Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mor til to barn (1 og 3 år) ønsker jeg badetøy som ser fin ut på OG er praktisk. Jeg ønsker ikke at trusa skal være så stor som et telt, men heller ikke like liten som en tanntråd. Overdelen må kunne holde saker og ting på plass. Skal kunne bøye meg og være i bevegelse uten å være redd for å vise både det ene og det andre 😅 leter forsåvidt etter både bikini og badedrakt, og blir takknemlig for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jo komme an på kroppen din. Har du store eller små pupper? Stor eller liten rumpe? Osv. 

Jeg har mye rumpe men smal midje, og små pupper men bred rygg, og å finne bikini er bare glemmesak... Alle truser er både for små og for store samtidig - skjærer seg inn i skinkene samtidig som strikken øverst er så slakk at den siger ned og jeg flasher rørleggersprekk... Overdelene skjærer inn i ryggmusklene og glipper ned over puppene om jeg bøyer meg.. 

Jeg sverger til denne: https://www.zalando.no/speedo-hyperboom-badedrakt-hyper-blackelectric-pinkecstatic-1sp81g04i-j11.html

Ikke akkurat sole-seg-i-badedrakt, da, om du er opptatt av sånt ;) Men jeg er i det minste tildekket. 

Anonymkode: 46b6c...be0

AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt med skjørt.

Anonymkode: d076e...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Synes Ellos har praktisk badetøy. 

Anonymkode: cbc2b...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Careless! 🤩

Anonymkode: 21e7d...582

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Careless! 🤩

Anonymkode: 21e7d...582

Nei.

Anonymkode: bb9b6...65c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synst det er kult med badeshorts, da kan man være i bevegelse uten å tenke på noe + at man kan variere med bikinioverdel.

Og ikke noe minus at man ikke trenger å tenker på bikinilinja hver dag 😅

image.png.0b921cea324ca458d0fdf10472530a7f.png

Anonymkode: 6dad3...5d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker å bruke en grei sportsbh som bikini, men jeg driter i skille og sånt.. og er enig i det med bikinitruse, enten er de for store og sitter ikke i livet, eller så dekker den ikke så mye av rumpa 🙈 må vurdere å kjøpe en ny bikinitruse i år rett og slett.. 

Skrevet

Tusen takk for svar alle! Har tittet litt på careless, eneste der jeg kunne tenkt meg er overdelen. Synes badedrakten er for kjerring og trusene for store. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 12.50):

Nei.

Anonymkode: bb9b6...65c

Hva er galt med det merket?

Anonymkode: 1476c...575

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på 2, og har fortsatt litt mer mage enn ønskelig, og det blir ikke like mye tid til barbering. 😅

Syntes denne som heter "ribbet bikinishorts" er ganske fin. Den dekker mye, men er fortsatt feminin og fin på. Har den i sort, og bruker en annen sort bikini-bh til. 

https://cubus.com/no/p/ribbet-bikinishorts-med-hoyt-liv-rod-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7348403_F320

Anonymkode: 51120...673

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en på 2, og har fortsatt litt mer mage enn ønskelig, og det blir ikke like mye tid til barbering. 😅

Syntes denne som heter "ribbet bikinishorts" er ganske fin. Den dekker mye, men er fortsatt feminin og fin på. Har den i sort, og bruker en annen sort bikini-bh til. 

https://cubus.com/no/p/ribbet-bikinishorts-med-hoyt-liv-rod-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7348403_F320

Anonymkode: 51120...673

Takk for svar! Har vært inne på tanken om shorts også, men føler jeg ser så stor ut med det.. 😅 har selv litt mer mage enn ønskelig, og er relativt brei over hoftepartiet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker badedrakt med skjørt.

Anonymkode: d076e...2d9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 15.03):

Jeg synst det er kult med badeshorts, da kan man være i bevegelse uten å tenke på noe + at man kan variere med bikinioverdel.

Og ikke noe minus at man ikke trenger å tenker på bikinilinja hver dag 😅

image.png.0b921cea324ca458d0fdf10472530a7f.png

Anonymkode: 6dad3...5d5

Ja hvis en er syltynn som denne damen så ser det jo kult ut. Er en lubben så ser en bare svær og ustelt ut. 

Anonymkode: caeda...30e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker helt vanlig bikini og det holder da alt på plass selv om jeg herjer rundt i bassenget eller på badeplassen med treåringen, stuper, hopper, tar sklier osv.

Anonymkode: 3ce21...f4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja hvis en er syltynn som denne damen så ser det jo kult ut. Er en lubben så ser en bare svær og ustelt ut. 

Og med syltynn mener du normal? 

Anonymkode: 7c098...e37

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og med syltynn mener du normal? 

Anonymkode: 7c098...e37

Takk, kjenner jeg er litt lei av at man blir omtalt som syltynn når man strengt talt bare er normalvektig. Er ingenting undervektig eller syltynn (noe jeg personlig ikke er pent når man ser syk ut) med den modellen der, hun har en helt vanlig og sunn kropp.

Anonymkode: 6f5fd...d23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes ikke hun var syltynn. 

Jeg er lubben og bruker bikinitopp og fotball-shorts, synes ikke jeg ser svær og usyelt ut 😊 Komfortabel, dermed med litt mer selvtillit og dermed ganske bra. Føler meg og ganske sporty sånn 😊

Anonymkode: 92bcb...057

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...