Gå til innhold

analsex!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor mange av dere har hatt analsex? jeg har kun hatt én vellykket "hyrdestund" på denne måten og det var til og med før jeg mistet møydommen! nettopp fordi vi ikke fikk den inn i min vagina fordi det gjorde for vondt men i analen min gikk det bedre! vi fullførte ikke heller da (han kom ikke mener jeg) for han trakk den ut og så han hadde det brune gørret på dingsen sin og da flira vi slik at vi ikke kunne fortsette.... vi har prøvd anal senere også men det skal kjempemye forberedelse til og noen ganger gjør det bare altfor vondt! burde nesten ta klystér før man prøver! 8)

Videoannonse
Annonse
Gjest Olemann
Skrevet

Endelig en analtråd, det var lenge siden sist :hoho::hoho:

Ditt innlegg var forresten ikke særlig god reklame for analsex...

pga:

1. Regner med at få vil bli identifisert med noen som debuterer med analsex, FØR vaginal. Da må man være rimelig sær...

2. Din skildring av "gørra" gjør at analt ikke frister særlig.... Men jeg tviler ikke på at det foregikk slik... pjuuk...

Skrevet

Ja dette var rene ord for pengene :wink: ! Har aldri hørt om den varianten før - at man første gangen kjører anal i stedet for vagina fordi det er enklere :o Har egentlig ikke så mye å tilføye i denne debatten, for uten om at jeg holder meg unna alt som heter anal .............

Mogens

Skrevet

:ler:

Det der hørtes jo fristende ut.

Men må innrømme at jeg ikke helt skjønner den der med at anal var enklere jeg heller. Men nå er jo folk forskjellig da heldigvis.

Skrevet

jeg har hatt analsex noen ganger jeg, men har aldri opplevd at mannen får noe brun gørr noe som helst sted. Hvordan fikk du til det?

Men men, det er vel forskjell på hva vi går rundt med i endetarmen da skjønner jeg. (ikke stygt ment, men ærlig undring!)

Skrevet

Aline sa:

Men men, det er vel forskjell på hva vi går rundt med i endetarmen da skjønner jeg.

:hoho::hoho::hoho:

.......tror ikke d nei..... hva går du rundt med da..i tilfelle...???? Nei, forresten...vil ikke vite d..... :hoho:

Kunne bare ikke dy meg...... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje min venns penis var lengre enn din venns penis slik at han kom dypere inn i min anal og kom i kontakt med BÆSJ eller hva dere heller vil kalle det? :)

jepp det høres rart ut med anal sex før vaginal sex men det er sant og jeg syns det er ganske morro :lol:

Skrevet

Jeg går til vanlig ikke rundt med bæsj i endetarmen nei, de gangene jeg gjør det, så går jeg på do.

Som jeg sa, jeg skrev ikke innlegget for å være ekkel, men jeg har som sagt hatt analsex flere ganger, også benyttet leketøy, og jeg har aldri opplevd å fått noe farget gris på noe.

Andre jeg har pratet med har også bekreftet at de ikke har opplevd å få bæsj noe sted ved analsex.

Det er lett å tenke at det kommer til å bli gris, og det kommer ofte som ett argument mot anal, fra folk som ikke har hatt analsex før.

men jeg har aldri før hørt det fra noen som faktisk har hatt det, derfor reagerte jeg! Om jeg provoserte eller irriterte noen, så sorry. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg går ofte rundt med bæsj i rumpa, nettopp fordi det tar en stund før den kommer lengre nedi endetarmen slik at det er mulig å presse den ut. kanskje har vi forskjellige endetarmer? og nei jeg får heller ikke alltid bæsj på dildoer eller ting jeg stikker oppi rumpen min men av og til skjer det og av og til gjør det vondt med noe oppi rumpa fordi det kjennes ut som om jeg støter mot noe, kanskje er det bæsj? vanskelig å si, er ikke alltid det smitter av heller.

Skrevet

For min del er denne debatten så langt fra sex som det går an å komme :ler:

Skrevet

Meget interessant lesning :roll:

Unnskyld, klarte ikke dy meg.....

Skrevet

Jau...Jau :kul:

Fikk bare lyst å skrive ordet Bæsj. Bæsj bæsj bæsj!!!

Ikke bli sur dah. Det tok 29 år før jeg greide å uttale ordet "knul*l" også...

Sånn går det når fisefin oppdragelse skal kombineres med babbel på nett :)

Maiken

Skrevet

Synd at så mange tråder mobbes i filler. Lukkes..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...