Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, jeg gikk hjem etter en lang dag på jobb, sliten med to store poser etter å ha handlet inn til helgen. Min venninne skulle visst nok ha kjørt forbi meg og jeg skulle ha kikket på bilen og henne med et stygt blikk.

Når jeg går er jeg i egen verden, merket ikke at det var min venninne som kjørte forbi meg. Var sliten, svett og ville bare komme meg hjem og i dusjen så fort som mulig.

Har forklart henne dette, hun nekter å høre på hva jeg har å si, mener jeg gjorde det med vilje for å såre henne. At jeg altså såg stygt på henne mens hun visstnok smilte.

Jeg såg henne ikke. Nå er hun sint, og jeg ble blokkert over alt.

Har jeg virkelig gjort noe galt? 

Anonymkode: 027cb...458

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Overse sånt. Mener hun for alvor at du skal kjenne igjen bilen hennes i solsteiken med sola midt i trynet og masse trafikk rundt?

Hva mener hun, skal vi for sikkerhets skyld gå rundt å glise til alle biler i tilfelle det er henne, svigermor eller andre døds viktige folk?

Anonymkode: 3c3ed...0cb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som hun sliter med noe. Vanskelig å ta sånne utbrudd seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes. Kansje hun ikke har det så lett psykisk? 

Evt er hun ute etter å manipulere deg med følelser. Kansje hun er sur for noe annet 

Anonymkode: e3599...52e

Skrevet

For en reaksjon! Som en annen her kommenterte, skal man glise og vinke som besatt hver gang man ser en bil, i tilfelle det er noen man kjenner?

Tror det er like greit at hun har blokkert deg overalt, det kan du nok bare være glad for.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hjelpes. Kansje hun ikke har det så lett psykisk? 

Evt er hun ute etter å manipulere deg med følelser. Kansje hun er sur for noe annet 

Anonymkode: e3599...52e

Jeg har selv tenkt tanken på at hun kanskje sliter psykisk, vi har kjent hverandre i 2 år, og hun har til tider sakt ting jeg har stusset litt over.

Jeg har spurt forsiktig om hvordan hun har det, og om at det bare er å si fra om hun trenger å prate, men hun har alltid sakt at alt er bra og at hun ikke har behov for å prate.

Men dette er første gangen jeg har opplevd denne typen reaksjon fra henne.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, jeg gikk hjem etter en lang dag på jobb, sliten med to store poser etter å ha handlet inn til helgen. Min venninne skulle visst nok ha kjørt forbi meg og jeg skulle ha kikket på bilen og henne med et stygt blikk.

Når jeg går er jeg i egen verden, merket ikke at det var min venninne som kjørte forbi meg. Var sliten, svett og ville bare komme meg hjem og i dusjen så fort som mulig.

Har forklart henne dette, hun nekter å høre på hva jeg har å si, mener jeg gjorde det med vilje for å såre henne. At jeg altså såg stygt på henne mens hun visstnok smilte.

Jeg såg henne ikke. Nå er hun sint, og jeg ble blokkert over alt.

Har jeg virkelig gjort noe galt? 

Du vet vel selv om du har gjort noe galt? 

Men la henne gå. Det er sikkert like greit, hun høres ikke akkurat trivelig ut. 

Anonymkode: 21d60...83a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en person jeg ville kastet bort energi på eller blitt sett i nærheten av. 

Anonymkode: f6441...4cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, hadde brukt denne anledningen til å kvitte meg med henne som venn. Hun høres ustabil ut! 

Anonymkode: f7f11...745

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en gang mail av en dame jeg ikke hadde hilst på på butikken😄Trodde vi var venner, men det ble for psyko for min del🫣

Anonymkode: e6d29...3b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du som voksen, venninne med en ungdomsskoleelev? 🤔

Anonymkode: d73e6...b01

AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Oslo. Der skjer ikke dette! 

Anonymkode: 32b89...80c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet vel selv om du har gjort noe galt? 

Men la henne gå. Det er sikkert like greit, hun høres ikke akkurat trivelig ut. 

Anonymkode: 21d60...83a

Når reaksjonen blir SÅ kraftig så begynner med å undre litt👀

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er du som voksen, venninne med en ungdomsskoleelev? 🤔

Anonymkode: d73e6...b01

Hehe, skulle nesten tro det ja. Hun er faktisk 3 år eldre enn meg. Jeg er 27 og hun har nylig fyllt 30😬

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk en gang mail av en dame jeg ikke hadde hilst på på butikken😄Trodde vi var venner, men det ble for psyko for min del🫣

Anonymkode: e6d29...3b4

Oi såpass ja🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet

Er dere gangstere eller noe?

Anonymkode: f1ccc...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Oi, da må det gå mange rundt og tro jeg er sur. Jeg er helt ute av stand til å kjenne igjen biler andre en samboer sin (fordi den ser jeg hver dag). Ikke engang bilen til de datteren min sitter på med til trening annenhver uke kjenner jeg igjen. Har ingen anelse om merke eller farge, og jeg har sitter på med dem 😄 Høres ut som venninnen din sliter med noe, virker lett paranoid.

Anonymkode: d43e6...624

Skrevet

Det er bare å kutte henne ut nå, først som sist. Hun høres ut som en dramaqueen du ikke trenger i livet ditt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Fortell henne at det er ditt "resting bitch face" altså slik ser du ut i naturlig tilstand når ansiktet hviler. Eventuelt spe på med noe "kaller du meg schtøgg! Det er bare slik jeg ser ut! Bitch ass!" Vet ikke hvordan dere snakker jeg 😇

Anonymkode: fbd19...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...