Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater/datet en fyr i et par måneder (vi har ikke truffet hverandre på 3 uker…ingen tegn til at vi skal det heller). Han tar kontakt med meg her og der. Han fortalte meg at han går igjennom noen personlige greier så derfor har han vært litt fraværende.

Jeg har vært veldig investert i å utvikle noe med han mens han har bare trukket seg mer og mer unna. Jeg ønsker meg en kjæreste og vil ikke vente på at denne mannen skal plutselig ombestemme seg.

Han har sagt han liker meg men at han syntes det er vanskelig å vise følelser…at han trekker seg unna for å beskytte seg selv.

Jeg er redd for om jeg begynner å date igjen, og han tar mer initiativ etterhvert, så blir han lei seg når han finner ut at jeg datet andre. Dette er jo bare hypotetisk, aner ikke om han kommer til å endre seg…men jeg klamrer til det håpet. Jeg har prøvd å avslutte dette en gang, men det var dårlig timing pga noe som skjedde i livet hans. Jeg orker ikke å gjøre det igjen fordi jeg føler meg dum nok som det er…

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 5fbf6...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Date flere. For alt vi vet er det det han også gjør.

• Liker 3
Skrevet

Datet flere,  hadde ikke orket å vente på en som det kanskje ikke blir noe med. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er denne mannen ifra? Hørtes kjent ut..

Anonymkode: 5543b...c89

AnonymBruker
Skrevet

Date flere !!! Jeg gikk på samme smellen for litt siden. Møtte en via Tinder, pratet mye sammen, hadde ett par dater. Så trakk han seg mer og mer unna, skyldte på personlige problemer, var ikke klar for forhold.. Samtidlig ble det mindre og mindre snapper. Jeg har sittet på «gjerde» og ventet.. Plutselig så jeg at han hadde kommentert ett hjerte på profilbilde av en venninne av en venninne av meg igjen. Så jeg tipper nok at han datet flere mens vi datet. 

Anonymkode: 282ee...241

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke noen forpliktelser ovenfor han. Date hvem du vil.

Anonymkode: 5cd54...048

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, han bruker deg jo🤦🏼‍♀️ Hva er det du ikke forstår? Dårlig samvittighet over å date flere nå idioten ignorerer deg? Få litt selvrespekt da!

Anonymkode: 57cb2...a60

• Liker 1
Skrevet

Date andre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...