AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Tja opprettet akkurat forhold til en ny bank. Ringte tre minutter etter registrering for å spørre hvorfor jeg ikke kom inn i nettbank. Han sa jeg burde se det an til mandag. Meeee jeg kommer nok til å sjekke ett par ganger til . Ha ha Anonymkode: f6632...183 1 1
pautina Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Begge deler, jeg kan strikke knotete små ting eller pynte hundre like pirkete småkaker eller desserter og kose meg samtidig, men hvis du står til venstre i rulletrappen foran meg eller går langsomt flere i bredden så man ikke kommer forbi går jeg fra 0-100 inni meg på 2 sec....så veldig varierende😂 1
Rødstrupa Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2023 Ts her Ofte når jeg venter på min kjære som skal komme hjem fra en jobbreise så stikker jeg hodet ut av døra mange ganger i timen for å se etter han.🤣🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Utålmodig i kø på legekontor og drar ofte hvis jeg må sitte mer enn et kvarter etter oppsatt tid. Så respektløst! Utålmodig ved røde lys (som fotgjenger ) og går så fort det er trygt. Jeg klarer å bedømme situasjonen selv. Utålmodig når karakterløse personer forteller noe og skal utdype hver minste uinterresante detalj. Skjuler heller ikke misnøyen min da. Utålmodig når jeg er invitert på middagsbesøk og middagen ikke er klar før en time etter presis ankomst. Jeg har gått med tom mage lenge nok nå. Tålmodig i jobbsammenheng fordi det alltid lønner seg å tenke gjennom noe en ekstra gang. Tålmodig når kjæresten oppfører seg som en drittunge fordi hun er verdt det. Det var alt jeg kom på under "tålmodig". Kommer nok til å poste flere ganger i denne tråden. Føler jeg så vidt fikk nevnt ting som gjør meg utålmodig, men jeg ble utålmodig av å sitte her og tenke. Anonymkode: b8bf5...3d3 2
Topsi Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Uff. Jeg ser hvor kollegaene mine vil under rapport og fullfører setningene deres...... haha, ikke veldig populært, det blir liksom,Topsi, kan jeg snakke ferdig? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Er tålmodig når det kommer til å akseptere ting jeg ikke får gjort noe med (kø, treige systemer, andre mennesker som sliter osv.) Men i trafikken... der er jeg lite tålmodig når det gjelder dårlige sjåfører som ikke evner å holde seg til trafikkreglene😂 Da bruser blodet!🤬 Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig når vi har konkrete trafikkregler å forholde oss til... Anonymkode: 1a75b...80d 1
Rødstrupa Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2023 Ts her Når jeg står i lang kø i matbutikken spør jeg om de kan være så snill å åpne en kasse til. Det har hendt at jeg har dratt opp gulerøtter av grønnsakshagen flere ganger i uken for å se om de har blitt noe særlig større/lengre!🤣
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Avbryter folk. Sååååå flaut. Sier unnskyld. Anonymkode: f6632...183 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Har evne til å vente, og ha det komfortabelt, surre med ting i hode, observer, fantaser, skape ting, i timer om jeg må. Men siste kvartere er så fælt ( ja uansett hvor lenge jeg måtte vente får det) Har ofte tenkt på eksperimentet med de ungene og godteriet. Lurer på om jeg kunne bestått. ( unger skal vente med å spise godteri foran seg når den voksne går for å få dobbelt når den voksne er tilbake om det venter. Etter sigende gikk det bedre med ungene som klarte vente i ettertid...🙃) Anonymkode: f6632...183 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Når jeg skal lære noe nytt må jeg staaaadig minne meg på en ikke blir god på kort tid og at det er første gang jeg gjør ting (litt perfeksjonist også... Men nå skal jeg tålmodig vente til noen andre svarer..😆) Anonymkode: f6632...183
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #13 Skrevet 13. mai 2023 Både og. Er evig tålmodig mot folk fordi jeg generelt sett liker at andre er tålmodige mot meg, ikke fordi jeg i meg selv er så himla tålmodig, hehe. Samt at jeg ikke er så glad i folk heller, eller reaksjonene deres. Vær så god, be a snail, I love it. Anonymkode: 10606...4f5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #14 Skrevet 13. mai 2023 Jeg jobber hardt med det. Men er litt dessverre sånn Anonymkode: 63c72...96f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #15 Skrevet 13. mai 2023 Schizofren. Jeg er utålmodig i forhold til oppgaver som må gjøres. Fatter ikke folk som slenger seg på sofaen om klesvasken er klar, eller gulvet må støvsuges. Jeg er tålmodig med andre mennesker. Har forståelse for at alle reagerer ulikt, og at det er grunn til at de agerer som de gjør. Jeg er utålmodig i forhold til tempo. Kan bli irritert når noen går sakte, eller virrer foran meg på butikken. Man har en liste, som er satt opp etter hvor ting står i butikken, og beveger seg effektivt etter den. Man går på rullebånd. Skal man sjekke telefonen går man til siden på fortauet. Jeg er tålmodig når det gjelder læring, å bli bedre i noe. Gir meg ikke uansett hvor vanskelig og hvor lang tid det tar. Kan være ekstremt tålmodig i jobbsammenheng og andre settinger der jeg er profesjonell. Kan være ekstremt utålmodig ovenfor mannen, resepsjonisten, butikkansatte. Anonymkode: 4f843...5b1
Gjest Belinda B Skrevet 13. mai 2023 #16 Skrevet 13. mai 2023 Jeg er tålmodig på noen ting og utålmodig på andre ting. Jeg tror det er en dynamisk egenskap som kan variere fra situasjon til situasjon. Jeg er tålmodig på: Ferdigstilling (ting skal gjøres grundig), skolearbeid og læring Jeg er utålmodig på: Tempo, i samtaler der samtalepartneren snakker mye og folk jeg ikke liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå