AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Samboeren min har tekstet med flere jenter. Det er snakk om småflørting, men også at han skriver om at forholdet til meg skranter. I tillegg har han hatt mye mer kontakt med eksen enn han har sagt til meg. Han sier jeg overreagerer og at det overhodet ikke er som jeg tror. Han ønsker å bevare vennskapet til eksen. Hvorfor skal han da skjule kontakten? Vi er begge i starten av 30-årene. Anonymkode: fdf79...475
Goodtimes Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Dette er forløperen til utroskap. Har sett dette ved flere anledninger - hvor folk sier at de er i et forhold som er på nippet til å gå til dundas, når realiteten er noe helt annet. Hadde ikke orka om dama mi hadde holdt på sånn, da hadde veien til døra vært rimelig kort. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samboeren min har tekstet med flere jenter. Det er snakk om småflørting, men også at han skriver om at forholdet til meg skranter. I tillegg har han hatt mye mer kontakt med eksen enn han har sagt til meg. Han sier jeg overreagerer og at det overhodet ikke er som jeg tror. Han ønsker å bevare vennskapet til eksen. Hvorfor skal han da skjule kontakten? Vi er begge i starten av 30-årene. Anonymkode: fdf79...475 Jeg hadde ikke akseptert det. Såfremt det ikke handler om felles barn og snakk der, men da er det jo heller ingen grunn til å skjule noe. Og jeg kan også akseptere vennskap med eks uten felles barn, men det skal ikke være noe bak min rygg. Anonymkode: 154d5...13a
anon01 Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Om det er utroskap for dere i deres forhold, er det kun du og samboeren din som kan svare på. Noen setter utroskap ved penetrering, andre ved flørt og beføling. Men for meg, så ville dette vært starten på noe som kan bli utroskap, og jeg ville satt foten ned. Utroskap er det ikke, men det er i gråsonen for hva som er greit for min del. Når man må skjule det, da reagerer jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Goodtimes skrev (6 minutter siden): Dette er forløperen til utroskap. Har sett dette ved flere anledninger - hvor folk sier at de er i et forhold som er på nippet til å gå til dundas, når realiteten er noe helt annet. Hadde ikke orka om dama mi hadde holdt på sånn, da hadde veien til døra vært rimelig kort. Ja, det er jo den klassiske historien de forteller til potensielle elskere. Buhu stakkars meg, forholdet er dårlig og jeg trenger nærhet/trøst/sex hos noen andre. Anonymkode: 1f626...ab1
Taluno Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Det er ikke utroskap, men det er fryktelig dårlig gjort, og ikke noe jeg hadde akseptert. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Om ikke utroskap, så i alle fall svik Anonymkode: 85cab...383
Andro Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Det høres ut som han er i forhandlinger om en overgangsavtale, for å si det slik. Denne spilleren ville jeg ha frigitt til å spille på en annen bane, ja... 3 1
Goodtimes Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er jo den klassiske historien de forteller til potensielle elskere. Buhu stakkars meg, forholdet er dårlig og jeg trenger nærhet/trøst/sex hos noen andre. Anonymkode: 1f626...ab1 Det er den samme regla hver gang. Folk som er i verdens beste forhold sier noe totalt annet når de er ute blant folk. Skremmende at folk tar så enkelt på det! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Ja det er utroskap. Dumpegrunn deluxe Anonymkode: 8d39b...539 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Tillitsbrudd i alle fall Anonymkode: 6244d...080
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Jeg ville sagt dette var ILLOJALT. Anonymkode: cab0a...521
ClausSaus Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboeren min har tekstet med flere jenter. Det er snakk om småflørting, men også at han skriver om at forholdet til meg skranter. I tillegg har han hatt mye mer kontakt med eksen enn han har sagt til meg. Han sier jeg overreagerer og at det overhodet ikke er som jeg tror. Han ønsker å bevare vennskapet til eksen. Hvorfor skal han da skjule kontakten? Vi er begge i starten av 30-årene. Anonymkode: fdf79...475 Spiller det noen rolle om dette teknisk sett faller inn under betegnelsen "utroskap"…? Som andre har nevnt er det illojalt, tillitsbrudd og uakseptabelt. Er ikke dette tilstrekkelig?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 Skranter forholdet da? Anonymkode: f5138...d57
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 Hvordan vet du at han har tekstet og hva han har skrevet? Ja det forløperen til utroskap Anonymkode: 28f0c...1f5
Isambard Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 Jeg vil kalle det å være illojal og gå bak ryggen din. Det er mer tydelig og beskrivende enn å bare si "utroskap".
Agaton Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 Tja. uansett noe jeg ikke hadde akseptert. Ciao!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå