AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #61 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser det er mange som legger inn en tur på nasjonaldagen. Lurer på om jeg også skal gjøre det. Det er ikke spesielt fine turløyper her jeg bor, men noe er det jo. Litt natur passer jo fint på nasjonaldagen, og særlig når man er alene som jeg. Håper på fint vær Hilsen Trådstarter Anonymkode: 77edf...ebe Det er mange som påstår tur den dagen. Jeg regner med 90% er tull. Anonymkode: f1d0a...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #62 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mange som påstår tur den dagen. Jeg regner med 90% er tull. Anonymkode: f1d0a...8b4 Hvorfor det? Jeg pleier å ta en laaang tur med hunden på fridager og helger. Det gjør jeg også når jeg ikke har planer på nasjonaldagen. Det finnes mange som meg. Anonymkode: 5eee6...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #63 Skrevet 14. mai 2023 Bor i utlandet, så blir en helt vanlig dag med jobb og tur med hunden. Anonymkode: 2a655...dde
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #64 Skrevet 14. mai 2023 Gjør ingen verdens ting. Anonymkode: c4043...059
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #65 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mange som påstår tur den dagen. Jeg regner med 90% er tull. Anonymkode: f1d0a...8b4 Hvorfor det? Jeg har ikke svart i tråden, men pleier å gå på skogstur med venninner - flagg i sekken - veldig hyggelig’ Anonymkode: 4bcf4...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #66 Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 12.25): Da våre 5 barn var på barnetrinnet i ungdomskolen var det opp kl 07 om morgene, og begynne å gjøre barna klar til å gå i barnetoget. Selvsagt var barna forventningsfulle når foreldre stod på sidelinja og såg på barnetoget. På ettermiddag var det folkefest på skolen, og var ofte innvalgt i 17 mai komitee Årene gjekk, og det blei etterhvert barnebarna sin tur å gå i barantoget, og besteforeldre, foreldre måtte selvsagt også da stå på sidelinja, og sjå barnetoget, og iskremfest m/ kaker, korsang på skolen. Såfremt veret har vert pent,så har vi alltid opplevd 17 mai som ein folkefest, og eit høgdepunkt i året ein kan få møte andre mennesker ute. 17 mai er eit sosialt arangemang, og har ein ingen sosiale antenner. og sosial intelligens så velger ein å sitte hjemme. Vi har lagt bak oss 2 år med pandemie, og en 17 mai feiring utanom det vanlige, og ein situasjon som de ferreste har opplevd etter krigen. Anonymkode: 135f7...d81 Herregud for dt innlegg… Anonymkode: c7323...184 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #67 Skrevet 15. mai 2023 Jeg skal være skikkelig fjortis fyllesyk å har ingen andre planer enn at jeg skal holde sofaen med selskap. Anonymkode: 07503...35d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #68 Skrevet 15. mai 2023 Jeg skal dra å svømme Anonymkode: d21eb...477
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #69 Skrevet 15. mai 2023 Vet ikke. Får et lite besøk. Annet enn det er det for meg bare en vanlig fridag pga ingen barn. Synes egentlig at veldig mye her i dette landet er bare fokusert på unger i tog og barnefamilier. Kunne vel likeså vært tradisjon om en mer voksenfeiring enn dette barnetog og is pølser, barneskoleopplegg og så er alt over kl4. Anonymkode: fe272...f27 2
Ænema Skrevet 15. mai 2023 #70 Skrevet 15. mai 2023 er hjemme å koser meg med bikkja. har ikke tenkt til å stå opp fra senga. 17 mai er for unger.
Sovushka Skrevet 16. mai 2023 #71 Skrevet 16. mai 2023 (endret) Sitter med litt mindreverdighetskomplekser, fordi meg og mannen er ikke invitert noe sted. Eller dvs at familien på hans side med småbarn (dit vi ville) hadde for masse planer som jeg ikke følte for å kræsje, deriblant møtes med andre med småbarn vi ikke kjenner, arrangement på skole osv. Familien min har egne planer med tenåringsbarn som også skal hit og dit. Vi har ingen barn, så ingen planer eller ting vi må. I vårt Vel skal det arrangeres noe grilling og kake for naboer, lek for barn- men igjen vi har ikke barn og det frister ikke å møte opp. Får lyst å lukke igjen gardiner og bare se på netflix i hele dagen.. Skulle kanskje nevnes at venner og sjampangefrokost er en mangelvare her, alle på vår alder har barn, også har vi flyttet mye pga jobb så kjenner få.. Endret 16. mai 2023 av Sovushka 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #72 Skrevet 16. mai 2023 Pleier å gå på museum - av alle ting Nå er ikke jeg noen museumsgåer til vanlig, men oppdaget at her i byen har de åpent 17.mai, så det er blitt en hyggelig tradisjon. Da har jeg liksom mer mål for å dra inn til sentrum enn kun å se på toget og spise is. Hjelper at det er litt utenfor selve bykjernen, men gåavstand, og en hyggelig kafé rett ved siden av. Der pleier det heller ikke være så fullt av folk, så greit å få sitteplass. Anonymkode: 37372...387 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #73 Skrevet 16. mai 2023 Har ikke noen konkrete planer, men lunter vel ned til byen en tur, tar en runde, og går hjem igjen. Setter på en film kanskje. Anonymkode: 15862...361 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå