Gå til innhold

Gravid, men ikke kvalm denne gangen. Flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er 5 uker på vei, men ikke kvalm. Med førstemann spydde jeg kontinuerlig fra 4-20 uker. Er det et dårlig tegn at jeg ikke kjenner noen symptomer nå? (Er selvfølgelig glad for å slippe å føle meg så dårlig, men utrolig hva man kan bekymre seg for).

Anonymkode: 183e6...2ad

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde overhodet ingen symptomer på graviditet. Tenkte som deg at det var et dårlig tegn, men gutten i magen min er tilsynelatende helt frisk og blir født om en måned 😍

Anonymkode: e51f7...ec6

Skrevet

Var aldri kvalm med noen av barna, litt trøtt men that's it. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri noen symptomer (bare bittelitt ømme pupper og den vanlige murringen i livmor). Eneste som tilsa at jeg var gravid var en voksende mage etter hvert og bekkensmerter. 

Anonymkode: 27185...576

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fortsatt veldig tidlig da😅 jeg ble ikke ordentlig kvalm før uke 7-8… men det er jo uansett veldig forskjell på svangerskap da! Kan ha noe å si hvilken kjønn det er også, sies det🙈

Anonymkode: 29a8e...1f9

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke å være negativt at du ikke er kvalm nei, jeg var ikke kvalm en eneste dag med mine barn :) Så bare nyt det! Kvalmen kan jo for øvrig fortsatt komme om du bare er 5 uker på vei :P

Anonymkode: 3d540...c25

Skrevet

Har ingenting å si overhodet 

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke kvalm, eller hadde noen andre symptomer med siste. Med de to første var jeg kjempekvalm og trøtt. Det gikk veldig fint med alle sammen! 

Anonymkode: 27869...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 8, har ikke vært kvalm en dag. Men har mange andre symptomer.

Anonymkode: 4f04d...843

AnonymBruker
Skrevet

Har født 2 friske barn og er nå gravid med det tredje. Er ekstremt lite kvalm i forhold til de forrige svangerskapene og mistenker faktisk at det ikke er en jente på vei denne gangen bare 😅

Anonymkode: 51eb3...732

AnonymBruker
Skrevet

Kun kvalm med første, ikke de andre.

Anonymkode: f51b6...fa2

Skrevet

Var ekstremt kvalm I mitt første, gravid med nummer 2 nå, uke 7 ca. Nesten ikke kvalm denne gangen. Men ekstremt trøtt da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...