Gå til innhold

Only fans par

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Mannen min og jeg ønsker å starte med only fans, vi lurer på om det er noen her som lever av det? Hvor ofte legger dere ut video? går det an å ha anonym profil? Hva er normalt å tjene der? Vær så snill og ikke skriv dømmende ting. vi vil bare høre fra folk som driver med dette. 

• Liker 1
Skrevet

Med mindre man har en følgerbase fra før, tviler jeg vel på at det er lett å leve av. 
Det er ingen skikkelig søkefunksjon på of, så man må være på og promotere MANGE flere steder for å få følgere. Og man bør være unik fra andre. 

Klart man kan være anonym utad, men of selv krever verifisering. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal veldig mye til, for å klare å leve av den inntekten. Det enkelste er om du/dere har en følgerbase på en eller annen plass fra før som vil bli med på å betale for å se innholdet dere ønsker å selge. Eller så må dere bygge opp dette, og uten å annonsere det andre plasser/vise ansikt, så tror jeg det kan bli vanskelig. 

Alternativt må dere drive med noe fetish-greier som man ikke ser andre plasser som folk er villig til å betale for å se. 

Anonymkode: 2c7c8...1bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Nyskjerrigepar said:

Hei, 

Mannen min og jeg ønsker å starte med only fans, vi lurer på om det er noen her som lever av det? Hvor ofte legger dere ut video? går det an å ha anonym profil? Hva er normalt å tjene der? Vær så snill og ikke skriv dømmende ting. vi vil bare høre fra folk som driver med dette. 

Du trenger ikke vise ansiktet hvis det er det du tenker på?

Jeg bruker maske. Bør legge ut noe hver dag ellers så gidder ikke folk å følge mer enn en måned.

Tjener 10k-30k der i måneden

Anonymkode: e230f...57b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger ikke vise ansiktet hvis det er det du tenker på?

Jeg bruker maske. Bør legge ut noe hver dag ellers så gidder ikke folk å følge mer enn en måned.

Tjener 10k-30k der i måneden

Hvor mange timer bruker du på det i måneden? 

Hvor reklamerer du?

Anonymkode: 71681...5a8

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvor mange timer bruker du på det i måneden? 

Hvor reklamerer du?

Anonymkode: 71681...5a8

Bruker ca 10-12 timer i uka vil jeg tro.

Reklamerer på Fetlife og andre mer fetisj forum

AnonymBruker
Skrevet

gjennonsnittsinntekten på Onlyfans er 1500 kroner i måneden i følge Onlyfans selv. Helt usannsynlig at dere blir en av de 0,0000001% som tjener nok til å leve av men lykke til 

Anonymkode: 692c3...71a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...