AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Del Skrevet 12. mai 2023 Hei, Tok fillers i hakepartiet på tirsdag, og fikk jo selvsagt beskjed på å unngå å ta på området og vente med sminke for å unngå infeksjon. Men fikk ikke med meg hvor lenge. Noen som har erfaring og vet? Anonymkode: f469d...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Del Skrevet 12. mai 2023 Det er bare samme dag man skal unngå sminke for da er injeksjonssåret fortsatt åpent. Det er trygt å bruke sminke nå Hvor mange ml tok du og var det for å bygge opp haken eller for å fylle søkk? Jeg har fyllt søkk men lurer på å bygge opp haken Anonymkode: d456e...ade 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Del Skrevet 12. mai 2023 Takk for svar 😊 Der var for å prøve å begrense synligheten av lett bulldog-heng, blandt annet ved å bygge opp haken som var litt vikende.. haken ble veldig bra, mens jeg synes det er begrenset hvor mye bedre henget ser ut foreløpig. Alt i alt ser hele området uansett mye bedre ut. Hun brukte 3 ml. Anonymkode: f469d...284 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar 😊 Der var for å prøve å begrense synligheten av lett bulldog-heng, blandt annet ved å bygge opp haken som var litt vikende.. haken ble veldig bra, mens jeg synes det er begrenset hvor mye bedre henget ser ut foreløpig. Alt i alt ser hele området uansett mye bedre ut. Hun brukte 3 ml. Anonymkode: f469d...284 Jeg har forstått det sånn at filler ikke egentlig løfter eller reduserer heng, men at når man fyller på og fremhever områder rundt så blir de punktene mer fremtredende sånn at heng blir mindre fremtredende som en optisk illusjon. Henget syns nok ikke like godt for andre men siden du er bevisst på henget så ser du det like godt som før. Det eneste som på ekte funker mot heng er kirurgi desverre. Bra du er fornøyd med haken da! 👏 Anonymkode: d456e...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Del Skrevet 12. mai 2023 Høres riktig ut.. og som sagt, det er tydelige forbedringer på hele området, så er alt i alt veldig fornøyd 😊 Anonymkode: f469d...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå