Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Ser at det spesielt i enkelte miljøer er så populært med joggebukser overalt. Nå snakker jeg om på MENN... 😃 På kjøpesenteret, på Tusenfryd, i matbutikken, på felleskjøpet, overalt der man ferdes mennesker. Overalt. Greit nok, det altså! Gå med hva du vil og alt det derre der... Kjør på. Men i tillegg til at jeg helt ærlig synes at det ser så forferdelig stygt ut, så lurer jeg på hva som er greia? Enkelte miljøer er større belastet enn andre, tydeligvis. Uten at jeg skal utdype det! Handler det om nihilisme? Å alltid ha det digg og behagelig, bare nyte og kjenne på det silkemyke, sensuelle og behagelige (schtøgge) joggebuksestoffet mot de hårete beina dagen lang?🤩 Er det en motegreie enkelte steder? At de faktisk synes det ser BRA ut? Det gjør jo ikke det. Synes jeg, da... Liker menn å ha pløsete ballongrumper? Da snakker jeg om 2 dager gamle ballonger der lufta har gått ut... 🤭For det ser sånn ut i joggebukser. Det gjør jo det på alle, men jeg ser nesten aldri damer i joggebukser. Tror de går i tights istedet 😂 (Mer enn man burde, kanskje?). Det ser jo helt teit ut med joggis. Nå er jeg dønn ærlig, jeg bryr meg EGENTLIG ikke om hvordan folk går kledd, sånn helt seriøst, men jeg finner underholdning i folk som går kledd rart og kom til å tenke på dette plagget her... Er ikke vondt ment. Ikke personlig ment engang, jeg lurer bare på hva som er greia. Når jeg går i joggebukse er jeg enten hjemme og danser (skrev dasser, men autokorrekt insisterer på at jeg DANSER, og det hender nok dét også), eller skal se en god film om kvelden og vil ha det varmt, eller så er jeg syk og gir blaffen i å ta på meg noe annet når jeg mååå handle😂 Er joggebukse et moteplagg? Ser det bra ut? Eller er det et "jeg gir blanke f.en"-plagg for folk som har gitt opp her i livet? Jeg aner nemlig ikke! 😊 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Jeg synes menn i joggedress er❤️ Anonymkode: 64af0...953 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Og da spesielt i sånne Adidas ❤️ Anonymkode: 64af0...953 1
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes menn i joggedress er❤️ Anonymkode: 64af0...953 😂 sånne fine og blanke, med striper langs beina? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Man skal ha det komfortabelt. Så ja til joggebukser for begge kjønn. Går i det selv og er kvinne. Finnes mange fine joggebukser til begge kjønn. Anonymkode: f35c0...6bd 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 3 minutter siden, Badebuksa2.0 said: 😂 sånne fine og blanke, med striper langs beina? Ja❤️ Anonymkode: 64af0...953
Svisle Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Hvorfor bruke tid og energi på å bry seg om DET liksom??? 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Menn i grå joggebukse er det styggeste som finnes. Anonymkode: 1e0a8...54d 4
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2023 Svisle skrev (3 minutter siden): Hvorfor bruke tid og energi på å bry seg om DET liksom??? Alt er relativt, å bruke 35 sekunder på å starte en diskusjon vil jeg ikke si kostet verken tid eller energi. Joggebukser er stygge. 4
Svisle Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 minutt siden): Alt er relativt, å bruke 35 sekunder på å starte en diskusjon vil jeg ikke si kostet verken tid eller energi. Joggebukser er stygge. So what and who cares. 😂 Jeg synes damer i treningstights, som da gjerne bidrar til cameltoe også, er noe av det styggeste som finnes, men gidder da ikke å starte en tråd om det på nettet. 3
MyMichelle Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn i grå joggebukse er det styggeste som finnes. Anonymkode: 1e0a8...54d Enig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Heldigvis bryr de seg ikke om hva enn du måtte synes om dem 😁 Anonymkode: eb42b...e25 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Det finnes komfortable klær som ikke er joggebukse. Anonymkode: 74b57...4f7
svartkatt Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Skjønner ikke helt greia med å bruke det hele tiden overalt. Jeg har hatt perioder for flere år siden der jeg brukte joggebukse veldig mye. Det bidro til slapphet i humør og selvfølelse. Ikke bra når man er deprimert. Greit å bruke innimellom, men å ta på seg litt mer "skikkelige" klær, i mangel av et bedre ord, gjorde at man følte seg mer velstelt osv. Og det blir faktisk deiligere å slenge på seg en joggebukse de gangene man gjør det. 3
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2023 Svisle skrev (20 minutter siden): So what and who cares. 😂 Jeg synes damer i treningstights, som da gjerne bidrar til cameltoe også, er noe av det styggeste som finnes, men gidder da ikke å starte en tråd om det på nettet. Det er ditt valg assa! Bryr meg ikke om hvilke tråder du starter og ikke starter😊 Men det var veldig til mye tid og energi du. brukte i en tråd du driter i 🤣
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Menn i grå joggebukse er det styggeste som finnes. Anonymkode: 1e0a8...54d Ja..
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Heldigvis bryr de seg ikke om hva enn du måtte synes om dem 😁 Anonymkode: eb42b...e25 Nei, det er nok helt sant! 🤣
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det finnes komfortable klær som ikke er joggebukse. Anonymkode: 74b57...4f7 Ja, det finnes en del fint tøy som er komfortabelt... Men kanskje de synes joggebukser ser bra ut? Kan ikke tenke meg det, men.
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2023 svartkatt skrev (15 minutter siden): Skjønner ikke helt greia med å bruke det hele tiden overalt. Jeg har hatt perioder for flere år siden der jeg brukte joggebukse veldig mye. Det bidro til slapphet i humør og selvfølelse. Ikke bra når man er deprimert. Greit å bruke innimellom, men å ta på seg litt mer "skikkelige" klær, i mangel av et bedre ord, gjorde at man følte seg mer velstelt osv. Og det blir faktisk deiligere å slenge på seg en joggebukse de gangene man gjør det. Heeelt enig! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 Tenker at de skal på trening, eller ikke har flere rene bukser igjen, og rett og slett ikke bryr seg om hva andre synes om buksen deres. Anonymkode: dc847...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå