Gå til innhold

Utenlandske menn

Anbefalte innlegg

Gjest paprikaskrue
Skrevet

Synes du for eksempel arabiske menn kan være attraktive fordi de kan være litt mer dominante på en positiv måte? Mer maskuline, men samtidig også myke. Mange er veldig kjekke også synes jeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De snakker med 2 tunger, er ofte hårsår i debatter og ser på de som ikke er muslim som vantroe de kan lyve til. Nei jeg ønsker en empatisk mann takk.

Anonymkode: d1595...2c2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ingen dominant mann, så nei

Anonymkode: d2d9c...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomme. 

Anonymkode: 7feb3...760

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg ønsker likestilling og en med lignende kulturell bakgrunn som meg selv. Det som virker sjarmerende i starten kan fort bli konflikter om man er for ulike. De er sjarmerende i starten for å få deg på kroken. Så kommer deres sanne jeg frem, etterhvert. 

Anonymkode: cc842...c6a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, jeg liker etnisk norske menn.

Anonymkode: e3afa...338

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: a7db4...24f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei arabiske menn og borti der har null respekt for kvinner og er altfor pågående til det punktet at det blir skummelt. Finnes så klart unntak, det har jeg sett, men dette gjelder majoriteten. 

Kvinne22

Anonymkode: f29ed...0de

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De snakker med 2 tunger, er ofte hårsår i debatter og ser på de som ikke er muslim som vantroe de kan lyve til. Nei jeg ønsker en empatisk mann takk.

Anonymkode: d1595...2c2

Ja, du er jo sikkert veldig empatisk selv 😂🫶🏼

• Nyttig 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet

Dominant var kanskje ikke rett ord, men mer  maskuline kanskje? Når jeg skrev dominant så var ikke det på noe vis negativt eller forbundet med dårlig oppførsel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei arabiske menn og borti der har null respekt for kvinner og er altfor pågående til det punktet at det blir skummelt. Finnes så klart unntak, det har jeg sett, men dette gjelder majoriteten. 

Kvinne22

"Og borti der" er alt som ikke Norge? Vanskelig å ta sånne som deg seriøst.

Anonymkode: 65977...021

• Liker 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne22

De er antakelig like forskjellige som norske menn. Jeg snakker ikke om konservative og religøse menn. Det styrer jeg glatt unna for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tyrkere f.eks er ikke arabere, men de er like ille. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan tenke de er kjekke, men har egentlig ingen forventning til hvordan de er som person, tipper det varierer som alle andre steder i verden. Foruten om de er veldig religiøse, da er jeg litt skeptisk på kvinnesynet. 

Anonymkode: bcd62...e8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fullstendig utelukket. Det er for stor kulturell og religiøs avstand mellom oss. 

Anonymkode: 6b92c...714

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De kaller jo oss hvite for gris, svin og potet. 

Anonymkode: dfa20...9a8

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 19.33):

Ikke den du siterer, og det er klart at ikke "alle utenlandske" er slik. Likevel er det noen kulturer som skiller seg negativt ut når det kommer til synet på kvinner. Mange tyrkere, for eksempel, er helt hinsides innpåslitne, mens noen (IKKE alle) mer konservative muslimer ser på oss norske kvinner som babylonske horer. Jeg vil ha en mann som respekterer meg som et selvstendig individ med grenser for min egen kropp, ikke en som feier over meg eller ser på meg som hore. 

Endret av Paneera
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tyrkere f.eks er ikke arabere, men de er like ille. 

Finnes ikke mer innpåslitne menn enn tyrkere, sånn helt seriøst

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg feier ikke alle over en kam og liker absolutt ikke dominante og frekke menn, men mange arabiske menn har pene ansiktstrekk og er romantiske og gode, akuratt som f eks franskmenn, svenske menn, marokkanske menn, afrikanske menn osv kan være 

Anonymkode: 30640...139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...