Gå til innhold

Dama som gikk ut å drakk mens etter jeg ville ha litt dag for meg selv etter begravelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

henger med henne ver helg men sist helg hadde jeg begravelse av min mormor :( så jeg spurte dama mi om jeg kunne få lørdagen litt for meg selv, da hun pleier å overnatte hos meg, hun tok det fint å sa fra om det var noe så var det bare å ringe.

følte meg piss hele dag og lei meg etter begravelsen :( kan ver ærlig at jeg ble litt lei meg også da jeg fant  ut at hun gikk ut å drakk med venner den kvelden. Hun er ikke noe stordrikker, jeg kan ikke si at hun ikke skulle gå ut å drikke! Men følte meg litt lei meg selv :( uff.. begravelse er så tungt..

Anonymkode: f11c7...6ae

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke få ut å drikke? Skal hun holde seg hjemme fordi hun ikke skulle til deg? 

Anonymkode: 801c4...a75

• Liker 40
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun tar jo ikke dette tung og slo to fluer i en smekk. Venninner og alkohol. Hun ville vel finne på noe annet enn å sitte hjemme.

Anonymkode: a2e72...cf5

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte gravøl altså. 

Anonymkode: 2949d...99c

• Liker 5
Skrevet

Du er lei deg og reagerer dermed med følelser og ikke rasjonelle tanker. Kjæresten din fikk beskjed om at du ville ha en dag alene. Det tok hun pent og uten noe fuss. Da må hun få gjøre som hun vil denne dagen uten at du reagerer på hva hun brukte dagen til.

• Liker 44
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ønsket å være hjemme alene grunnet dødsfall i nær familie. 

Fikk du ikke ønsket ditt oppfylt?

Anonymkode: 7658d...93f

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei!

henger med henne ver helg men sist helg hadde jeg begravelse av min mormor :( så jeg spurte dama mi om jeg kunne få lørdagen litt for meg selv, da hun pleier å overnatte hos meg, hun tok det fint å sa fra om det var noe så var det bare å ringe.

følte meg piss hele dag og lei meg etter begravelsen :( kan ver ærlig at jeg ble litt lei meg også da jeg fant  ut at hun gikk ut å drakk med venner den kvelden. Hun er ikke noe stordrikker, jeg kan ikke si at hun ikke skulle gå ut å drikke! Men følte meg litt lei meg selv :( uff.. begravelse er så tungt..

Hun viste forståelse for at du trengte tid for deg selv . Du bør vise forståelse at hun bruker den tiden på noe hyggelig  . Vær glad du har en dame som er istand til å underholde seg selv . 

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei!

Skjønner du er lei deg, men dama di må få gjøre som hun vil når du har bedt om å være alene.

Men er det ikke nettopp i sånne tunge stunder det kan være fint å være sammen med partneren sin da, kanskje hun ble skuffet over at du ikke ville dele sorgen med henne. 

Anonymkode: 7cb42...cbf

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun skulle sitte hjemme hos seg selv og sørge over din mormor? 

Ta deg sammen.

Anonymkode: 32bd5...552

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har jo ikke de samme følelsene for din mormor som du har. Ikke ta det personlig at hun dro ut med vennindene dine akkurat denne dagen. Hva hadde du ønsket at hun skulle gjøre? Sitte hjemme alene og være lei seg?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For en rotete overskrift, skjønte ikke helt hva du mente.

Anonymkode: 9a133...b5a

• Liker 3
Skrevet

Du er lei deg og overdriver veldig her, dama di har ikke gjort noe galt synes jeg.

Kondolerer så mye! ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hei!

Jeg forstår ikke helt problemet. Du ønsket å være alene. Hun respekterte det. Skjønner godt at du sørger, men du ønsket jo ikke trøst av dama, så da fant hun på noe annet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorg er ekstremt privat. Det oppleves i den som har mista nokon. Men forstår at det var vanskelig at ho drog på fest mens du sørga. Men at ho hadde en lattermild kveld og du hadde en sørgmodig, er ikkje nødvendigvis feil. du trengte å vere aleine og sørge, Kansje ho trengte å le med venner.  ho sørga ikkje sånn som du akkurat No. 

Anonymkode: 85c90...83b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du trengt henne, men hun valgte å gå ut istedenfor, så hadde jeg skjønt din reaksjon. Du ba om å få være i fred, og hun respekterte det. Skulle hun vært hjemme og stirret i veggen for at du blir fornøyd?

Anonymkode: df0dc...07e

• Liker 7
Skrevet

Hun har vel ingen grunn til å sørge, og ikke for seg selv. Jeg mener hun har gjort det som er naturlig, gå ut med venner og ha det hyggelig. 

Skjønner du hadde det tungt, men det hjelper ikke at hun skal sitte hjemme hos seg selv å ha det kjedelig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Uff, føler ned deg… litt synd at hun ikke var å kontakte/ringe til da hun var med venner og derfor ikke var tilgjengelig for deg😔

Skrevet
Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Uff, føler ned deg… litt synd at hun ikke var å kontakte/ringe til da hun var med venner og derfor ikke var tilgjengelig for deg😔

Hvor står det skrevet at hun ikke var tilgjengelig? Kan man ikke være tilgjengelig andre steder enn hjemme? :klo:

• Liker 9
Skrevet

Jeg ser ikke problemet.  Du ønsket å  være alene og sørge.  Hun valgte å tilbringe tid med venner og drikke,  hva er galt med det? Hva skulle hun gjøre? Sitte alene hjemme og sørge over din mormor? 

• Liker 1
Skrevet
Cornix skrev (Akkurat nå):

Hvor står det skrevet at hun ikke var tilgjengelig? Kan man ikke være tilgjengelig andre steder enn hjemme? :klo:

Jeg mente bare at hun da var ute m/venner og da pr.tlf.ikke så tilgjengelig, og  dersom hun var hjemme hos seg selv og kunne reist til han m/en gang hvis hun følte/eller han sa: det hadde vært fint å ha deg her nå….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...