Gå til innhold

Har du pollenallergi?

Har du pollenallergi?  

27 stemmer

1. 1. Har du pollenallergi?

• Ja
      22
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke plager har du, og husker du hvor høye verdier du fikk på testen?😊

Anonymkode: ab65f...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bjørk: 13,5.  Hvis jeg sjekket riktig da.....

Anonymkode: 8993d...6d9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bjørk 40, gress >100, burot 5

Anonymkode: 07150...fe2

Skrevet (endret)

100% Gresspollen allergi. Reagerer ikke på bjørk. Svært lite på burot.

Men er generelt veldig lite plaget. Men går på allergi medisin hele året. (Aerius 5mg x1 pr dag)

Endret av Fant80
Skrevet

Bjørkepollen. Husker ikke hvor mye jeg fikk på test, men nok til at jeg må bruke Telfast 180 hver dag og ha epipenn med meg. For øvrig funker ikke det godt nok så må vel ha sterkere medisin om litt…

Skrevet

Bjørk og gresspollen. Husker ikke verdier, hatt pollenallergi i evigheter.

Bruker allergivaksinasjonstabletter, har brukt det et halvt år ca, og synes det hjelper.

Bruker bare litt nesespray ved siden av noen dager.

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke verdier, hatt det siden jeg var barn. Gress, bjørk, burot pluss pluss. Bruker telfast, har gitt god effekt fram til denne uken. Brenner i lungene og halsen og føler meg generelt syk denne uka, men alt har sprunget ut på en gang.. har tidligere fått kortison sprøyter på sommeren, som regel 2 stk, men får et digert søkk i rumpa som varer i lang tid så prøver meg uten nå..

Anonymkode: ef155...108

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Husker ikke verdier, hatt det siden jeg var barn. Gress, bjørk, burot pluss pluss. Bruker telfast, har gitt god effekt fram til denne uken. Brenner i lungene og halsen og føler meg generelt syk denne uka, men alt har sprunget ut på en gang.. har tidligere fått kortison sprøyter på sommeren, som regel 2 stk, men får et digert søkk i rumpa som varer i lang tid så prøver meg uten nå..

Anonymkode: ef155...108

Hjelper kortisonsprøyten hele året? Er du kvitt alle symptomer når du har tatt den eller må du bruke allergitabletter utenom? 

Anonymkode: cb518...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...