AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Jeg er kompis med en mann på rundt 50 år som er veldig populær hos damene. Han er kjekk å se på, kreativ! musikalsk og veldig aktiv med tur i fjellet. Han er en Skrotnisse eller hoarder, og i leiligheten hans fyller det seg opp og det er ikke alltid så rent heller. Jeg er helt sjokkert over at ikke damene reagerer på sånn samlemani. Jeg er lesbisk venninne så det er ikke noe misunnelse ute og går. Han tjener ikke all verden og er veldig økonomisk, så alle møblene hans har han funnet gratis eller kjøpt på loppemarked og de passer ikke akkurat sammen. Det flyter mye gamle magasiner og bøker rundt omkring i leiligheten, sammen med dvd filmer og cder. Jeg tror han er veldig god i senga og sjarmerende, det er nok grunnen til at han har sånn taket på disse damene. Mange damene er godt utdannet og har egen bolig, er opptatt av utseende og pen i tøyet, og da skjønner jeg ikke hva de ser i en Skrotnisse som bor i en dump av en leilighet. På kjøkkenet henger han søppelposer og resirkulerings poser på dørhåndtak, på kjøkkenbenken flyter det av gamle billedrammer som han skal reparere, verktøy, duppedingser av metall som jeg ikke vet hva er for noe, han henger sengetøy til tørk over dører og samler på gamle radioer fra rundt krigen i tillegg til gamle platespillere. Han har kattedo på badet som står og lukter, og på kjøkkenet har det nok ikke vært vasket bort flekker på et år eller to. Nå har han vært sammen med en dame som er advokat det siste året, og men de er særboere. Er virkelig damer så desperate etter å komme inn i et forhold? Anonymkode: 8efa9...2b8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Han er vel god som gull da. Anonymkode: cb6f3...569 1
17.11 Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Hvis det er det eneste som er feil med han, så syns jeg ikke det virker rart. De kan jo være særboere, og det er lite sannsynlig med barn i den alderen. 1
Bacteria Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Sa du ikke særboere? Hva er da problemet? Han høres jo ut som en interessant mann. Kjekk, handy, musikalsk… skjønner de godt jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Han er kjekk å se på Da er det vel ikke så rart Anonymkode: 86b9d...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 17.11 skrev (Akkurat nå): Hvis det er det eneste som er feil med han, så syns jeg ikke det virker rart. De kan jo være særboere, og det er lite sannsynlig med barn i den alderen. Han har vært utro i alle sine forhold, men det vet ikke damene om og så har han et stort bekreftelsesbehov, men er veldig snill da. ts Anonymkode: 8efa9...2b8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Det hadde vært dealbreaker for meg, jeg er veldig renslig og ryddig av meg når det kommer til hjem. Men det er jo ikke nødvendigvis det for alle, man overser vel sånt i forelskelsesrusen, eller hvis alt annet er bra så tenker man at det er noe man kan ta tak i ved eventuelt samboerskap (eller drite i å ta tak i om man er særboere). Man går vel mer etter hvordan en person er og får deg til å føle deg enn hvor ryddig den er, det blir liksom litt underordnet i forhold til viktigere ting. Jeg har aldri datet en skrotnisse, som jeg vet om (ikke vært hjemme hos alle heller da, henger jo gjerne mest hos meg eller ute), men jeg har jo datet menn hvor jeg ikke akkurat har blitt imponert over stilen i hjemmet uten at det får meg til å løpe avgårde. Dog så må jeg si at jeg tenker jo at om vi skulle blitt samboere, så måtte han lært å sette ny rull på toalettrullholderen og ikke bare oppå vaskemaskinen og sånt, men nå er jeg også en som foretrekker å være særboer så da blir det lite viktig. Man krangler ikke om hvem som skal ta ut søpla når man ikke bor sammen. Anonymkode: 1d246...d8f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Bacteria skrev (1 minutt siden): Sa du ikke særboere? Hva er da problemet? Han høres jo ut som en interessant mann. Kjekk, handy, musikalsk… skjønner de godt jeg. De er jo mye hos han i helgene og det ser ikke ut hos han ofte. Skittent, rotete og støvete, men de tenker vel de kan forandre han kanskje. Ts Anonymkode: 8efa9...2b8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Rart at du henger deg opp i renslighetsnivået hans når han er kronisk utro i forholdene. Anonymkode: a3aa1...ba1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå