AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Hei! Har en gutt som ønsket sex casual- Godtok fordi han er kjekk, har kjent hverandre som at vi vet hvem hverandre er. Han er tydelig med at han ikke ønsker mer. Jeg viser jeg er keen-Vi melder løst-han sier han ikke vil snakke,med mindre det er sex. Jeg sender en bra snap,har har tidligere lagret- Plutselig så svarer han ikke,selv om han sier at grunnen for kontakt er kun Sex- Når det er naken bilde snap han faktisk får! Han er ganske direkte,tydelig og bestemt-nesten litt streng. Lite åpninger mot hva jeg ønsker og på jeg synes dette er ganske sexy. Han blir sett og hørt når han snakker,gjengen hans er ganske jordnære og joviale,på den måten at de lett<seer> andre mennesketyper og inkluderer alle typer-inntrykket ihvertfall. Derfor sykt sårende at han sier ting som at jeg er besatt av han,når man liker noen-er det naturlig ønske,å ha nærhet. Jeg meldte kompisene hans i en periode hvor han blokkerte meg,ba de om å be han melde meg,han ble sur,men vi snakket,så det fungerte. Nå har han blokkert meg for godt,kalte det siste sjanse,blokkert meg på insta og snap. Bare fatter ikke at han åpner seg for andre,så lett p snakke med- at jeg får smulene,og at han ikke svarte på sin egen kriterie-som var nettsex. Til dere som har sex utenfor forhold; At han ikke alltid er kåt,er en ting, men at han ikke svarte på hvorfor han ikke gjengjelde sitt eget krav? Ble så sur?? Har alltid noe <å ta opp> med han her,for han svarer ALDRI på spørsmål! Slik som jeg stilte over! Han eller jeg som er urimelig?? Og jeg er klart keen,men han synes ikke vi passer sammen. Når han ser ned på meg,gjennom å oppføre seg dårlig,kan jeg kun vinne gjennom å være kald. Hvordan løser jeg denne floken? Han blir sur uansett,og hele MEG blir feil- Når du oppfører deg sånn, hva ligger bak? Personlig;usikker på om jeg ønsker kontakt, han må jo respektere meg mer! Hvorfor har han så nedlatende holdning til en han vil knulle?? Han har nevnt andre egenskaper for forhold,men at han ser ned på meg for det?? Tror han ikke jeg forstår,utifra hvordan han behandler? Hva skjer?? Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Altså dette er en katastrofe. At du lar deg så til de grader bli tråkket på og nedverdiget kan bare bety at du trenger psykolog som kan hjelpe deg med å nøste opp i en selvfølelse og selverdi som sårt trenger å hentes frem. Hjelper neppe at jeg sier dette men det eneste vettuge du kan gjøre er å bryte all kontakt og aldri ligge mer med menn som behandler deg som en prostituert Anonymkode: 9f01f...5a0 11 1
Andro Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Du inngikk en avtale om kun sex, men forventer kontakt utenom. Du kan ikke forvente at folk ikke mener det de sier. Han har sagt at han ikke vil ha kontakt, og du kontakter ham likevel. Da føler han behov for å sette en grense. Det synes åpenbart at du gikk inn i dette med et håp om mer enn bare sextreff. Slike håp kan man ikke ha når man vet hva som er avtalen. Kan man ikke leve med det, så skal man heller ikke inngå rent seksuelle relasjoner. 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Kun sex er akkurat det, KUN SEX. Da kan du ikke mase på at han skal svare deg og ha kontakt utenom det. Og må jeg nevne hvor idioti det er å sende nakenbilde til en sånn person? Stor sannsynlighet for at andre har sett det bildet når han har lagret det. Og du fremstår absolutt som besatt av han ja. Kutt han helt og finn deg en som vil det samme som deg, og som får deg til å føle deg bra! Anonymkode: 88f17...9d3 3
Majer Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Han er nok en av de som har fått selvtillit ved å se ned på kvinner. Det er den enkleste måten å få selvtillit på, men utrolig kjipt mot kvinner som bryr seg. Gå videre. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Du inngikk en avtale om kun sex, men forventer kontakt utenom. Du kan ikke forvente at folk ikke mener det de sier. Han har sagt at han ikke vil ha kontakt, og du kontakter ham likevel. Da føler han behov for å sette en grense. Det synes åpenbart at du gikk inn i dette med et håp om mer enn bare sextreff. Slike håp kan man ikke ha når man vet hva som er avtalen. Kan man ikke leve med det, så skal man heller ikke inngå rent seksuelle relasjoner. Er nysgjerrig og tente jo på han! Derfor jeg faktisk godtok-Men sant som du sier, så var jeg interessert i mer-Men å snakke sammen? Hva så? Hvorfor hans prinsipperr, som jeg sa-Han SA nettsec, det var dealen, hva vi ble enige om-Også backer han ut av sitt eget kriterie? Han blokkerte meg, og slapp flere fornærmelser før dette: Eksempelvis: DU har problemer? Jeg bare synes ejg hhører han prosjikterer?? Aner ikke ,bare vet at fleste ikke er såpass interessert i sex engang. Vondt at han nå bare ignorerer, klart jeg av nysgjerrighet og nesten litt fungering på hvordan det går ann å si at du øsker nettsex,for å så behandle såpass sykt dårlig, har lyst til å snakke med han igjen-Sende en melding til kompisene. Herregud?!?? At han faktisk ble litt imponert over gutset mitt der, men at han fortsetter å nedverdige?? Jeg bare fatter ikke at han ikke gir meg creds, vi møtes ikke tilfeldig i samme gjeng- Han presterte å si at det var bra,for han hadde nok ikke hengt så mye med meg- Basically fordi han ikke synes vi passer sammen. Helt sykt fornærmende konmentarer! Klart ejg ble ufin tilbake! Bare at han er sexy på den måten, at noen fungerer bra i gnisten av flammen-Hvis du skjønner hva jeg mener? Uansett ,bare at han kuperer samtalen, og blokkerer, og at han fornørmer-Og går ut av sin sitt eget kritere. Det dumme ,er at han kjennner faktisk ganske mange, og veldig mane er klar over at han er flink til å styre-Er jo ikke kun jeg som synes det er gøy å være med han-Litt overraskende men. Jeg opplever meg ferdig med holdningen hans, men er alt det andre som skjer rundt han-Og at andre har sett meg naken-Tviler..De andre vet nesten ikke hvem jeg er, og sex er nakenhet-Naturlig. Jeg tror ikke de dårlige kvalitetsbildene virker representativt-Eller så bare bryr jeg meg ikke. Kompisene hans møter jeg aldri uansett. Synes det erk jipt fordi jeg synes han innbyr til en aggressiv holding, som jeg får ufortjent-Og han virker ikke tik å ønske å slutte heller- Kontraproduktivit til hva han sa han ville oppnå. Sex forder hyggelig stemning-Aner bare ikke og er en blanding av forbanna,sjokkert og kansje litt imponert over mangelende evne til å komme til bunns i noe jeg finner helt meningsløst-Og at den meningsløsheten gnager litt mer enn jeg vil innrømme. Skal ikke bli filosofisk, nada interesse av det-Bare kjipt at han er en såpass kjip person-For meg ufortjent-Og vet han kan bedre,og ønsket å se han som den han er,og kan være,med andre. Fatter ikke hvorfor han er så nedverdigende og ser ned på meg bare Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Du må nok bare akseptere at han ikke liker deg. Anonymkode: 5c879...56b 1
Andro Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Du har ikke respektert at han kun ønsker sex, og ingen annen kontakt. Du har til og med kontaktet vennene hans når han setter grenser. Det er ikke særlig respektfullt overfor ham. Dere lever i helt ulike verdener, og det er nok best at du ikke prøver å få mer kontakt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Du har ikke respektert at han kun ønsker sex, og ingen annen kontakt. Du har til og med kontaktet vennene hans når han setter grenser. Det er ikke særlig respektfullt overfor ham. Dere lever i helt ulike verdener, og det er nok best at du ikke prøver å få mer kontakt. Ja,hvis hans verden er at han dikterer og setter kriterier også ikke følger opp hva han sier selv-så gjør vi det! Han klarte ikke avgi svar på tiltale der,så aner ikke om han følte seg <tatt> Trist da,for han byttet dette om til å bli et spørsmål om hvem som plutselig får mer ut av hva vi gjør,enn å bare kunne ha det gøy, og at det skulle være positivt. Men ja,er sant at jeg er keen,og er jo sant hva du sier- men helt ærlig,når du ikke snakker sammen med jenta engang- vet at kompisene hans vet om meg-men bare figurstivt-de er nok klar over at han er en som kun går etter sex Altså-So what? Har jo venninner selv,som går etter sex-Er jo bare hele jævla køddet med nedverdigende holdning. Får meg til å angre. Synd han ønsket å krangle Ulike verdener med verdier,tenker du? Bryr meg ikke,bare den eimen av mangel på respekt som gjorde alt vanskelig å gjennomføre. Lett å merke at han er egoistisk på en udefinerbar måte. Mangel på respekt var såpass fremtredende,at jeg aldri fikk et godt svar. tyder litt på at han mener han ha skjønt noe han mener jeg ikke har skjønt,er jo trist og vondt at han ikke kunne ta en opprydding rundt det og sånn sett en avsluttning og stå for det Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Han ønsket kun sex, du ønsket å være innpåtrengende og oppmerksomhetssyk. Dårlig match. Anonymkode: dacf7...ce3 3
kri.star Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Gå videre. Han vil ikke ha deg, kun fi**a di, enkelt og greit. Og du gikk faktisk med på det. Helt frivillig. Og så brøt DU avtalen. Han har nå sagt klart i fra at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Har en liten regel jeg har fulgt i uminnelig tid. Hvis man får urimelige lange svar og utgreiinger på korte tilbakemeldinger så er det som oftest noe som ikke stemmer. Denne tesen stemmer ganske godt i denne tråden, ts får konkrete, tydelige og korte tilbakemeldinger og svarer med urimelige utgreiinger. Hun drives fra skanse til skanse og gjør sitt ytterste for å skyve skylden over på han. Anonymkode: 5391c...0c7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Men du er jo besatt, du har opprettet tusen tråder om han her, og fått mange råd, men neida det gidder du ikke å ta til deg. Hva er det du ikke forstår med konseptet bare sex? og det å ta kontakt med kompisene hans for at han skal ta kontakt med deg er skikkelig beklager å si det men psyko vibber. sånn som du oppfører deg så kommer til å jage bort alle og enhver som krysser din vei, du må få profesjonell hjelp hvis du ønsker å ha noen som helst fungerende relasjoner i livet ditt. Anonymkode: 95b01...15e 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han ønsket kun sex, du ønsket å være innpåtrengende og oppmerksomhetssyk. Dårlig match. Anonymkode: dacf7...ce3 Hva faen?? Haha! Ha deg vekk, ditt skrukketroll!! LOL Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 mrs.tld skrev (30 minutter siden): Gå videre. Han vil ikke ha deg, kun fi**a di, enkelt og greit. Og du gikk faktisk med på det. Helt frivillig. Og så brøt DU avtalen. Han har nå sagt klart i fra at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Hvordan brøyt JEG avtalen?? Hallo- har du fått med deg at HAN snakket om nettsex,og at vi snakket etter at jeg lekte kompisene hans?? Hvorfor gir du MEG all skylden?? Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan brøyt JEG avtalen?? Hallo- har du fått med deg at HAN snakket om nettsex,og at vi snakket etter at jeg lekte kompisene hans?? Hvorfor gir du MEG all skylden?? Anonymkode: 6f0cf...9a2 Meldte skulle det stå... Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men du er jo besatt, du har opprettet tusen tråder om han her, og fått mange råd, men neida det gidder du ikke å ta til deg. Hva er det du ikke forstår med konseptet bare sex? og det å ta kontakt med kompisene hans for at han skal ta kontakt med deg er skikkelig beklager å si det men psyko vibber. sånn som du oppfører deg så kommer til å jage bort alle og enhver som krysser din vei, du må få profesjonell hjelp hvis du ønsker å ha noen som helst fungerende relasjoner i livet ditt. Anonymkode: 95b01...15e Jeg har intime varige relasjoner som bygger på mer enn kun kortvarige relasjoner med opplevelser og minner-som varer. Jeg har også folk i livet som er bekjente og på hils med,og jeg har denne gutten,som kom til meg med ønske om å ligge . Da jeg sa jeg var interessert,backet han ned, vi gjenopptok kontakten,og jeg avviste hans ønske om en varig kontakt på hans premisser,hvor jeg reagerte på hans nedverdigende oppførsel og basert på hans ønsker til enhver tid Da jeg meldte kompisene hans, var det som en beskjed å anse,at det er psyko vibber,men ikke at psyko vibber utgår fra å ha sex med en du knapt vil kjenne ved navn-er bare rart At han velger å fortsette å være nedverdigende,også komme med krasse kommentarer,er ufint Det p forvente at man fornærmer,også at man sier senere kun nettsex, hvor å kontakte kompisene hans liksom skal gi mer psyko vibber er bare et ork for meg Fokuset burde være på gøy og hyggelig,noe man er,om man har respekt. Det p behandle såpass dårlig,også ikke være personen som utdyper og vul rydde opp i problemet-ettrrdom attraktivitet kan basere seg på en væremåte og en måte å imøtekomme andre på,såvel som at man ønsker respekt i retur,handler om å stå opp for seg selv og sine interesser Ferdig snakka. Anonymkode: 6f0cf...9a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har intime varige relasjoner som bygger på mer enn kun kortvarige relasjoner med opplevelser og minner-som varer. Jeg har også folk i livet som er bekjente og på hils med,og jeg har denne gutten,som kom til meg med ønske om å ligge . Da jeg sa jeg var interessert,backet han ned, vi gjenopptok kontakten,og jeg avviste hans ønske om en varig kontakt på hans premisser,hvor jeg reagerte på hans nedverdigende oppførsel og basert på hans ønsker til enhver tid Da jeg meldte kompisene hans, var det som en beskjed å anse,at det er psyko vibber,men ikke at psyko vibber utgår fra å ha sex med en du knapt vil kjenne ved navn-er bare rart At han velger å fortsette å være nedverdigende,også komme med krasse kommentarer,er ufint Det p forvente at man fornærmer,også at man sier senere kun nettsex, hvor å kontakte kompisene hans liksom skal gi mer psyko vibber er bare et ork for meg Fokuset burde være på gøy og hyggelig,noe man er,om man har respekt. Det p behandle såpass dårlig,også ikke være personen som utdyper og vul rydde opp i problemet-ettrrdom attraktivitet kan basere seg på en væremåte og en måte å imøtekomme andre på,såvel som at man ønsker respekt i retur,handler om å stå opp for seg selv og sine interesser Ferdig snakka. Anonymkode: 6f0cf...9a2 Men problemet er jo at han kun ønsker sex men du respekterer ikke det, og prøver å tvinge han til noe mer. Han vil ikke ha deg, hva skal til for at du skal forstå det? Han har blokkert deg, men enda så skal du prøve å presse han til å ha kontakt med deg, ser du virkelig ikke selv at det er feil? Anonymkode: 95b01...15e 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 Du virker ikke moden nok til å ha sex. Innlegget ditt er for øvrig helt ekstremt rotete skrevet. Anonymkode: 2d1cf...806 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå