Gå til innhold

Nå er det fastslått at jeg skal bli bestemor.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :D

Her sitter jeg nå og skal bli bestemor i en alder av 48,føler meg gammel nå :D

Jentungen var hos fast legen vår i dag og prøven var positiv og hun har termin 31 Juli.Så nå er det fram med strikkepinnene for alvor og strikke småbarnsrøy.Jeg venter med å gi henne noe før hun er halvgått i svangerskapet,da er jeg sikker på at hun får beholde barnet. :D

Hos den kommende barnefar er det vanlig med tvillinger :o ,da sier jeg stakkars folk.

hilsen

Indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Gratulerer :) Å bli bestemor er stort. (Tipper jeg, selv er jeg ikke engang mor enda) Bestemor som strikker babytøy, det er kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer, det blir kjempe kjekt for deg å bli bestemor.

Å du er ikke gammel og du virker heller ikke ledre selv om du er bestemor (eller mormor). Min mor var 43 år da hun ble mormor for første gang. Selv var jeg nesten 23 år da jeg fikk barn.

Vær glad for at du er såpass ung når du får barnebarn da kan du få veldig mye glede av dem og de av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen min!! :lol:

Gratulerer med at du nå skal bli mormor!!! Ser deg for meg i gyngestolen å strikker mange søte babyplagg.

Du er slett ikke gammel!! Bare et år eldre enn meg!! Jeg ble jo farmor for snart 8 måneder siden. Jeg koser meg svært med mitt barnebarn, og synes livet er alletiders!

Din datter og hennes samboer om de får tvillinger så blir det sikkert tøft mange ganger, men det er jo oppgavene man vokser på!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!

Mamma sier det var stort å bli bestemor da hun i en alder av 43 holdt sitt første barnebarn. Nå har hun to og er fornøyd så langt tror jeg, hihi.

Du kommer nok til å kose deg glugg ihjel og så krysser jeg fingrene for at det er en singelton i magen. (eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer .....du har noe å glede deg til lover jeg.

Jeg ble selv mormor da jeg var 40 år, mitt eldste barnebarn skal konfirmeres til neste år, jeg har 5 mormorbarn som jeg forguder......i april-mai skal jeg bli farmor også. Gleder meg til å få flere barnebarn....Og- Jeg føler meg ikke gammel i det hele tatt! :D :D :D

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse som bestemor to be :D

Min mor var bare 40 da hun ble mormor for første gang, 48 er ingen alder, en er nemlig ikke eldre enn det enn føler seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Indianlady! Det var kos å høre :D Du er slett ikke gammel,- min ene bestemor var 40 da hun ble bestemor for første gang, og hun holder seg jammen godt ennå : )

Alder betyr intet hvis man føler seg vel : )

Håper du koser deg med tanken ! Det blir sikkert utrolig spennende!

Lykke til med datter (og barnebarnet i magen) da

Kjempekos fra Kattepus :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Mamman min blir bestemor for første gang som 47-åring hun :D

Så morsomt! Vedder på at strikkeplaggene blir kjempefine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...