Gå til innhold

Stemmer det at både politimenn og brannmenn drar damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nesten alle mennene i disse yrkene veldig draget på damene? Hva er grunnen i såfall? Hører så ofte de er populære. Det er jo svært høye krav for å komme inn på politihøgskolen, i motsetning til brannmann-utdanningen. 

Anonymkode: e4b88...233

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har nesten alle mennene i disse yrkene veldig draget på damene? Hva er grunnen i såfall? Hører så ofte de er populære. Det er jo svært høye krav for å komme inn på politihøgskolen, i motsetning til brannmann-utdanningen. 

Hæ? Skjønner ikke hva jobben deres har med saken å gjøre?

En jobb gjør ikke en mann attraktiv.

Anonymkode: c9df9...206

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personligheten sitter vel ikke i uniformen skulle jeg tro… c’’.)!

• Hjerte 1
Skrevet

Altså, det er ikke feil med menn i uniform, men det er fortsatt viktigst hva som er under den selvfølgelig. Lurer på hvorfor menn (og damer) i uniform er så sexy for enkelte 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun om de er kjekke i uniformen.

Anonymkode: fd77c...f1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dåner ikke av envær politi mann i nattparuljen. Kan tenke kjekk mann.no når jeg ser en kjekk mann som viser seg å være politi eller brannmann, men går ikke å tenker på politi og brannmenn. 

Anonymkode: 1fcb9...8f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Det stammer mye fra film og det at brannmenn unge menn med muskler som poserer i kalender.  De kommer i alle aldre, fasonger og sliter akkurat like mye med hårtap som alle andre menn. 

Kinken er i utgangspunktet på uniformen, ikke menneskene. 

Det er forresten langt vanskeligere å bli brannmann enn politibetjent, det stilles strengere krav til det fysiske, psykiske og at du har avtjent militærtjeneste. 

Anonymkode: 87882...2f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en jobb er et pluss, men det er ikke å ha en jobb eller ikke jeg snakker om.

Type jobb har null betydning for attraktivitet. Uinteressant for meg hva en mann jobber med🤷🏼‍♀️. Jeg har datet folk med alt mulig forskjellige jobber. Type jobb har ingen påvirkning på om jeg finner de attraktive eller ikke. Har ikke noe med meg å gjøre heller. Syntes det er fint om man jobber med noe man trives med, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke egentlig. Det stammer mye fra film og det at brannmenn unge menn med muskler som poserer i kalender.  De kommer i alle aldre, fasonger og sliter akkurat like mye med hårtap som alle andre menn. 

Kinken er i utgangspunktet på uniformen, ikke menneskene. 

Det er forresten langt vanskeligere å bli brannmann enn politibetjent, det stilles strengere krav til det fysiske, psykiske og at du har avtjent militærtjeneste. 

Anonymkode: 87882...2f9

Hæ, er det strengere krav til brannmenn. Jeg trodde politiutdanningen var like krevende som å studere medisin omtrent. Og helt sykt høye krav på opptaksprøvene til høgskolen? 

AnonymBruker
Skrevet

Da vet dere single men i rett alder hvilken utdanning det er verdt å søke på for å dra damer 😍👮‍♀️👮‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da vet dere single men i rett alder hvilken utdanning det er verdt å søke på for å dra damer 😍👮‍♀️👮‍♀️

Å nei.. Trodde jeg valgte mann-snut-emoji.. beklager! Denne er rett: 👮‍♂️👮‍♂️😍😍

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så regnskapsfører eller IT-konsulent gjør ikke damene mo i knærne altså 😔

Anonymkode: 0b68e...836

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke like mye sol politi i hver fall!  🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo! 💕

Anonymkode: 1fcb9...8f1

Skrevet

Jepp, politiet drar damer inni fengsel om de har gjort noe kriminelt......og brannmenn drar damer ut av brennende bygninger....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan kom du frem til det, når ikke ett eneste svar du har fått bekrefter din teori?

Anonymkode: 484f9...de9

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Jepp, politiet drar damer inni fengsel om de har gjort noe kriminelt......og brannmenn drar damer ut av brennende bygninger....

Men at de også har draget på damene i privatlivet, er det ingen tvil om! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kom du frem til det, når ikke ett eneste svar du har fått bekrefter din teori?

Anonymkode: 484f9...de9

Fordi jeg vet om noen politimenn som har skikkelig draget og er superpopulære blant damer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hæ? Skjønner ikke hva jobben deres har med saken å gjøre?

En jobb gjør ikke en mann attraktiv.

Gjør det vel. Men er de lite kjekke og lave så hjelper det ikke stort

Anonymkode: 11dc6...d38

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra politi så nei!!! 

Ser mange stygge brannmenn så yrket eller drakten i seg selv drar ikke damer selvom noen av de oppfører seg som om det skulle det, men det fins jo kjekke der også og det er hot med en mann som kan løfte meg 😉

Anonymkode: 8341c...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...