AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Innlegg her, ireal life og nylig en nabo kvinne som nylig har blitt skilt. Dere avviser en mann eller gutt i deres gull alder for å så oppsøke han etter at dere har blitt utvasket senere i tid. Altså jeg tenker slik: Avvise noen og motparten måtte ha svelget det og kommet seg videre, så kommer dere tilbake som ingenting har skjedd? er dere virkelig å skyhøye eller bare blinde egoistiske dyr? spent på svar Anonymkode: 1a1e0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Ojojoj, så mye kvinnehat og bitterhet. Det er ikke verre enn å si: Beklager, ikke interessert. Anonymkode: ffcb3...ddf 14 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 På samme måte som menn som har ditchet damer plutselig kontakter dem igjen flere år etterpå, og forventer at kontakten fortsetter. Jeg har truffet flere slike, det samme har mine venninner. For eksempel, har en mann jeg var veldig interessert i, avvist meg fordi han "ikke var klar for forhold". Så kontaktet han meg tre år senere, "lykkelig" gift, med en nyfødt baby, la lan til flørtende tone, skulle mimre, hintet om noe osv. Patetisk og merkelig. Anonymkode: a6643...a0f 5 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Ingen som gjør det, fleste går vel videre med en annen mann. De som gjør det har jo null selvinnsikt, men så må du huske på at det er fult å få følelser eller interesse av samme person etter tid. Man kan for eksempel være fersk og ung i dating og har ingen erfaringer hvor man gjerne sammenligner senere hva som måtte passe en. Man kan da avvise av de verste patetiske grunnene og når fornuften og behovet forandrer seg ser man tilbake på kvalitetene personen i engang møtte. Det er jo ikke slik at de kryper tilbake fordi de er utvasket da, det kryr jo av villige menn, det er jo mest p.g.a følelser som opp blusset av tidligere minner. Så hvis en kvinne kom tilbake til deg etter flere år og etter hundrevis av villige menn så må du vite at du må ha gjort noe i unikt i livet. Anonymkode: a380f...470 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Noen (uavhengig av kjønn, for dette gjelder alle kjønn) liker bare å ha en som bekrefter at man er "hot". Anonymkode: a6b6d...24d 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Det gjelder ikke bare damer. Det er helt vanlig å avvise noen fordi det ikke passer å date akuratt da men ta opp igjen tråden senere for å se om det er aktuelt da. Man er ikke utvaska fordet. Med den ordbruken så omtaler du kvinner som en gjenstand som blir brukt av menn, og brukt opp, og det sier litt om kvinnesynet ditt og hvordan du selv ønsker å bruke og misbruke kvinner og ser de som en gjenstand /objekt. Anonymkode: b53f0...bdf 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Gjelder ikke bare kvinner. Menn er faktisk verre Anonymkode: b458c...c6e 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Menn gjør det samme. Og dumper kjærester for å mase om sex? Mange år senere Anonymkode: 75951...cdf 2 1
Sphere Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Jeg har blitt avvist noen ganger, og opplevd at de har kommet tilbake senere. I de tilfellene var det fordi de ville forsøke noe som virket mer spennende der og da, for deretter å ha angret senere. Jeg tok dem selvsagt ikke tilbake, da jeg ikke har noen som helst interesse av å være et andrevalg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Dette er ikke spesielt vanlig, verken blant kvinner eller menn. Men det er en person her på KG som har laget tråd på tråd om dette de siste månedene. Og ja, det er den samme. Anonymkode: 9a199...dc5 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Innlegg her, ireal life og nylig en nabo kvinne som nylig har blitt skilt. Dere avviser en mann eller gutt i deres gull alder for å så oppsøke han etter at dere har blitt utvasket senere i tid. Altså jeg tenker slik: Avvise noen og motparten måtte ha svelget det og kommet seg videre, så kommer dere tilbake som ingenting har skjedd? er dere virkelig å skyhøye eller bare blinde egoistiske dyr? spent på svar Anonymkode: 1a1e0...25b "Dere" ? Som om ikke mennene også blir "utvasket i senere tid"? Høye viker. Rynker. Mageflesk, pappakroppen. Skallet. Anonymkode: 49db0...723 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Fordi han var så helvetes god i senga, men ikke på noe annet område. Så jeg har gått tilbake når jeg ikke har klaffet med noen andre i mellomtida, skjedd mange ganger - og kommer sikkert til å skje igjen…🤷🏼♀️ Anonymkode: bac62...65c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Gjelder begge kjønn uten tvil, men fanken om de skal komme tilbake til oss. Har du avvist meg din gjøk og ikke klart å få napp skal du faen meg bruke hånden din resten av livet din JÆVLA DRITSEKKK!!!! Anonymkode: f9bac...019
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen som gjør det, fleste går vel videre med en annen mann. De som gjør det har jo null selvinnsikt, men så må du huske på at det er fult å få følelser eller interesse av samme person etter tid. Man kan for eksempel være fersk og ung i dating og har ingen erfaringer hvor man gjerne sammenligner senere hva som måtte passe en. Man kan da avvise av de verste patetiske grunnene og når fornuften og behovet forandrer seg ser man tilbake på kvalitetene personen i engang møtte. Det er jo ikke slik at de kryper tilbake fordi de er utvasket da, det kryr jo av villige menn, det er jo mest p.g.a følelser som opp blusset av tidligere minner. Så hvis en kvinne kom tilbake til deg etter flere år og etter hundrevis av villige menn så må du vite at du må ha gjort noe i unikt i livet. Anonymkode: a380f...470 Jeg gjorde dette, gikk tilbake til en som var keen på meg i 8år. Han ville ha meg fra første gang han så meg hos bestekompisen hans som jeg var sammen med da. Senere gikk jeg i ett 6år langt forhold med en annen mann og fikk ett barn. Jeg var usikker og følte ikke jeg fortjente alt verdens. Nå er jeg sikker i meg selv og ønsket meg en mann som virkelig elsket meg, satte pris på meg, og har de verdiene i ert familie liv jeg var ute etter. Da var jeg heldig for drømmemannen min hadde sto fortsatt og ventet på meg. Jeg trengte bare å få øynene mine opp og se hva jeg faktisk hadde foran meg og at jeg fortjente det. Anonymkode: 91993...360 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): På samme måte som menn som har ditchet damer plutselig kontakter dem igjen flere år etterpå, og forventer at kontakten fortsetter. Jeg har truffet flere slike, det samme har mine venninner. For eksempel, har en mann jeg var veldig interessert i, avvist meg fordi han "ikke var klar for forhold". Så kontaktet han meg tre år senere, "lykkelig" gift, med en nyfødt baby, la lan til flørtende tone, skulle mimre, hintet om noe osv. Patetisk og merkelig. Anonymkode: a6643...a0f De fleste menn og kvinner holder ikke på slik Ts påstår om kvinner. Men noen menn og kvinner holder på slik. Jeg har opplevd det samme som deg, bare at der tok det halvannet år bare, og på den tiden hadde han rukket å gifte seg (på dagen seks måneder etter han dumpet meg), få et barn (barnet var 4-5 mnd da han tok kontakt med meg) og grunnen til at han tok kontakt med meg igjen visstnok var at han hadde valgt feil og det var bare meg han ville ha. Men ta ansvar for eget forhold og liv, nei, det kunne han jo ikke. Patetisk. Han forsøkte seg mange ganger etter det, i flere år fremover. Jeg har flyttet tilbake til samme sted han bor, fremdeles ser jeg at han er veldig søkende mot meg. Jeg unngå ham totalt, slike orker jeg ikke å ha noe kontakt med. Han er forøvrig like gift med samme visstnok urimelig kvinne og har fått flere barn til. Like patetisk nå som tidligere, med andre ord. Hvis to har møttes på et tidspunkt hvor ting ikke var riktig for en eller begge, og så tar opp kontakten flere år senere når begge har endret seg og har mulighet og ønsker å sjekke ut hva som er mellom dem, det er noe helt annet. Anonymkode: 328fb...b50 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gjorde dette, gikk tilbake til en som var keen på meg i 8år. Han ville ha meg fra første gang han så meg hos bestekompisen hans som jeg var sammen med da. Senere gikk jeg i ett 6år langt forhold med en annen mann og fikk ett barn. Jeg var usikker og følte ikke jeg fortjente alt verdens. Nå er jeg sikker i meg selv og ønsket meg en mann som virkelig elsket meg, satte pris på meg, og har de verdiene i ert familie liv jeg var ute etter. Da var jeg heldig for drømmemannen min hadde sto fortsatt og ventet på meg. Jeg trengte bare å få øynene mine opp og se hva jeg faktisk hadde foran meg og at jeg fortjente det. Anonymkode: 91993...360 tror du bekrefter poenget til TS. Tror vi klarer oss foruten den kjærlighetshistorien der. VI skriver generelt og som alle vet er det svært få som blir "utvasket" nok til å enten fortsette forholdet de har valgt eller finne romansen på ny. De som synker så lavt å drar tilbake må vel jobbe med seg selv. Å avvise noen for å så etter egoistiske hensikter dra tilbake fordi man ikke fant noen andre er jammen meg ikke sunt forhold og det gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: 1d656...5bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tror du bekrefter poenget til TS. Tror vi klarer oss foruten den kjærlighetshistorien der. VI skriver generelt og som alle vet er det svært få som blir "utvasket" nok til å enten fortsette forholdet de har valgt eller finne romansen på ny. De som synker så lavt å drar tilbake må vel jobbe med seg selv. Å avvise noen for å så etter egoistiske hensikter dra tilbake fordi man ikke fant noen andre er jammen meg ikke sunt forhold og det gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: 1d656...5bc Hvorfor i all verden ikke? Du vet normale mennesker utvikler seg og endrer seg i løpet av livet. Jeg er ikke det samme som jeg var for 20 år siden, mennene (guttene) jeg kjente for 20 år siden er ikke de samme nå som da. En som var en god match da er kanskje en dårlig match nå, og en som var en dårlig match da kan være en bedre match nå. Anonymkode: 7503b...63b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 Det handlet gjerne om at jeg ikke var klar på den tiden. Det tok år før jeg var klar for noe nytt. Menn stod i kø opplevde jeg, og det var overveldende og jeg fikk rett og slett angst. Spesielt med nabo er det vanskelig. Det blir så tett. Anonymkode: 4bd2d...04e 1 1
Andro Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 Iblant blir man forsøkt flørtet med eller sjekka opp i perioder der man ikke er åpen for flørt, sex eller forhold. Da takker man nei, heller enn å lede folk inn i skuffelse. Det er vel ganske logisk at man prøver å plukke opp igjen tråden med folk man liker, når man vet at de er interessert. - Og man selv er moden for å gå videre i livet, hva det nå enn er man søker. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå