Gå til innhold

"Når noen du er i konflikt med er inne å kikker og legger deg til som venn" - hva gjør det med deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en konflikt med en person, situasjonen er ganske fastlåst. Det er en på jobben, og personen trenger avstand,ønsker ikke samarbeide og er nå sykemeldt.

Så kommer det en venneforespørsel. Hvordan skal jeg tolke det, tenker jeg? Godta for å vise at jeg faktisk ønsker fungere? Jeg lar den stå åpen og tenker på det. Så er den borte....,noe som tyder på at personen har vært inne på profilen min.

Kjenner jeg synes det er ubehagelig. En person som tydelig ønsker avstand og ikke ønsker samarbeid, men er inne på meg og legger meg til som venn ved en feil?

Anonymkode: 7226e...c97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ha ignorert den. Trenger ikke å bli overvåket.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare prøvd å glemme det. Men vet jo ikke bakgrunnen for konflikten. 

Anonymkode: c39dd...a1c

Skrevet

Er dette på fb ? For i såfall tror jeg personen har vært inne for å snoke på din profil . Jeg oppdaget i dag at de jeg søker opp automatisk fårvenne forespørsel fra meg . Må aktivt selv trykke avbryt forespørsel .

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vill trodd det var et uhell, at de var inne og kikket men trykket feil

Anonymkode: a5632...4fa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har en konflikt med en person, situasjonen er ganske fastlåst. Det er en på jobben, og personen trenger avstand,ønsker ikke samarbeide og er nå sykemeldt.

Så kommer det en venneforespørsel. Hvordan skal jeg tolke det, tenker jeg? Godta for å vise at jeg faktisk ønsker fungere? Jeg lar den stå åpen og tenker på det. Så er den borte....,noe som tyder på at personen har vært inne på profilen min.

Kjenner jeg synes det er ubehagelig. En person som tydelig ønsker avstand og ikke ønsker samarbeid, men er inne på meg og legger meg til som venn ved en feil?

Kanskje vedkommende bare var uheldig å klikket på legg til venn ved et uhell . Hvis denne personen er sykmeldt fra jobb grunnet konflikt med deg, ønsker vedkommende neppe et vennskap . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Aragon skrev (2 minutter siden):

Jeg oppdaget i dag at de jeg søker opp automatisk fårvenne forespørsel fra meg .

Det skjer ikke automatisk, så her synser du litt vel mye. 

Anonymkode: 4d3c1...699

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei , jeg gjør ikke det . Jeg har testet med flere forskjellige etter at jeg oppdaget det . 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (14 minutter siden):

Kanskje vedkommende bare var uheldig å klikket på legg til venn ved et uhell . Hvis denne personen er sykmeldt fra jobb grunnet konflikt med deg, ønsker vedkommende neppe et vennskap . 

Derfor jeg synes det er merkelig og føler meg overvåket, men ønsker ikke blokkere fordi det kan skape enda mer trøbbel.

AnonymBruker
Skrevet
Aragon skrev (10 minutter siden):

Nei , jeg gjør ikke det . Jeg har testet med flere forskjellige etter at jeg oppdaget det . 

Det høres rart ut, jeg har søkt opp flere, og jeg sjekker av og til at jeg ikke uforvarende har sendt venneforespørsel. Det har aldri vært noen venneforespørsel der.

Anonymkode: dfef0...e31

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt skeptisk. Ignorert den. Men, ville satt meg ned og prøvd å se det fra alle slags perspektiver som kan være aktuelle. Fra positive til negative. Så ikke forvente noe, men holde en knapp på det/de mest sannsynlige. 

For alt du vet, så kan denne personen ha gjort et forsøk i å starte prosessen å 'ordne opp'. 

Uansett vil omtanke være bedre enn bitterhet, husk det.

Anonymkode: 7cae3...b3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres rart ut, jeg har søkt opp flere, og jeg sjekker av og til at jeg ikke uforvarende har sendt venneforespørsel. Det har aldri vært noen venneforespørsel der.

Anonymkode: dfef0...e31

Det er visst en bug i systemet, sett flere som snakker om dette i dag!

Anonymkode: c42af...242

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Derfor jeg synes det er merkelig og føler meg overvåket, men ønsker ikke blokkere fordi det kan skape enda mer trøbbel.

Du er da ikke overvåket av den grunn . Ingen grunn til å bli paranoid av en sånn hendelse . Med mindre du har noe veldig ille  å skjule .

Skrevet

Det er en feil på FB nå. Alle man søker opp og snoker på profilen til, sender man automatisk venneforespørsel til.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Baktusen skrev (3 minutter siden):

Det er en feil på FB nå. Alle man søker opp og snoker på profilen til, sender man automatisk venneforespørsel til.

Karma for vedkommende da. Skjønner ikke hensikten med å snoke på en man ønsker opprettholde en konflikt med, naturlige ville vært å kikke ønske å se meg overhode.

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Du er da ikke overvåket av den grunn . Ingen grunn til å bli paranoid av en sånn hendelse . Med mindre du har noe veldig ille  å skjule .

🫣

AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at vedkommende har stalket da....

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det trigget ubehag og irritasjon. Ikke interessert at en jeg har konflikt med skal komme inn i privat livet mitt. Fint at hun tok til vettet og slettet requesten. Er du voksen så nevner du det for henne i forbifarten "Jeg så du hadde sendt meg venneforespørsel men jeg godtar ikke kollegaer/bekjente og regner med du skjønner det" også bare rundet av med noe jobbgreier så hun ikke kunne kommentere det "men jeg la papirene på kontoret og har sendt ut en fellesmail om xxx snakkes"

Eller evn bare later som du ikke så det 

Anonymkode: bed58...249

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dette skjedde også på min facebook i går. Tipper det var en teknisk feil som ble rettet etter noen timer.

Anonymkode: b5148...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...