn hipster truser. Selv så eier jeg nesten kun stringtruser da jeg syns de er mye mer behagelig og jeg slipper at trusen vises gjennom klærne. Ved at man får sånn stygge trusekanter rundt hoftene og merke bak hvor du ser nøyaktig hvor på ræva at trusekanten går. Det slipper man hvis man bruker boksershorts også, det pleier jeg. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme her! Her går det i boksershorts for damer fra Cubus. De får jeg ikke trusekant av. Anonymkode: 1bb93...b85 Det gjør jeg også! Cubus har en veldig god boksershorts-modell i bomull som jeg bruker. Veldig behagelig og ingen synlig trusekant fordi den faktisk dekker hele rumpa. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om de vandrer "langs kanten av trusen" kan de jo gjøre det på vanlige truser også? Anonymkode: 8b4dd...174 Trusekanten på andre typer truser går ikke inn i rumpa, det gjør trusekanten på stringtruser.
flusa Skrevet 14. mai 2023 #48 Skrevet 14. mai 2023 Jeg bruker både stringtruser,vanlige truser og hipsters. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #49 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 21.57): Tror string er vanligst hos de unge, og litt vanlig blant oss på nesten 40 som vil leke unge 😜 I noens øyne litt harry for oss, i andres øyne sexy 😀 Anonymkode: 36a00...3d0 Leke unge? Ved hvilken alder tenker du man må gå over til ubehagelige, klumpete truser da? Man går ikke med g-string fordi det er «sexy» eller for å prøve å «leke unge», men fordi det er det eneste komfortable og det er det man har brukt hele sitt voksne liv. Anonymkode: e92a8...f7a 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #50 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk beskjed fra gynekologen da jeg slet med tilbakevennende soppinfeksjon og problemer om å droppe stringtrusen. Har ikke hatt en eneste soppinfeksjon siden. Hygienerutinene er de samme, skifter undertøy like ofte nå som da. De fleste leger og gynekologer er nok samstemte når det kommer til stringtruser og underlivshygiene. Anonymkode: c773c...4f5 Neppe. Har aldri hatt sopp eller noen form for infeksjon i underlivet, og har heller aldri hørt noe fra hverken fastlege eller gynekologer om at jeg ikke burde bruke g-string. Derimot fikk en venninne som slet mye med sopp, beskjed om å bytte ut syntetiske truser med naturmaterialer, og da hun byttet til g-string i bomull ga hele problemet seg. Kanskje det er noe rart ved din anatomi som gjør stringtruser mer uhygienisk for deg enn for andre… Anonymkode: e92a8...f7a 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #51 Skrevet 14. mai 2023 Det er bare på KG at det kan bli diskusjoner om hvilken truse folk liker å bruke. Er det rart det er krig her i verden. Man må liksom bare slenge dritt om andres valg, helt utrolig. Anonymkode: 730f8...387 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #52 Skrevet 14. mai 2023 Anonymus Notarius skrev (15 timer siden): Sant det Det slipper man hvis man bruker boksershorts også, det pleier jeg. Det gjør jeg også! Cubus har en veldig god boksershorts-modell i bomull som jeg bruker. Veldig behagelig og ingen synlig trusekant fordi den faktisk dekker hele rumpa. Trusekanten på andre typer truser går ikke inn i rumpa, det gjør trusekanten på stringtruser. Link til de fra cubus? Anonymkode: c773c...4f5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #53 Skrevet 14. mai 2023 Hareena skrev (På 13.5.2023 den 8.31): Det er fordi det kommer bakterier fra endetarmen på strengen og strengen kan komme i kontakt med urinrørsåpningen som igjen kan føre til urinveisinfeksjon. Ellers dekker jo truser mer av underlivet og baken, slik at underdelsplaggene ikke trenger å vaskes så ofte. Hvis string hadde vært det vanligste ville utvalget i undertøysavdelingene/butikkene gjenspeilet det. Det selges undertøy over disk fremdeles. Men mange har da brukt string i over 20 år, og aldri hatt problemer. Så da får vel de som er genetisk uheldig, bruke noe annet. String er veldig vanlig i undertøysavdelingen..... Anonymkode: 1a903...370 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. mai 2023 #54 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Link til de fra cubus? Anonymkode: c773c...4f5 Tror det er disse. https://cubus.com/no/p/pia-shorts-i-bomull-gra-undertoy-hipstertruser-dameklar/7322402_F952 Veldig behagelige, går ikke inn i rumpesprekken og dekker hele rumpa, slik at det ikke blir noen synlig trusekant.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #55 Skrevet 15. mai 2023 Selv har jeg aldri brukt det, syns det er så ekkelt med tråd inni rompa. Er 42 nå, men ikke brukt det da det var superpopulært da jeg var i tjueåra heller. Anonymkode: 2e074...677
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #56 Skrevet 15. mai 2023 Vet ikke hva som er mest vanlig, men jeg er 40 og har ikke brukt stringtruse de siste 15 årene. Ingen av mine søstre eller venninner bruker stringtruser lenger heller (ja, vi har diskutert det...), min mor i 60-årene har aldri brukt det, heller ikke min bestemor (hun er død nå). Da jeg var 16-20, var dog dette det foretrukne undertøyet blant mine jevngamle jenter. Jeg var aldri en fan og brukte som regel bokser, som passet til joggebuksestilen jeg kjørte (hadde ikke kropp til miss sixty-stilen med tilhørende stringtruse...), men var det sjanse for å ende opp med en gutt, måtte jo stringen på, vettu...🙄 Anonymkode: e6ec1...72c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #57 Skrevet 15. mai 2023 Anonymus Notarius skrev (På 12.5.2023 den 23.23): Brukte stringtruser en periode som tenåring på begynnelsen av 2000-tallet, har aldri brukt det som voksen. Synes det er ubehagelig, og det er vel også ganske uhygienisk. Sånn motemessig er det vel også veldig 2002? Jepp, alle jentene brukte godt synlig g-streng sammen med lowcut miss sixty jeans og Buffalo sko 😆 Anonymkode: 3895b...4ee 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. mai 2023 #58 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, alle jentene brukte godt synlig g-streng sammen med lowcut miss sixty jeans og Buffalo sko 😆 Anonymkode: 3895b...4ee Det var tider
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #59 Skrevet 15. mai 2023 Jeg bruker kun stringtruser, synes de er mest behagelige. Vanlige truser og hipstere krøller seg under klærne, det er skikkelig ubehagelig. Da går jeg heller uten... Anonymkode: 847fb...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #60 Skrevet 15. mai 2023 Jeg er 40 og bruker string/tanga til hverdags. Stringen er mye tykkere enn en «tråd». Hvis man bruker undertøy i riktig størrelse, så får man ingen problem med bakterier som vandrer frem og tilbake (-som er påstanden som oftest dukker opp mot string.) Klær i riktig størrelse holder seg på plass. Ja, jeg er veltrent og har en flott bakende. Alle typer undertøy er kledelig, men for mye stoff (-også bomull) gir meg trøbbel i underlivet. Jeg har aldri fått sopp eller andre problemer av string. Anonymkode: 7d60b...929 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå